InaB 482 Share Posted February 7 Share Posted February 7 5 minutes ago, mdawg said: 👍 Link to post Share on other sites More sharing options...
Latmann 4,577 Share Posted February 7 Share Posted February 7 1 time siden skrev mdawg: Jeg har bare prøvd den ene, og jeg er 100% sikker på at hun er milevis unna. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,859 Share Posted February 10 Share Posted February 10 Yoga etter treningsøkt, hemmelig våpen før Hillerød👍 9 Link to post Share on other sites More sharing options...
Luringen 3,712 Share Posted February 13 Share Posted February 13 https://www.stabak.no/nyheter/-blir-herlig-a-fa-noen-flere-dansker-pa-besok-til-nadderud Rossbach, Tobiassen, Nysveen, Øya og Vinge ikke i morgendagens tropp. Trym Linberg med for første gang 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanse 3,918 Share Posted February 13 Share Posted February 13 1 time siden skrev Luringen: https://www.stabak.no/nyheter/-blir-herlig-a-fa-noen-flere-dansker-pa-besok-til-nadderud Rossbach, Tobiassen, Nysveen, Øya og Vinge ikke i morgendagens tropp. Trym Linberg med for første gang Nysveen står oppført i artikkelen 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Kongen23 1,138 Share Posted February 13 Share Posted February 13 Vinge på vei bort? Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 3,716 Share Posted February 14 Share Posted February 14 her var det få offensive spillere..... lite krydder. Som ukrydret kyllingfilet. Det er hvor vi står nå føler jeg. Godt det er treningskamp...... 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanse 3,918 Share Posted February 14 Share Posted February 14 7 minutter siden skrev Marandinho: her var det få offensive spillere..... lite krydder. Som ukrydret kyllingfilet. Det er hvor vi står nå føler jeg. Godt det er treningskamp...... Jeg synes det er spennende med en fronttrio bestående av Nysveen, Spiten og Dahlby/Cedergren. Antar at Dahlby vil være et alternativ som midtspiss i Diabate sitt fravær og at Ellegaard matches forsiktig. 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 8,305 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Blir 90 minutter på noen idag! Benk med 9 utespillere + 1 keeper. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Arturoo23 69 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Kanskje jeg ikke har fått det med meg, men er Diabate skadet? Eller er det andre grunner til at han ikke er i troppen? Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 8,305 Share Posted February 14 Share Posted February 14 6 minutter siden skrev Arturoo23: Kanskje jeg ikke har fått det med meg, men er Diabate skadet? Eller er det andre grunner til at han ikke er i troppen? Hentet fra hjemmesiden til klubben: «Med noe smårusk er det vurdert at verken Diabaté eller Geelmuyden blir med i dagens tropp. Inn kommer den lovende spissen Abel Cedergren.» https://www.stabak.no/nyheter/-blir-herlig-a-fa-noen-flere-dansker-pa-besok-til-nadderud Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 4,249 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Fortsetter å rote bakover, bare flaks at vi ikke har to imot nå etter 10 min. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
PKhelten 1,520 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Ball-i-hatt, dette er vondt å se på. Link to post Share on other sites More sharing options...
Luringen 3,712 Popular Post Share Posted February 14 Popular Post Share Posted February 14 Perlescoring av Dahlby 14 Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 4,249 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Fint mål, da. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 8,305 Share Posted February 14 Share Posted February 14 2 minutter siden skrev Luringen: Perlescoring av Dahlby Føler meg trygg å ha han som backup på spissplassen bak Diabate. Hvertfall frem til sommeren. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Arturoo23 69 Share Posted February 14 Share Posted February 14 2 minutter siden skrev rykkinn: Føler meg trygg å ha han som backup på spissplassen bak Diabate. Hvertfall frem til sommeren. Tror han kan knive med Diabate om startsplassen. Bare sett han på høyrekant til nå, er jo egentlig spiss. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Luringen 3,712 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Skjelvik skal ikke få lov til å starte når serien begynner. Stakkars mann der ute. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 4,249 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Håpløs pasning inn foran egen 16 av Kay(?), den skal jo ALDRI inn der. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 8,305 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Den pasningen der skal du ikke slå Kay.. skummel, som ender opp i scoring.. 1-2 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Flexi Knut 2,698 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Vi ser LITT ut som et guttelag som øver på å spille ut bakfra for første gang, eller? Greit nok, Hillerød er flinke til å stå samlet i sitt veldig høye press (her kan vi kanskje lære ett og annet?), men når løsningene står mellom å drible seg ut av pressledd eller sentre seg ut over sidelinja, så bør vi kanskje vurdere å slå litt langt i ny og ne for å bryte dem opp og skape strekk? Kanskje heve blikket raskere? Lete etter løsninger og løp litt oftere? Være mer på hugget når vi har ballen i bakre ledd? Kan virkelig ikke være så vanskelig å knekke den koden? Virker som enkelte fortsatt lever i en tid der man kan chille med en gang man slår et par pasninger på tvers bakerst, og da tiltrekker vi oss jo bare mer problemer. På den lyse siden, så ser vi IKKE ut som et guttelag med en gang vi får rom og åpninger. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 4,249 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Enig, vi ser rett og slett svake ut på egen banehalvdel, men egentlig ganske bra fremover. Link to post Share on other sites More sharing options...
Luringen 3,712 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Hva er Magnus Christensen god på 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,859 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Dette laget framstår klart svakere enn på samme tid ifjor. Har fått en middelmådig trener dessverre 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Flexi Knut 2,698 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Håhå! Ellevill scoring av Andresen! 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 8,305 Share Posted February 14 Share Posted February 14 2-2, for en scoring av Andresen! 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 4,249 Share Posted February 14 Share Posted February 14 OI, Aleksander Andresen! Årets mål det der 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Luringen 3,712 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Å fy faen Andresen 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
tobb 1,748 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Trenger sårt en krigestopper bak der. I snitt 2,25 mål baklengs på 4 kamper og denne kampen er ikke ferdig. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 8,305 Share Posted February 14 Share Posted February 14 Akkurat nå skrev tobb: Trenger sårt en krigestopper bak der. I snitt 2,25 mål baklengs på 4 kamper og denne kampen er ikke ferdig. Hva skjedde med Mads Nielsen fra FFK som var ryktet? Hadde vært den perfekte stopperen inn her. Måtte ha kvittet seg med noe før evt noe inn.. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts