Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Molde - 18. mars, 13:30.


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


Dette var vår sterkeste og viktigste seier siden 2008 og det sier ikke lite. Det å slå Norges mest usympatiske lag er helt ubeskrivelig deilig. Jeg kjenner virkelig 1998 følelsen snike inn i ryggmargen. VG Svingen venter på oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Nr14:

Dette var vår sterkeste og viktigste seier siden 2008 og det sier ikke lite. Det å slå Norges mest usympatiske lag er helt ubeskrivelig deilig. Jeg kjenner virkelig 1998 følelsen snike inn i ryggmargen. VG Svingen venter på oss.

Glemt 2016, hjemme mot jerv? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev rykkinn:

Glemt 2016, hjemme mot jerv? 

Overhode ikke, denne mener jeg er viktigere for vi bygger noe nytt og vi har Nye Nadderud i det fjerne. Dvs starten på en ny era.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Wow - cup før serien starter er genialt for å bygge opp forventningene. Dette var gøy - og jeg er imponert av laget vårt. Når de får mer tid sammen kan det bli veldig bra! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Sindre:

Wow - cup før serien starter er genialt for å bygge opp forventningene. Dette var gøy - og jeg er imponert av laget vårt. Når de får mer tid sammen kan det bli veldig bra! 

Ikke bare forventningene, men for laget er det viktig å få noen kamper som betyr noe også. De lagene som har spilt åttendels og kvart nå har bedre forutsetninger for å gjøre det bedre innledningsvis i serien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev BlaaSpanjol:

Dette her var virkelig ikke sunt for hjertet, men fy faen så deilig! Vi har eliteseriens beste keeper, bar none

Helt klart. Landskamper for Sverige før Frankrike-oppholdet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 timer siden skrev Torres:

Ikke bare forventningene, men for laget er det viktig å få noen kamper som betyr noe også. De lagene som har spilt åttendels og kvart nå har bedre forutsetninger for å gjøre det bedre innledningsvis i serien.

Også for samholdet i gruppa er slike opplevelser uvurderlige. Mer kraft i dette enn i konstruerte teambuildinger.

Herlig med en sånn opplevelse rett før seriestart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev blaasoldat:

For en fantastisk sliteseier, og ett prov på at det er en annen kultur i spillergruppen nå, enn for litt siden:
Det må være en stor kamel å svelge for Tornekrattet som sang "Rykker ned, Rykker ned, Rykker ned" gjennom store deler av matchen.
Sang de til eget lag?

Sang de i det hele tatt?

Jeg satt på tribunen ved siden av i 1. omg og hørte ikke en dritt fra dem da ihvertfall. Må ha vært noe av det tammeste jeg har vært borti. Har de ikke supportere der oppe? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 timer siden skrev SAU:

Sang de i det hele tatt?

Jeg satt på tribunen ved siden av i 1. omg og hørte ikke en dritt fra dem da ihvertfall. Må ha vært noe av det tammeste jeg har vært borti. Har de ikke supportere der oppe? 

På tv hørtes det i hvert fall godt, flere ganger gjennom kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja. Jeg må jo si at de Tornekratt-folka over hodet ikke imponerer! Og særlig ikke når vi tar i betraktning at klubben deres er i toppen av norsk fotball, og har vært der over flere år. Jeg søkte opp Tornekrattet og fikk der en beskjed om at ny nettside vil bli publisert høsten 2020 (Sic!) Ellers har de en lukket facebook-gruppe, Tornekrattet debatt, som har hatt 61 innlegg den siste måneden. Og de har en annen lukket facebook-gruppe, Tornekrattet øst, som har hatt 41 innlegg den siste måneden. Pluss at de har noe twitter og insta-greier. Og jeg må jaggu meg si at det der er tynn suppe. Og i stor motsetning til dette har vi altså Stabæk Support, som jeg mener har et vesentlig høyere og mer saklig nivå (selv om noen dessverre for en del år siden har trukket seg ut pga for mye personlig piss) på debattene og diskusjonene og refleksjonene. Våre sider og vår debatt - som også er åpen å lese for alle -  går Tornekrattet en høy gang. Så jeg mener at vi absolutt kan klappe oss selv på skuldrene (intet er som selvskryt) og være godt fornøyt med vårt eget nivå. Måtte det bare fortsette! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Molde - 18. mars, 13:30.
×
×
  • Opprett ny...