Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


52 minutter siden skrev geirti:

Med unntak av Brauti er vel dette førsteoppstillingen. Man pleier vel ikke være ute særlig lenge med skade på bare en finger? Selv om man er keeper?

Tja.. Fingerbrudd kan være mye rart. Fingerne består av mange ben, ledd, osv.. Kommer helt an på hvor bruddet sitter og om det krever operasjon eller ikke. Kan være +- 1mnd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


26 minutter siden skrev Ace:

Kassi skal være i en oppstilling med alle mann 100 %.

Jeg synes ikke den er helt åpenbar. Hvem vil du ta ut for å gi plass til Kassi? En av de tre sentralt? En av kantene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


23 minutter siden skrev geirti:

Hvem vil du ta ut for å gi plass til Kassi? En av de tre sentralt? En av kantene?

Ja. Kassi er en klassespiller. Hadde det ikke vært for alle skadene hadde ikke Kassi vært i Stabæk nå. Lumanza og Bo er våre to største "stjerner" (Hanche har også seilt opp i den kategorien). Jeg mener at Kassi ikke står tilbake for verken Bo eller Lumanza individuelt og at han er blant våre 3-4 beste.

Den viktigste grunnen til at Kassi skal være bankers er imidlertid at han har offensive kvaliteter som vi ikke ellers har i laget og som vi sårt savner. Dette gjør at Kassi vil være utespiller nr 2 jeg hadde satt opp på tavla (Hanche nr 1). Dette forutsetter at han er 100 % fit. Han er mitt førstevalg både som sentral midt, kant og for så vidt også spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev VestMar97:

Måtte brekke på plass fingeren.   
 

og ble sagt att den var ute av ledd etter hva jeg hørte

Så du noen fine scoringer i ettermiddag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev VestMar97:

Måtte brekke på plass fingeren.   
 

og ble sagt att den var ute av ledd etter hva jeg hørte

 

2 timer siden skrev kuk:

Tja.. Fingerbrudd kan være mye rart. Fingerne består av mange ben, ledd, osv.. Kommer helt an på hvor bruddet sitter og om det krever operasjon eller ikke. Kan være +- 1mnd.

Høres ut som dette er en isolert skade på en finger, utifra hva VestMar97 sier!

Om det «bare» er fingeren ut av ledd, og den ble reponert raskt, uten at leddkapsel er skadet, kan han fint spille med en buddytape eller en fin skinne i morgen!

Om derimot fingeren brakk i en av falangene (tommel består av 2 og de 4 andre av 3), da må det enten pinnes eller gipses! Da er han ute i 1,5-2 mnd, om det er med gips, så kan en muligens få laget en fin skinne etter 3-4 uker.

 

Får håpe det bare er en isolert finger ut av ledd. (Forhåpentligvis en av de ikke fullt så viktige fingrene for grepet)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


39 minutter siden skrev blaasoldat:

 

Høres ut som dette er en isolert skade på en finger, utifra hva VestMar97 sier!

Om det «bare» er fingeren ut av ledd, og den ble reponert raskt, uten at leddkapsel er skadet, kan han fint spille med en buddytape eller en fin skinne i morgen!

Om derimot fingeren brakk i en av falangene (tommel består av 2 og de 4 andre av 3), da må det enten pinnes eller gipses! Da er han ute i 1,5-2 mnd, om det er med gips, så kan en muligens få laget en fin skinne etter 3-4 uker.

 

Får håpe det bare er en isolert finger ut av ledd. (Forhåpentligvis en av de ikke fullt så viktige fingrene for grepet)

Da vet vi hvilket yrke du hvertfall har ? ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandberg hadde ikke trent på en uke, så at Brauti skulle være i førsteelleveren på søndag var allerede relativt sannsynlig.

Digger lokale gutter som får sin Stabæk-debut.

Jeg gleder meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden skrev kuk:

Tja.. Fingerbrudd kan være mye rart. Fingerne består av mange ben, ledd, osv.. Kommer helt an på hvor bruddet sitter og om det krever operasjon eller ikke. Kan være +- 1mnd.

Fikk pekefingeren helt ut av ledd for et par år siden. Knøt egne sko dagen etter. Bør gå fint med keeperen vår

Lenke til innlegg
Del på andre sider


55 minutter siden skrev Slum:

Sandberg hadde ikke trent på en uke, så at Brauti skulle være i førsteelleveren på søndag var allerede relativt sannsynlig.

Digger lokale gutter som får sin Stabæk-debut.

Jeg gleder meg.

Ullern, men lokalt nok ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


35 minutter siden skrev jensemann:

Fikk pekefingeren helt ut av ledd for et par år siden. Knøt egne sko dagen etter. Bør gå fint med keeperen vår

Hadde en keeper på vårt kvinnelag med fingre som ikke lignet grisen. Fungerte greit allikevel 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 timer siden skrev geirti:

Jeg synes ikke den er helt åpenbar. Hvem vil du ta ut for å gi plass til Kassi? En av de tre sentralt? En av kantene?

Jo - Botheim ut og  Edvardsen opp på topp. Alternativt slik han har spilt i år - Bohinen ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, vi har et lag som ikke funker sammen, som en vegg av murstein uten mørtel. Jeg tror ikke at enda en murstein vil gjøre det bedre nå.

Faktisk håper jeg at vi får færre spillere først. At vi får til et godt salg av Bohinen slik at vi må tenke litt nytt i hvordan vi stabler midtbanen.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva/hvem er det som er elefanten i rommet for tiden? Jeg er enig i at midtbanen ikke fungerer, men hvem er det som har ansvaret for det? Hvorfor spiller vi bare med de spillerne som er forventet å forsvinne først? Hvorfor forsøker vi med mer av det som ikke funker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...