Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Odd - 2. påskedag - 17:00 - Seriestart!


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


1 minutt siden skrev rykkinn:

Stabæk-hymnen kommer til innmarsj før 2. omgang 

Og før neste hjemmekamp håper jeg.  Det hørtes ut som noe de kunne spille på Lerkendal, eller et annet sted med høy andel bønder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi gjør en god figur. Vanskelig å si hvor fornøyd eller misfornøyd jeg er med ett poeng etter som Odd er vanskelig å plassere enda. 
Det er ikke veldig mye polering som må til før vi kan se skikkelig bra ut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Banen bærer preg av lang vinter og spillet deretter. Solid bakover i dag og Pettersson kan vise seg å være et scoop. Fremover et stykke, men liker Høgh som jager ballene og går i duellene. Fint innhopp av Kabran. Tror det kan bli en morsom sesong. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette burde vi avgjort i første omgang der vi hadde et betydelig høyere balltempo. Vi går litt tom utover andre omgang. Banen var bedre enn fryktet og kudos til banemannskap for valg av farge som ikke ble for grønn 👍. Gøy med såpass mange unger på Hovis. Måtte det fortsette. Summa summarum  en godkjent åpning.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Positivt at vi var det klart førende laget, at vi skapte mer enn nok til at det burde blitt tre poeng og at alle de tre nye på topp åpenbart har mye å bidra med. Også positivt at forsvaret holdt tett og at Petterson trådte til med en helt avgjørende redning den ene gangen det trengtes.

Mindre positivt at vi ikke klarte tre poeng hjemme mot et lite imponerende lag som hadde møtt opp uten intensjoner om engang å gjøre et forsøk på å spille sin type fotball, langt mindre å vinne kampen. Jeg tror vi skal prise oss lykkelige over at Odd ikke hadde en mer offensiv tilnærming for vi så tendenser til hvordan det kunne blitt i de korte periodene de yppet seg. Dermed til det minst positive: Midtbanen vår. Jeg syns ikke den bidrar verken offensivt eller defensivt. Krogstad har noen forsøk, men i det store og hele er det altfor tynt begge veier fra alle tre på midten. Hva klubben har sett i Lucca forblir, i hvert fall for meg, et ubesvart spørsmål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Arbeidsforholdene tatt i betraktning synes jeg Lucca og Edwards gjorde en solid jobb på midten, trygge med ball og gjorde det enkelt - fikk vel knapt et brudd i mot på midten? Vi vant også en god del andreballer høyt oppe på banen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


44 minutter siden skrev FranckTheBank:

Tap mot Glimt. Da er det 1 poeng etter 2 kamper og det brenner litt allerede. 

Ja du, det brenner litt etter 1 poeng på 2 kamper, hvorav den ene er en av de klart vanskeligste kampene for året.

Ingen tvil om at sesongen er i gang igjen i alle fall. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev hdaniels:

Ja du, det brenner litt etter 1 poeng på 2 kamper, hvorav den ene er en av de klart vanskeligste kampene for året.

Ingen tvil om at sesongen er i gang igjen i alle fall. 

Ja, er det egentlig noe poeng å fortsette? Kan vi ikke bare trekke laget først som sist?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Sindre:

Arbeidsforholdene tatt i betraktning synes jeg Lucca og Edwards gjorde en solid jobb på midten, trygge med ball og gjorde det enkelt - fikk vel knapt et brudd i mot på midten? Vi vant også en god del andreballer høyt oppe på banen. 

Edwards var god, spesielt i 1.omgang. Baneforholdene ødela mye for oss, men defensivt hadde vi grei kontroll, bortsett fra monstersjansen til Jevtovic. Lucca synes jeg lagde mye frispark og var ikke spesielt god. Krogstad og Høgh var gode. Bakenga en skuffelse. Kabran et friskt pust. Deilig å se at vi har tre fysiske spisser som alle bør være en trussel i boks. Men skuffende at Bakenga ikke ble satt opp mer i bakrom. Rart også at Haugen ikke kom inn. er han milevis unna formen? hvor er walstad? riise jr kunne også fått et innhopp litt kreativtet og friske ben mot slutten. men vi møtte faktisk fjorårets 5.plass. Andresen og Hammy kunna også fått innhopp synes jeg. 

Ellers veldig kleint med "knullegutten" Høgh og at Solholm Johansen tydeligvis ønsker seg ned i buksene hans, og det er der fokuset hos journalisten ligger. 

Pedersen on fire. Burde vært tomålscorer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


43 minutter siden skrev General Madness:

Så håper jeg han studerer kampen etterpå og lærer av sine feil. Vet ikke om det inngår i dommergjerningen?

Virker vel egentlig ikke slik.  Hadde de lært av sine feil, skulle man tro de ble bedre.

Skulle det ikke være VAR?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev FranckTheBank:

Noen som vet om VAR ble tatt i bruk i runde 1? 

På ett rødt kort.

Jeg er enig i at det er rart med bare 1 bytte. Kunne virkelig ingen av de andre på benken bidra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev 1369:

På ett rødt kort.

Jeg er enig i at det er rart med bare 1 bytte. Kunne virkelig ingen av de andre på benken bidra?

Vi trenger Lucca ut og Haugen inn. Da får vi opp kreativiteten noen hakk på midten. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tenker at muskler ble prioritert på en tung bane og at spillere som Geelmuyden og Andresen derfor ble sittende på benken og at det vil endre seg litt utover når banen blir bedre eller det kommer kamper på kunstgress

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Odd - 2. påskedag - 17:00 - Seriestart!
×
×
  • Opprett ny...