Jump to content

Stabæk - Vålerenga mandag 29. mai kl. 17:00

Recommended Posts

14 timer siden skrev fexter:

Komme seg på match. Nå har til og med Bob gitt en shoutout til alle amerikanerne i Oslo om å komme seg på match. 

Spørs om det blir akseptert mytteri da jolla seiler videre på mandag. 

4 minutter siden skrev PKhelten:

Herlig!!! Men hvorfor i alle dager skal NFF ødelegge absolutt alt de involveres i? VAR dreper jo momentet i kampen fullstendig.

Innføringen av VAR har vel vært en drøm for oss. Heller VAR enn å slite i bunnen.

Akkurat nå skrev sexxes:

Innføringen av VAR har vel vært en drøm for oss. 

Jeg synes også VAR er en nødvendig endring. Men må de diskutere dette i flere minutter?

Dommeren dømmer, om VAR mener situasjonen må ses på så får han jogge ut til skjermen. Implementeringen er klønete.

3 minutter siden skrev PKhelten:

Jeg synes også VAR er en nødvendig endring. Men må de diskutere dette i flere minutter?

Dommeren dømmer, om VAR mener situasjonen må ses på så får han jogge ut til skjermen. Implementeringen er klønete.

Det er alltid bedre at man bruker litt for mye tid enn for lite. 

Hvorfor i all verden henger det forresten et banner med "NEI TIL VAR" på supporterfeltet vårt?

For oss som må følge på TV: Vi var griseheldig med at VAR ikke tok målet til Bakenga.

I intervjuet med TV2 innrømmet Bakenga mer eller mindre at det var hands. Han sa noe sånt som at hendene var inntil kroppen, og da er det ikke hands etter reglene.

Vel... Når det kommer til mål skal det dømmes hands uansett hvis ballen går direkte i mål etter å ha truffet hånden (selv om det ikke ville vært hands etter vanlige regler), eller "umiddelbart etter". Det er mulig at VAR brukte tid på å bedømmet om det var "umiddelbart før" eller ikke. Etter min tolkning var det det, og i så fall klarte de rett og slett ikke å finne noen bilder der ballen faktisk touchet hånda. (Men den biten innrømmet som sagt Bakenga)

Hææ? Treffer han ikke ballen og så på fot?

ikke vakkert, men jeg mener - Treffer han rett på fot, Ja klart rødt. Men her han da først på ball og viff-spillern som går inn i duellen

Edited by kuk
feil