Gå til innhold

Stabæk - S08 søndag 7. mai 17:00


fexter
 Del

Anbefalte innlegg


Hvor mange frispark skal vi lage?

Det her minner om Brann-kampen. Klarer vi ikke å spille på vår egen bane? Eneste forskjellen er at Sarpsborg ikke er så gode som Brann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 minutter siden skrev Mike:

Kan noen oppsumere oss idag? Fikk ikke sett.

Vi slår stort sett bare lange baller mot spissene. Bakenga får til lite og Høgh kjefter mest på dommeren. Kabran, Næss og Hammy gode. Reddes av selvmål. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ett poeng.

Fornøyd under omstendighetene, men dette her er andre eller tredje kamp der det andre laget skaper mer enn oss på hjemmebane. Andre lag klarer å spille fotball her. Vi slår langballer på Høgh i det uendelige. Og jeg gjentar poenget om at vi har en trener som har gått ut svært offentlig og klagd over banen vår.

Kampledelse. Det er bra at vi får inn Hammy når Bakenga åpenbart sliter, men hvorfor er det eneste forsøket på å vri kampbildet underveis?

Dømming. Det er frustrerende at vi i 2023 fortsatt er der at store spillere sliter med å få frispark når de helt åpenbart blir taklet. Ref. alle gangene denne sesongen der Høgh burde fått frispark. Dommeren i dag blåste for øvrig kampen halvt i hjel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen synes jeg er svak taktisk av Lars. Vi må slutte å spille så mye langt. Gode ballspillere takler en sånn bane. Da må noen av de tekniske spillerne våre faktisk spille. Det er her jeg synes Lars  er litt for ensporet på hjemmebane. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor gjør vi ikke flere bytter? Det kunne umulig ha blitt noe være av det? Må jo være frustrerende å sitte på benken og tenke at Bohinen tydeligvis har null tillit til dem. Vi fikk jo ikke til noe som helst…

Lenke til innlegg
Del på andre sider


54 minutter siden skrev boie:

Hvorfor gjør vi ikke flere bytter? Det kunne umulig ha blitt noe være av det? Må jo være frustrerende å sitte på benken og tenke at Bohinen tydeligvis har null tillit til dem. Vi fikk jo ikke til noe som helst…

Enig. Jeg synes det er synd at ikke flere kan/får bidra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser samme tendenser på kampen i dag som i serien mot brann. Vi taper mange dueller og har for lite energi. Gøy å se at det blir bedre mot slutten, men vi burde ikke trenge å få et mål i mot for å gi 100%

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1-1 hjemme mot Sarp er helt ok. Vi hadde tapte denne i 2021 med Kjønø. Å komme tilbake etter 0-1 etter 87 min er råsterkt. Kunne fort vunnet på slutten og! Nå må vi slå Aafk! 

Kabran virker som et scoop! Og nei, Bakenga er ikke en flopp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Smart av Bohinen å sette innpå Hammy, men synd at det skjer så sent i kampen. Har lyst til å i enda større grad se at vi spiller for tre poeng og ikke ett. Derfor er det viktig at vi tørr å gjøre offensive bytter tidligere i kampen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjedelig kamp. Virker nesten som vi overdriver hvor dårlig matta er. Brann viste sist at det går an å spille fotball på den, mens vi lukker øynene og måker ballen opp og håper at den lander hos noen blaa. Neste kamp har banen fått hvilt en uke uten av damene har spilt der dagen før oss. Bør være mulig å prøve å spille fotball da. 

Kabran over på høyre og Pachonik eller Andresen på venstre i neste takk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3-åringen av mine to unge håpefulle som endelig har funnet gleden i å være på kamp oppsummerte ting greit 7 minutter ut i andre omgang: "Dette er ikke noe kult, jeg vil hjem". Takk og lov for at Haugesund-kampen i alle fall bød på mye som skjedde, ellers tror jeg to Stabæk-fans hadde vært tapt i dag.

Fytti grisen for en forglemmelig kamp. Spenning de siste minuttene gjør det ufortjent lett å glemme hvor sørgelige de første 87 minuttene var.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev BelgiskBlaa:

3-åringen av mine to unge håpefulle som endelig har funnet gleden i å være på kamp oppsummerte ting greit 7 minutter ut i andre omgang: "Dette er ikke noe kult, jeg vil hjem". Takk og lov for at Haugesund-kampen i alle fall bød på mye som skjedde, ellers tror jeg to Stabæk-fans hadde vært tapt i dag.

Fytti grisen for en forglemmelig kamp. Spenning de siste minuttene gjør det ufortjent lett å glemme hvor sørgelige de første 87 minuttene var.

8 poeng på 5 kamper, og dette er takken? Vil du heller rykke ned og spille 3-3 mot Raufoss i OBOS? Man kan ikke få i pose og sekk. Banen er søppel og trash, da er det godt at vi har muskler og  menn som kjemper inn ett poeng på overtid! Herlig! Se heller på basketball hvis fotball ikke er noe for deg ;)

Og en 3 åring har ikke evnen til å bedømme om en kamp er god eller ikke. Jeg tar nok ikke med sønnen min på kamp før han er godt inn i skolealder. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev Slum:

Tør klubben erkjenne at vi ikke lenger kan ha to lag som har hjemmekamper på Nadderud, eller er det fortsatt et lite mindretall med for stor innflytelse i klubben som hindrer denne debatten? 

Vi kan ha 2 lag på Nadderud bare legg kunstgress asap. Det er prisen å betale for to lag på toppnivå når vi har baneadministrasjon på et nivå som ikke matcher ambisjonen til klubben. Glem nostalgien om gress den har ødelagt mere enn gledet oss i alke disse årene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Latterlig dårlig match. Ballen mer i luften enn på bakken. Matten for ta sin del for det.

Dommeren og Særp bidrar til at det blir en veldig dårlig kamp.

 

Eneste høydepunktet var målet vårt og overtidsminuttene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev Slum:

Tør klubben erkjenne at vi ikke lenger kan ha to lag som har hjemmekamper på Nadderud, eller er det fortsatt et lite mindretall med for stor innflytelse i klubben som hindrer denne debatten? 

På tide at NFF slår ned på det vi holder på med? Det har vært spilt eliteseriefotball på mye ræva baner, men at vi år etter år stiller med dette jordet må jo snart få konsekvenser. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


34 minutter siden skrev Slum:

Tør klubben erkjenne at vi ikke lenger kan ha to lag som har hjemmekamper på Nadderud, eller er det fortsatt et lite mindretall med for stor innflytelse i klubben som hindrer denne debatten? 

I følge Krogstad og Bohinen er banen nå verre enn i de tidligere hjemmekampene. Nå må noen ta ansvar her! Vi kan ikke fortsette å ha to lag som skal spille på denne banen. Dette er en parodi i politisk korrekthet og misforstått likestilling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil tørre å påstå at matta på Nadderud sjeldent har sett så dårlig ut som den har denne sesongstarten. Hadde vi vunnet noe på å spille de første hjemmekampene på Sandvika Stadion så gresset på Nadderud hadde fått mer tid på å bli solid og bra, eller har det ikke noe å si? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - S08 søndag 7. mai 17:00
×
×
  • Opprett ny...