Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Gi mannen litt tid.

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/article77548.ece

 

Han har reist i 21 timer.

 

Enig. Lang reise i bena, nye medspillere, sikkert nytt underlag.. La ham få en uke på seg først før vi dømmer ham nord og ned...

Det står en artikkel om ham i Aftenposten Morgen i dag. Han har aldri trent på kunstgress før, sto det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brani er tilbake i full trening, flott! Med bare en mann på skadelista i slutten av mars fortjener støtteapparatet en honnør. Fra dages trening kan nevnes at maler'n banket inn flere av sund's presise innlegg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var dagens trening overvært, men det er ikke så alt for mye å rapportere. Jeg fulgte stort sett med på Creedence, men jeg må nesten se han i avsluttningstrening før jeg sier hva jeg syntes vi burde gjøre. Han har derimot god ballkontroll og var godt med i spillet (scoret under kamptreningen), og er jo stor som en vegg. Hvis vi ikke har noen andre ess i ermet tror jeg ikke Creedence vil være noe dårlig valg, men jeg fikk som sagt ikke sett nok til å si løp og kjøp. Ellers var det en grei trening med fokus på pasningsspill og spill gjennom midtbanen. Alt i alt var Alan treningens beste.

 

Og det var heller ingen andre nye spillere på dagens trening.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var dagens trening overvært, men det er ikke så alt for mye å rapportere. Jeg fulgte stort sett med på Creedence, men jeg må nesten se han i avsluttningstrening før jeg sier hva jeg syntes vi burde gjøre. Han har derimot god ballkontroll og var godt med i spillet (scoret under kamptreningen), og er jo stor som en vegg. Hvis vi ikke har noen andre ess i ermet tror jeg ikke Creedence vil være noe dårlig valg, men jeg fikk som sagt ikke sett nok til å si løp og kjøp. Ellers var det en grei trening med fokus på pasningsspill og spill gjennom midtbanen. Alt i alt var Alan treningens beste.

 

Og det var heller ingen andre nye spillere på dagens trening.

Liker at Creedence begynner å vise seg frem. God ballkontroll er vitner også om andre kvaliteter :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker at Creedence begynner å vise seg frem. God ballkontroll er vitner også om andre kvaliteter :)

 

Overraskende når man har gått fotballskolen i Brasil... :D

betyr ingenting. å være fra brasil eller har vært på fotballskolen heter ikke at man kan spille fotball ;)

 

hvordan går det med creedence?

han ser ihvertfall kraftig, høy og ganske spennende ut, men fysisk styrke er ikke alt...

er fortsatt i tvil om han er den rette...er litt redd for at han viser sitt beste på treningen, og faller sammen når det gjelder tippeligakampene...det må jo har vært noe med ham at han spilte bare 6 kamper med lierse, og forsvant etter bare en halv sesong....

 

husker at mange tror den belgiske jupilerligaen er mye bedre enn den norske tippeligaen, og alle nordmenn som drar til belgia snakker høyt om fordelene og kvaliteten av jupilerligaen, og de synes at å spille i belgia er et kraftig steg oppe på karrierestigen. hvis altså en fra belgia kommer til norge betyr det kanskje at han ikke holder belgisk eliteserie nivå...og da spørs om han er god nok for et ambisjonert tippeligalag som oss.

 

ja, jeg er veldig kritisk overfor spillere fra belgia, uansett om de er fra afrika, brasil eller selveste belgia.

ja, det skyldes noen dårlige opplevelser med lokeren.

ja, man kan ikke generalisere det, lokeren er bare en av flere klubber.

men de andre klubbene handler akkurat som lokeren, noen er verre, få er bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker at Creedence begynner å vise seg frem. God ballkontroll er vitner også om andre kvaliteter :)

 

Overraskende når man har gått fotballskolen i Brasil... :D

betyr ingenting. å være fra brasil eller har vært på fotballskolen heter ikke at man kan spille fotball ;)

 

hvordan går det med creedence?

han ser ihvertfall kraftig, høy og ganske spennende ut, men fysisk styrke er ikke alt...

er fortsatt i tvil om han er den rette...er litt redd for at han viser sitt beste på treningen, og faller sammen når det gjelder tippeligakampene...det må jo har vært noe med ham at han spilte bare 6 kamper med lierse, og forsvant etter bare en halv sesong....

 

husker at mange tror den belgiske jupilerligaen er mye bedre enn den norske tippeligaen, og alle nordmenn som drar til belgia snakker høyt om fordelene og kvaliteten av jupilerligaen, og de synes at å spille i belgia er et kraftig steg oppe på karrierestigen. hvis altså en fra belgia kommer til norge betyr det kanskje at han ikke holder belgisk eliteserie nivå...og da spørs om han er god nok for et ambisjonert tippeligalag som oss.

 

ja, jeg er veldig kritisk overfor spillere fra belgia, uansett om de er fra afrika, brasil eller selveste belgia.

ja, det skyldes noen dårlige opplevelser med lokeren.

ja, man kan ikke generalisere det, lokeren er bare en av flere klubber.

men de andre klubbene handler akkurat som lokeren, noen er verre, få er bedre.

 

Jeg er forsåvidt enig. men da kommer man inn på en ny problemstilling: Hvilken liga av de bedre ligaene har spillere som vil gå til stabæk og den norske ligaen..

Det finnes nok av ligaer man bare kan se bort ifra med en gang; england, italia, spania, tyskland, etc..

Den belgiske ligaen er kanskje ikke så dum å hente spillere fra allikevel. Der er det ihvertfall spillere som er gira på å spille i norge..

 

Og vi kan vel være enige om en ting: den belgiske serien er ihvertfall bedre enn den islandske.. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker at Creedence begynner å vise seg frem. God ballkontroll er vitner også om andre kvaliteter :)

 

Overraskende når man har gått fotballskolen i Brasil... :D

betyr ingenting. å være fra brasil eller har vært på fotballskolen heter ikke at man kan spille fotball ;)

 

hvordan går det med creedence?

han ser ihvertfall kraftig, høy og ganske spennende ut, men fysisk styrke er ikke alt...

er fortsatt i tvil om han er den rette...er litt redd for at han viser sitt beste på treningen, og faller sammen når det gjelder tippeligakampene...det må jo har vært noe med ham at han spilte bare 6 kamper med lierse, og forsvant etter bare en halv sesong....

 

husker at mange tror den belgiske jupilerligaen er mye bedre enn den norske tippeligaen, og alle nordmenn som drar til belgia snakker høyt om fordelene og kvaliteten av jupilerligaen, og de synes at å spille i belgia er et kraftig steg oppe på karrierestigen. hvis altså en fra belgia kommer til norge betyr det kanskje at han ikke holder belgisk eliteserie nivå...og da spørs om han er god nok for et ambisjonert tippeligalag som oss.

 

ja, jeg er veldig kritisk overfor spillere fra belgia, uansett om de er fra afrika, brasil eller selveste belgia.

ja, det skyldes noen dårlige opplevelser med lokeren.

ja, man kan ikke generalisere det, lokeren er bare en av flere klubber.

men de andre klubbene handler akkurat som lokeren, noen er verre, få er bedre.

 

Jeg er forsåvidt enig. men da kommer man inn på en ny problemstilling: Hvilken liga av de bedre ligaene har spillere som vil gå til stabæk og den norske ligaen..

Det finnes nok av ligaer man bare kan se bort ifra med en gang; england, italia, spania, tyskland, etc..

Den belgiske ligaen er kanskje ikke så dum å hente spillere fra allikevel. Der er det ihvertfall spillere som er gira på å spille i norge..

 

Og vi kan vel være enige om en ting: den belgiske serien er ihvertfall bedre enn den islandske.. ;)

 

Du skal aldri si aldri, Jokke og Markus kom jo til oss fra Bundesliga1 og 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker at Creedence begynner å vise seg frem. God ballkontroll er vitner også om andre kvaliteter :)

 

Overraskende når man har gått fotballskolen i Brasil... :D

betyr ingenting. å være fra brasil eller har vært på fotballskolen heter ikke at man kan spille fotball ;)

 

hvordan går det med creedence?

han ser ihvertfall kraftig, høy og ganske spennende ut, men fysisk styrke er ikke alt...

er fortsatt i tvil om han er den rette...er litt redd for at han viser sitt beste på treningen, og faller sammen når det gjelder tippeligakampene...det må jo har vært noe med ham at han spilte bare 6 kamper med lierse, og forsvant etter bare en halv sesong....

 

husker at mange tror den belgiske jupilerligaen er mye bedre enn den norske tippeligaen, og alle nordmenn som drar til belgia snakker høyt om fordelene og kvaliteten av jupilerligaen, og de synes at å spille i belgia er et kraftig steg oppe på karrierestigen. hvis altså en fra belgia kommer til norge betyr det kanskje at han ikke holder belgisk eliteserie nivå...og da spørs om han er god nok for et ambisjonert tippeligalag som oss.

 

ja, jeg er veldig kritisk overfor spillere fra belgia, uansett om de er fra afrika, brasil eller selveste belgia.

ja, det skyldes noen dårlige opplevelser med lokeren.

ja, man kan ikke generalisere det, lokeren er bare en av flere klubber.

men de andre klubbene handler akkurat som lokeren, noen er verre, få er bedre.

 

Jeg er forsåvidt enig. men da kommer man inn på en ny problemstilling: Hvilken liga av de bedre ligaene har spillere som vil gå til stabæk og den norske ligaen..

Det finnes nok av ligaer man bare kan se bort ifra med en gang; england, italia, spania, tyskland, etc..

Den belgiske ligaen er kanskje ikke så dum å hente spillere fra allikevel. Der er det ihvertfall spillere som er gira på å spille i norge..

 

Og vi kan vel være enige om en ting: den belgiske serien er ihvertfall bedre enn den islandske.. ;)

 

gi gutten en sjangs fra start mot malmø! 3mål: tar av meg hatten og bøyer meg i støvet. 2 mål:løp og kjøp! 1mål: ingen PfO kjøper vi creedence 0mål: meget skeptisk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haan kan vel vise seg å være en knallgod spiss selvom han ikke scorer. En spiss som skaper mål er like viktig som en som scorer mål!

HAHAHA....og hvorfor ble ikke marel hentet tilbake da? han som ikke scorer men skaper mål? det gjorde han ihvertfall flere ganger i lokeren. og da jeg spurte tom svarte han: tja, han scorer ikke mål.

hva i all verden skal vi med en spiss som ikke scorer???

 

nei, jeg synes, den spissen vi kjøper skal og må score mål!

 

andreas:

ok og enig. skal gjøre som du skrev.

 

msp:

markus kom fra essen som rykket ned til 3. divisjon. synes at essen ikke teller som riktig og ekt 2. bundesliga-lag. og jokke kom fra rostock, ok, 1. bundesliga lag, men bare med nød og neppe...og egentlig et helt usympatisk lag som man ønsker å forlate.

 

kuk:

der setter jeg et stort spørsmålstegn...du må nok se på treningsforholdene i belgia og i island...i island er alt fotball amatør fotball, selv om det finnes noen proffer på flere klubber. lagene har som vanlig 2 eller 3 ganger trening (1.5 h) pr uke, mens de i belgia har nesten hver dag 2 treningsøkter.

og ikke si at landsbankadeild er svakere enn jupilerleague. bare se på gunnar heidar thorvaldsson: kom til halmstad fra islandske ibv (hvor han var toppscorer i 2004), ble toppscorer i sverige også, og skrev under en 3 års kontrakt med tyske hannover for 2 dager siden.

 

det KAN være ok å hente spillere fra belgia, hvis de har levert varene sine i belgia. men å hente spillere som IKKE har gjort det, er ikke så lurt synes jeg. ihvertfall ikke når spilleren man henter er en god voksen mann og skal bli en forsterkning.

og det er det som forstyrrer meg: at ingen vet ingenting om han. at han har spilt så få kamper i belgia. at han ble i lierse bare i 6 måneder.

 

og hvorfor skulle ikke komme utelendinger fra bedre serier til stabæk? eneste grunn kunne være at stabæk er nesten ukjent på utlandet....alle vet om rbk, enga, noen vet om brann og viking, men ingen vet om stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og vi kan vel være enige om en ting: den belgiske serien er ihvertfall bedre enn den islandske.. ;)

Og hvorfor skal vi være enige om det.....??? :huh:

 

Vi kan ihvertfall være enige om en annen ting. Gode islendinger er mye kulere enn belgiere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og vi kan vel være enige om en ting: den belgiske serien er ihvertfall bedre enn den islandske.. ;)

Og hvorfor skal vi være enige om det.....??? :huh:

 

Vi kan ihvertfall være enige om en annen ting. Gode islendinger er mye kulere enn belgiere...

 

Nei det var vel ment som en provokasjon. hadde en følelse at noen ville reagere på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og vi kan vel være enige om en ting: den belgiske serien er ihvertfall bedre enn den islandske.. ;)

Og hvorfor skal vi være enige om det.....??? :huh:

 

Vi kan ihvertfall være enige om en annen ting. Gode islendinger er mye kulere enn belgiere...

 

Nei det var vel ment som en provokasjon. hadde en følelse at noen ville reagere på det.

 

Ingenting slår en god provokasjon ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og vi kan vel være enige om en ting: den belgiske serien er ihvertfall bedre enn den islandske.. ;)

Og hvorfor skal vi være enige om det.....??? :huh:

 

Vi kan ihvertfall være enige om en annen ting. Gode islendinger er mye kulere enn belgiere...

 

Nei det var vel ment som en provokasjon. hadde en følelse at noen ville reagere på det.

Jeg vet så godt som ingenting om den belgiske serien, men Belgia burde vel ha en bedre serie enn det et land med 300 000 skal kunne få til. Vet litt mer om den islandske serien, har sett noen kamper live og en del på TV.

 

Islendinger er et usedvanlig hyggelig folkeferd, og islandsk er et av verdens kuleste språk. (Islandsk er tross alt det opprinnelige norske språket - det språket vi snakker i dag er dialekter av dansk).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


og hvorfor skulle ikke komme utelendinger fra bedre serier til stabæk? eneste grunn kunne være at stabæk er nesten ukjent på utlandet....alle vet om rbk, enga, noen vet om brann og viking, men ingen vet om stabæk.

 

Der er jeg nok uenig med deg. Det er mange grunner til at gode spillere fra gode ligaer ikke ønsker seg til norge, stabæk, brann eller rosenborg. Det hender selvfølgelig at en og annen god skandinav vender tilbake etter proffspill på kontinentet.

Derimot gode spillere i gode ligaer som ikke er skandinaver, kommer ikke til den norske ligaen. så sant de ikke har en norsk kjærste eller har en tante på toten.

 

sånn er det bare. kan ikke sammenligne tippeligaen med premier league, serie-A, osv...

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

og hvorfor skulle ikke komme utelendinger fra bedre serier til stabæk? eneste grunn kunne være at stabæk er nesten ukjent på utlandet....alle vet om rbk, enga, noen vet om brann og viking, men ingen vet om stabæk.

 

Der er jeg nok uenig med deg. Det er mange grunner til at gode spillere fra gode ligaer ikke ønsker seg til norge, stabæk, brann eller rosenborg. Det hender selvfølgelig at en og annen god skandinav vender tilbake etter proffspill på kontinentet.

Derimot gode spillere i gode ligaer som ikke er skandinaver, kommer ikke til den norske ligaen. så sant de ikke har en norsk kjærste eller har en tante på toten.

 

sånn er det bare. kan ikke sammenligne tippeligaen med premier league, serie-A, osv...

 

Endelig en som har skjønt det

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Islendinger er et usedvanlig hyggelig folkeferd, og islandsk er et av verdens kuleste språk. (Islandsk er tross alt det opprinnelige norske språket - det språket vi snakker i dag er dialekter av dansk).

 

JA! :wub:

 

 

kuk: premier league og serie a er ikke fotball. det er bare dyre idioter med gylne sko og en latterlig sveis som danser rundt på grønt gress og synes det er fotball de tjener penger med. *pffff* kjedelig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Islendinger er et usedvanlig hyggelig folkeferd, og islandsk er et av verdens kuleste språk. (Islandsk er tross alt det opprinnelige norske språket - det språket vi snakker i dag er dialekter av dansk).

 

JA! :wub:

 

 

kuk: premier league og serie a er ikke fotball. det er bare dyre idioter med gylne sko og en latterlig sveis som danser rundt på grønt gress og synes det er fotball de tjener penger med. *pffff* kjedelig...

 

*pffff* Peiling på fotball lik null....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...