Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Aafk lørdag 13 mai 17:00


Jørg1
 Del

Anbefalte innlegg


Fryktelig dårlig kamp, men 3 poeng opp på 5. plass på tabellen. To uker til neste hjemmekamp vil forhåpentligvis gi bedre gress og mer underholdning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev blaasoldat:

Tror ikke Kay får spille så mye fremover! Når en hører hvilken status han har hos LB fra sidelinjen! Må da være måte på.

Ikke hørt så mye skriking på en enkelt spiller siden Hugo spilte under JJ. Så har det ordnet seg for Hugo! Kay trenger kanskje noen kamper for å komme opp i tempoet, men potensialet er der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev odd:

Ikke hørt så mye skriking på en enkelt spiller siden Hugo spilte under JJ. Så har det ordnet seg for Hugo! Kay trenger kanskje noen kamper for å komme opp i tempoet, men potensialet er der.

Ja, for JJ ville jobyttet Hugo mot Skytte….

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev zooted:

Stabæk er ikke Manchester City. 

Og takk for det!

Vi tar med oss poengene, og det er viktigst. Så får folk vurdere selv om de synes det var en bra kamp eller ikke. Registrerer at Bohinen ikke var spesielt imponert. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev odd:

Og takk for det!

Vi tar med oss poengene, og det er viktigst. Så får folk vurdere selv om de synes det var en bra kamp eller ikke. Registrerer at Bohinen ikke var spesielt imponert. 

Greit at vi ikke er eid av oljesjeiker i det minste. Man kan diskutere om det er mulig å spille god fotball eller ei på Nadderud nå, men at Stabæk spiller godt er udiskutabelt i mine øyne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 poeng, det er bra. Dumt vi ikke fikk 3 poenger i forrige kamp, neste mot Brann blir hard kamp, men jeg ser konturene av ett bra lag, gi dette mer tid og la Lars få sitte ved roret så tror jeg det blir bra, Lars går for stabilitet og å bygge ett første lag uten altfor mange skifter. Det er sånn man får stabilitet, får vi 2-3 forsterkninger når Lars kjenner laget enda bedre så tror jeg vi skal kunne bli med i toppen. 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eneste positive i dag var at vi vant og fikk 3 poeng. Kabran reddet dagen.

Synd Bakenga ikke får til mye. Igjen spiller Pettersson en strålende match. Redder mye av poengene i dag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev kuk:

Det kan du da ikke mene? Vi er gode til å få poeng, vi er vanskelige å skåre på - men vi spiller IKKE spesielt godt. 

Kan vel ikke bli verre, så tenk hvor mange poeng vi kommer til å få fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


46 minutter siden skrev odd:

Fryktelig dårlig kamp, men 3 poeng opp på 5. plass på tabellen. To uker til neste hjemmekamp vil forhåpentligvis gi bedre gress og mer underholdning.

Damene spiller på Nadderud neste søndag, så banen får ikke helt ro

Lenke til innlegg
Del på andre sider


29 minutter siden skrev kuk:

Det kan du da ikke mene? Vi er gode til å få poeng, vi er vanskelige å skåre på - men vi spiller IKKE spesielt godt. 

Han har helt rett.  Ingen ting å diskutere.  Vi spiller udiskutabelt rævafotball.  

3 poeng, og jeg er ikke underholdt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Yassine:

Er ikke ulovlig å ha god keeper.

I tillegg til at det bare er tull. Ser man på xG isf faktiske poeng ligger vi heller ikke rundt kvalik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev kuk:

Det kan du da ikke mene? Vi er gode til å få poeng, vi er vanskelige å skåre på - men vi spiller IKKE spesielt godt. 

Nei, det er jeg enig i. Men hvor bra fotball er det mulig å spille på Nadderud før utpå sommeren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Latmann:

Seier i Bergen så kan de føle skammen hele 17.mai 😁

Tja, mulig en kamp 20. mai ses som  litt viktigere nå. Så sant det ikke blir utklassingssifre blir det neppe mye skam.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker vel som om Brann er litt slitene, de har bare 15 seniorspillere tilgjengelige inkludert 2 keepere i følge transfermarkt. Mathisen, Castro og Pedersen står listet som skadet.

Tror det kan være et gunstig tidspunkt å møte de.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


23 timer siden skrev zooted:

Nei, det er jeg enig i. Men hvor bra fotball er det mulig å spille på Nadderud før utpå sommeren.

Veldig bra fotball. Det har Brann bevist for flere kamper siden. Syntes det er på tide å slutte å snakke så mye om banen, den er som den er og det er både spillere og Bohinen klar over. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Aafk lørdag 13 mai 17:00
×
×
  • Opprett ny...