Jump to content

Recommended Posts

Tja - skal vi bedømne ut fra kampene vi har spilt mot han så er han en klar forsterking…

Men jeg tror ikke vi skal forvente akkurat det.

Samtidig - eks lagkameraten hans, Yaw Painsil har gjort det helt ok i TIL etter overgangen fra Kjelsås sist vinter...

Spørsmålet er hvordan/om spillertypen passer inn i Bohinens spill/formasjon. 

Kan vi søke om dispensasjon for å få han klar allerede nå? Argumentere med at resten av troppen åpenbart er ubrukelig og det er unfair mot konkurransen i ligaen om vi skal fortsette å spille med den gjengen her?

• 2 weeks later...

Akkurat nå skrev StabækLegendePåFM:

Sender Kjelsås i ledelsen mot Raufoss i kvarten!

Har vært banens klart beste hittil, stått bak så godt som alt Kjelsås har skapt, og sender dem fortjent i ledelsen.

Herlig beskrivelse av goalen:

Hvem andre enn Rasmus Eggen Vinge! Ahmad Adil Abbas trer gjennom Vinge uten til høyre. Der drar han først av Simenstad før han fortsetter innover i boksen. Der drar han like gjerne av to til før han skyter via Lauvli i mål! Kjelsås er foran!

31 minutter siden skrev 1369:

Jeg droppa den matchen pga lyn og torden. Dårlig avgjørelse ser jeg!

Den kampen ble jo enda sykere, avgjørelse i 90+5. Kjelsås i semifinale, der kunne det blitt kamp om Vinge hvis ikke vi hadde sikra ham

15 hours ago, FranckTheBank said:

For Glimt neste sesong? 

Helt sikkert, siden så fort han scorer 3 mål eller 3 assist, så kommer Bodø eller Molde å hente han med en gang, og Bjarmann selger han med eneste gang som vanlig

1 time siden skrev Jankri99:

Helt sikkert, siden så fort han scorer 3 mål eller 3 assist, så kommer Bodø eller Molde å hente han med en gang, og Bjarmann selger han med eneste gang som vanlig

@BjarmannUt, er det deg?

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...