Jump to content

Dagens Trening

Markus

Recommended Posts

2 timer siden skrev Torres:

Her har dere hele oktober😍 Bare å si fra om noen faktisk har tenkt til å dukke opp, så skal jeg stille med kaffe og giflar

Trodde det sto kaffe og gitar. Det hadde vært bra!

1 time siden skrev Marandinho:

Så ikke Vetti på treningen i går. Så ut som Haugen ble drillet inn. 

Kjipt, ble jo tatt av tidlig sist, som var litt unaturlig. Får håpe han ikke er ordentlig skadet - viktig spiller! 

4 minutter siden skrev M-A-N:

Kjipt, ble jo tatt av tidlig sist, som var litt unaturlig. Får håpe han ikke er ordentlig skadet - viktig spiller! 

Skal jeg tippe (dette er fra hofta), så tror jeg det er kampbelastningen. Han fikk jo sine første 90 min på halvannet år mot Brann. 
Tror ikke det er noe langvarig. 

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Sett både igår og idag. Synes Bakenga oppsummerer det bra i podkasten «Fotballrådet» og Lubeck i innslaget fra treningen på TV2 i går. En helt annen energi på treningene. Spiller mye 11 mot 11. Hører Bob kommandere over Nadderud. Ikke som forgjengerne, enten med hendene i lommene eller «mumler» i skjegget.

2 minutter siden skrev Tom Bruaset:

Sett både igår og idag. Synes Bakenga oppsummerer det bra i podkasten «Fotballrådet» og Lubeck i innslaget fra treningen på TV2 i går. En helt annen energi på treningene. Spiller mye 11 mot 11. Hører Bob kommandere over Nadderud. Ikke som forgjengerne, enten med hendene i lommene eller «mumler» i skjegget.

Fint om du har link til TV2 innslaget, takker

11 minutter siden skrev Tom Bruaset:

Var dette tv2 innslaget på nyhetene? Eller hvor så du det?

13 minutter siden skrev Tom Bruaset:

Fotballfeber på TV2 Sport1.

Takk for tips! Trodde Stabæk var utelatt nok en gang når jeg så den i går, men de starter altså sendingen med Nadderud. Mye som har endret seg med Bobs inntreden.

Akkurat nå skrev Leskur:

Takk for tips! Trodde Stabæk var utelatt nok en gang når jeg så den i går, men de starter altså sendingen med Nadderud. Mye som har endret seg med Bobs inntreden.

Reporter (og kommentator i morgen) er  Endre Lübeck fra poden Bærumsball.