Haslum1344 274 Share Posted July 16 Share Posted July 16 SANDNES ULF - STABÆK | 19. AUGUST 2024, KL. 19:00 Avreise: 19. august, kl. 07:00 Pris før 7. august, kl. 10:00: kr 500 Pris etter 7. august, kl. 10:00: kr 600 Sendes om minst 20 påmeldte innen 5.august Status: 5/50 Påmelding for medlemmer -> Påmelding ikke medlem -> Link to post Share on other sites More sharing options...
Elliott Ottesen 627 Share Posted July 16 Share Posted July 16 Ren idioti å arrangere en kamp som denne på en mandag… 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
h1912 1,300 Share Posted July 25 Share Posted July 25 På 16.7.2024 den 15.53 skrev Elliott Ottesen: Ren idioti å arrangere en kamp som denne på en mandag… Kunne lagt den i sommerferien i det minste.. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Stairs 1,614 Share Posted July 31 Share Posted July 31 Haha feil tråd Link to post Share on other sites More sharing options...
Ancvik 106 Share Posted August 7 Share Posted August 7 Ikke nok påmeldte så blir nok ikke sendt buss. Jeg tenker å se på alternativ reise de neste dagene. Bare send en melding om noen vil slenge seg på. Link to post Share on other sites More sharing options...
Yassine 1,480 Share Posted August 7 Share Posted August 7 Blir tog tur/retur her. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Haslum1344 274 Share Posted August 10 Share Posted August 10 Bussen blir ikke sendt. Jeg flyr bort søndag og tilbake med tog mandag kveld. Link to post Share on other sites More sharing options...
Bebe 2,971 Share Posted August 10 Share Posted August 10 Jeg flyr opp mandag med SAS kl. 11.20. Flyr tilbake tirsdag morgen. Gøy om flere joiner! Link to post Share on other sites More sharing options...
Bebe 2,971 Share Posted August 10 Share Posted August 10 5 timer siden skrev Haslum1344: Bussen blir ikke sendt. Jeg flyr bort søndag og tilbake med tog mandag kveld. Antar du mener at du flyr mandag og tar tog tilbake tirsdag? Link to post Share on other sites More sharing options...
Haslum1344 274 Share Posted August 10 Share Posted August 10 1 time siden skrev Bebe: Antar du mener at du flyr mandag og tar tog tilbake tirsdag? Flyr søndag, tog etter match mandag 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Peter 7,356 Share Posted August 12 Share Posted August 12 Endelig fått godkjent fri fra jobb. Kjører bil tur/retur med @Hanna Lie. 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
Bebe 2,971 Share Posted August 12 Share Posted August 12 35 minutter siden skrev Peter: Endelig fått godkjent fri fra jobb. Kjører bil tur/retur med @Hanna Lie. Vi sees i Sandnes! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts