Slum 11,586 Share Posted May 24 Share Posted May 24 Tv-kampene for runde 23 er klare. Stabæk spiller borte mot AAFK lørdag 23. september klokken 18:00. Altså perfekt for en overnattingstur. Vi er en fin gjeng som allerede har bestilt flybilletter lørdag til søndag. Bare nevner det så flere forhåpentlig blir fristet. EDIT: Stabæk Support har lagt opp muligheten for billig hotell for de som kun tar fly. Det er samme hotell som de som tar buss. Mer info her: 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 3,221 Share Posted May 25 Share Posted May 25 Lørdagskamp til Ålesund, ja. Kanskje SS bør melde seg på og sende avgårde en overnattingsbuss. Jeg melder meg lett på den! 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
AdrianSTB 13 Share Posted May 25 Share Posted May 25 Jeg har bestilt flybilletter, flyr ned lørdag kl 12.00 og reiser hjem søndag kl 21.00. 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 11,586 Share Posted May 30 Share Posted May 30 Norwegian kjører kampanje nå og har satt ned billettprisen til kun 449,- hver vei. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 5,158 Share Posted July 23 Share Posted July 23 Fly bestilt fredag-søndag. Link to post Share on other sites More sharing options...
Peter 6,253 Share Posted July 23 Share Posted July 23 Vi planlegger overnattingstur i Ålesund fra lørdag til søndag. Mer info og påmelding kommer fra SS-styret i løpet av neste uke. Håper vi blir mange på tur! 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
zuza 407 Share Posted July 23 Share Posted July 23 2 stk bestilt fly fredag - søndag! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Yassine 976 Share Posted July 24 Share Posted July 24 Fredag-søndag bestilt. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
JesperRandles 8 Share Posted July 24 Share Posted July 24 Booket fly til Ålesund lørdag til søndag 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Pøbelball 5 Share Posted July 29 Share Posted July 29 Fly fredag-søndag Link to post Share on other sites More sharing options...
Haslum1344 108 Share Posted August 2 Share Posted August 2 Lagt ut en egen påmelding for de som kun trenger hotell (lørdag-søndag) men ikke skal være med på bussen! KUN HOTELL- AAFK - STB Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 5,158 Share Posted August 3 Share Posted August 3 Send meg en dm hvis dere skal til Ålesund så adder jeg deg/dere i WhatsApp gruppen til denne turen! 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 11,586 Share Posted August 21 Share Posted August 21 Norwegian kjører høstkampanje og selger nå flybilletter for 449,- hver vei. Sånn til info om noen skulle bli fristet. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanse 3,519 Share Posted August 21 Share Posted August 21 Sjukt å ikke bli fristet av dette spør du meg 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 5,158 Share Posted September 9 Share Posted September 9 Melde seg på bussturen! Eller fly! Noen som har bestilt, men ikke blitt lagt til i whatsappgruppen? Send meg en dm! 2 uker til bortekamp! Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 5,158 Share Posted September 10 Share Posted September 10 Kampbillettlink til AAFK away: https://bestilling.aafk.no/nb-NO/events/aafk - stabæk/2023-9-24_17.00/color line stadion?sb2m=1&area=d0f485ef-9859-49d6-9592-14e9a2b50577&type=ga Aalesund selger kun voksenbilletter på bortefeltet, men etter dialog med de har de tilbud at for ungdommer/honnør/student som ønsker å være på bortefeltet så kan dere sende en mail til henrik.mauren@aafk.no, så ordnes det en redusert pris. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts