Jump to content

Recommended Posts

1 time siden skrev O store:

Å starte tidlig betyr ikke høyere intensitet

Neida, men hvis de andre starter tidligere må vi ha en intressant plan for oppkjøringen slik at vi er bedre trent til sesongstart.

• Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det har vært høyt tempo og høylydt temperament i øktene de siste dagene, akkurat som det skal være. Kassi er bedre enn noensinne, det sier ikke lite. "I en klasse for seg utpå der", sa en av trenerne

Greit å fylle på i bredden på midten. Kan ikke regne med at bo og lu kan spelle hver kamp. Så skader det ikke å få inn en senior til som kan skru litt på småkara   Forresten flaut å lese alt

Er det rart man digger Stabæk?   Etter treningen drar Jalland med seg fem A-lagspillere over til kunstgresset og spiller boks-fotball med fem guttespillere.

Posted Images

8 timer siden skrev elvis:

Neida, men hvis de andre starter tidligere må vi ha en intressant plan for oppkjøringen slik at vi er bedre trent til sesongstart.

Forstår absolutt spørsmålet, mine egen tanker rundt det er at etter en lang sesong kan det være lurt med en lenger ferie. Sammenlignet med andre ligaer, spesielt toppligaer er 2mnd oppkjøring ganske mye

47 minutter siden skrev O store:

Forstår absolutt spørsmålet, mine egen tanker rundt det er at etter en lang sesong kan det være lurt med en lenger ferie. Sammenlignet med andre ligaer, spesielt toppligaer er 2mnd oppkjøring ganske mye

Nå har vi vel akkurat hatt den korteste serien noensinne, da. 

Tipper det handler om ferieavvikling og rettigheter, vi var vel en blant få klubber som ikke permitterte bl.a?

1 time siden skrev Torres:

Nå har vi vel akkurat hatt den korteste serien noensinne, da. 

Tipper det handler om ferieavvikling og rettigheter, vi var vel en blant få klubber som ikke permitterte bl.a?

La meg meg rette det fra serie til sesong, da har det vært den lengste både fysisk, men ikke minst psykisk. Mulig det er ferieavvikling og rettigheter som gjør at man ikke starter før 1.feb, men jeg tror det lønner seg fysisk og psykisk også. 

Nå regner jeg med at alle spillerne har et eget treningsprogram de følger også i perioden frem til 1. februar, slik at de ikke kommer tilbake med 4-5 kg trivselskilo rundt buken! Da kan det fort bli dårlig tid frem til sesongstart hvis de skal ha av disse kiloene igjen samtidig som de i år bør/skal være en del prosent bedre fysisk trent enn i fjor.

• 2 weeks later...

1 time siden skrev Hanse:

Kan godt tenkes at vi kan finne gull på lang sikt, men jeg tror ikke spillere som må på prøvespill er redningen vår

Det vel ofte sånn at mange av de har gode kvaliteter, men en må se hvordan de klarer å tilvenne seg ett liv i nytt land, klima og mat!

Prøvespillere kan også være redningen, om de trives

2 timer siden skrev Hanse:

Kan godt tenkes at vi kan finne gull på lang sikt, men jeg tror ikke spillere som må på prøvespill er redningen vår

Enig!

Er det noen andre prøvespillere fra fjerne himmelstrøk enn Alanzinho som har slått til?

32 minutter siden skrev @ringo:

Er det noen andre prøvespillere fra fjerne himmelstrøk enn Alanzinho som har slått til?

Boli, Kassi og Sayouba var da innom på prøvespill flere ganger frem til de fylte 18? 

Ser ikke helt problemet å ha folk innom, så lenge de er scouta til et visst nivå på forhånd. Troppen er ikke så stor at vi har for mange spillere på feltet, og for gutta er det kanskje godt å prøve seg mot litt nye fjes fra tid til annen.

Ser heller ingen problemer med prøvespill, men det er mer utviklingsprosjekter. Spillere som går rett inn og forsterker oss er ikke spillere som kommer på prøvespill. 

6 minutter siden skrev Hanse:

Ser heller ingen problemer med prøvespill, men det er mer utviklingsprosjekter. Spillere som går rett inn og forsterker oss er ikke spillere som kommer på prøvespill. 

Birger Meling....