Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - FK Haugesund - søndag 23. april 17:00


Yassine
 Del

Anbefalte innlegg


3 timer siden skrev naaaadderud:

Darren Maatsen matchvinner mot haugesund med denne i 2020!!! Hans første eliteseriemål for STB, kanskje Høgh, Bakenga eller Kabran kan score årets første Stabæk mål og deres første i Eliteserien for STB på søndag...

Jeg går for Høgh, Bakenga OG Kabran....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Matten burde få godt av finværet som er nå denne uken. Bør vi få til noe mer spill. Fkh kunne fort røket mot kamma. Ser frem til mål nå.

 

På søndag bør vi synge: Alt det vi ber om er å gi oss et mål. Og gjerne før match. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev FranckTheBank:

på lån hos oss

Det er nok de fleste klar over. Jeg faller av når det skal gjøre at han skal debutere mot Åssiden om en drøy måned.

Han kommer til å debutere når Bo ønsker det. Om det er mot Haugesund i dag eller senere aner ikke jeg. Tipper selv at Andresen fortsetter på vback.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


28 minutter siden skrev Ace:

Det er nok de fleste klar over. Jeg faller av når det skal gjøre at han skal debutere mot Åssiden om en drøy måned.

Han kommer til å debutere når Bo ønsker det. Om det er mot Haugesund i dag eller senere aner ikke jeg. Tipper selv at Andresen fortsetter på vback.

Jeg trodde han bare var på lån et år med opsjon på et år til. Hvis spilletiden fortsetter slik forsvinner han nok etter sesongen. veldig rart han ikke engang figurerer på benken. Derfor ikke utenkelig at man venter til cupkampen før man tar sjansen på dette som ligner på en flopp. Og idag er han vel ikke med siden man sjelden kan spille mot sin egen klubb. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Relativt sett må bredden i troppen vår være veldig god nå? Med unntak av Jama, og kanskje Kostadinov (som fotball.no har i sin oppstilling) er hele benken klare for å gå inn i en startoppstilling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


41 minutter siden skrev FranckTheBank:

Og idag er han vel ikke med siden man sjelden kan spille mot sin egen klubb. 

Det er ingen regel som sier dette. Tvert imot tror jeg at det ikke er lov å avtale slike begrensninger. Uansett er det nok andre grunner til at han ikke er med. Med mindre han er skadet er det rart at han aldri er med. Særlig når han brukes i markedsføringen opp mot kampen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Thor Lange kunne vi vel kvittet oss med? Etablerte spillere som ikke får benkplass engang er ubrukelig. Både han og Walstad er venstrebacker som ikke får benkplass, mens vi bruker høyrebacker på denne posisjonen? Andresen og Pachonik...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - FK Haugesund - søndag 23. april 17:00
×
×
  • Opprett ny...