Torres 4 474 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 2 timer siden skrev @ringo: Det handler sjeldent om hva slags fotballfilosofi eller spillestil man har. Men om hva slags menneske og leder man er - hvordan man behandlet medarbeidere og kollegaer. Om man er inspirerende og pedagogisk eller en god gammaldags kødd! Det sies at det er balansegang der på rundt 50/50 pedagogisk og faglig kompetanse. Uten å si hvem som sa det, så ble Berg trukket frem som et eksempel på en som var bedre på det fotballfaglige den gangen jeg fikk jobb i Stabæk.. (han hadde nylig fått fyken da). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 805 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Jeg tror jeg scorer 50/50 på fotballfaglig kompetanse og selvinnsikt. Regner med at jeg er god på det pedagogiske også, men sikkert ikke mer enn 50% der heller. Uansett, så er jeg ikke korpulent nok til jobben (selvinnsikt). 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå