Torres 3,221 Share Posted June 1 Share Posted June 1 Hei. Stabæk Fotball har i år invitert Stabæk Support til å være med på årets partnercup. Den vil spilles 9.juni, fra klokken 14.00. Det er en 5vs5 turnering, og det er greit med noen innbyttere. Hvis du ønsker å være med kan du sende meg en melding her på forumet, med fullt navn og et telefonnummer, så tar jeg med de første som melder seg på. Påmeldingsfristen er imorgen, så må nesten ha en tilbakemelding på det idag. Satser på at styret i SS fikser oss noe vi kan bruke som drakter, hvis ikke finner vi på noe. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 3,221 Share Posted June 1 Share Posted June 1 Begynner å fylles opp, men plass til et par til. Laget vil ledes av en tidligere blaa helt, en legende vil jeg faktisk påstå. Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 3,221 Share Posted June 2 Share Posted June 2 Da er lag sendt inn, om alle som er påmeldt og invitert stiller, så tror jeg faktisk vi kan hevde oss. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts