Jump to content

Rasismeanklagen fra Stabæk-Glimt, sluttrapport

Posse
 Share

Recommended Posts

Frode Thomassen til Budstikka nå:

"Han sier også at Bodø/Glimt har svart Stabæk support en gang, at de kanskje kan kritiseres for ikke å ha svart ytterligere en gang, men at de forholder seg til Stabæk som klubb og ikke supporterne.." 

😒

9 minutter siden skrev Styrmann:

Frode Thomassen til Budstikka nå:

"Han sier også at Bodø/Glimt har svart Stabæk support en gang, at de kanskje kan kritiseres for ikke å ha svart ytterligere en gang, men at de forholder seg til Stabæk som klubb og ikke supporterne.." 

😒

Er forsåvidt ingen overraskelse at Glimt ikke gidder å forholde seg til supportere. Skulle vel helst vært foruten.

Og hvorfor skal man forholde seg til noen som prøver å avdekke rasisme mot noen av klubbens spillere? For en gjeng. De prøver virkelig å bli det nye Rosenborg, med alt det innebærer.

Men med det sitatet i mente er det vel bare for Miøen & co å quote han på Twitter og be om et svar? "Vennlig hilsen klubben Stabæk"

32 minutter siden skrev odd:

Og hvorfor skal man forholde seg til noen som prøver å avdekke rasisme mot noen av klubbens spillere? For en gjeng. De prøver virkelig å bli det nye Rosenborg, med alt det innebærer.

Men med det sitatet i mente er det vel bare for Miøen & co å quote han på Twitter og be om et svar? "Vennlig hilsen klubben Stabæk"

Vegard har unektelig et poeng: 

• 1 month later...

På 5.1.2024 den 19.38 skrev mbh:

At han takket nei sist gang han hadde muligheten, gjør at det blir det en lengre reise inn til mitt hjerte. Håper at han blir dritgod, men havner på benken på grunn av en enda bedre Gunnerød.

Det var dit jeg ville selv. Synes det er helt hodeløst å nevne oss i en slik setting. Da tenker jeg mest av alt på det grove grunnarbeidet som ble gjort i etterkantu av det som angivelig skal ha skjedd på Nadderud. Mest av alt mente jeg å si at dette blir helt neglisjert av personen som har skrevet dette. Glad jeg elsker en klubb som tar anklager på alvor!

Edit: Så trenger jeg litt forum-trening, men det kommer!

Økseskaft eller hostesaft?

Nå for tiden er det er viktig å tenke grundig gjennom "hva som rimer på hva" før man er impulsiv. Annen i ellevte, så gøy!