Gå til innhold

Glem Carew - Selg Meg Til Barcelona


mbh
 Del

Anbefalte innlegg


18.jpg

 

Det er fint om vi får inn penger på spillere som har vært her tidligere - eller enda bedre - salg av spillere vi fortsatt har i stallen. Inntektene fra salgene kan vi jo bruke på julebord neste år...

Endret av mbh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


for et julebord eller vår-blot,, holder det lenge for meg med en enkel overgang til Bærum,..... --- det støttes i så fall.

Får man lite eller ingenting for TF v overgang til Bærum, skal jeg gjerne spytte i kassa selv så det likevel blir en overgangsmarkering som virkelig fortjenes.

Jeg er lei av evige "talenter". Har du vært i jobben i 7-8 år, må du begynne å levere...................

Endret av palau
Lenke til innlegg
Del på andre sider


stemmer. det er helt klart ikke finstad sin skyld at han ikke har scora fler mål i foregående sesong.

Følgende manglet:

 

-Samir fazlagic. (slo mange nydelige innlegg i 2003)

 

-Martin i form

 

-Peter sand (kunne slått mange gode i innlegg i siste sesonghalvdel)

 

Til neste år når vi møter lag med litt lavere standars så kommer finstad til å putte på om han bare trener nok og holder seg i god form. Jeg tør satse litt av julegratialet på at thomas blir toppscorer neste år

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som blir viktig neste år er at vi scorer først. Vi kommer stort sett til å møte lag som ligger lavt og ikke risikerer for mye fremover, men satser på kontringer. Det er et kampbilde som ikke passer for Thomas. Men scorer vi først så må motstanderen frem på banen. Da vi Thomas få mye rom å løpe i og forsvar som er dårligere enn i TL som motstandere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mitt poeng, som i tillegg var ironisk ment, er at det er på tide at vi får noe mer å glede oss over enn at vi får penger for spillere som:

 

1. Stikker

2. Stakk

3. Har stukket

 

Til nå er det bare ny trener som ligger på pluss siden. Har ikke glemt ny stadion, men jeg tror det er oppskrytt å spille 2 divisjon på Fornebu, så det kunne være greit med nyheter som får en til å tro at oppholdet i første kun blir i 2005 sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mitt poeng, som i tillegg var ironisk ment, er at det er på tide at vi får noe mer å glede oss over enn at vi får penger for spillere som:

 

1. Stikker

2. Stakk

3. Har stukket

 

Til nå er det bare ny trener som ligger på pluss siden. Har ikke glemt ny stadion, men jeg tror det er oppskrytt å spille 2 divisjon på Fornebu, så det kunne være greit med nyheter som får en til å tro at oppholdet i første kun blir i 2005 sesongen.

21658[/snapback]

 

Det er jeg helt enig i

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Glem Carew - Selg Meg Til Barcelona
×
×
  • Opprett ny...