Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Det var vel heller snakk om at det ikke skal trenes der i tiden etter kampen mot IFK (24. jan.) og fram til etter AC/DC konserten (18. feb.). Det blir ca. en måned uten trening, hvorav det meste i februar.

Vil det si at et arrangement i sittebingen krever at lagets treninger må flyttes i to uker?

 

Det er vel heller snakk om at alt ikke vil være helt fiks ferdig når vi er der 24. januar og ser treningskampen. Nå er det jo ingen faste stoler å flytte inn og ut, så da bør det vel gå rimelig kjapt med det meste?

 

eller at de trener på La Manga

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når er den første treningen på Fornebu Arena?

 

Da jeg var på omvisning rett før jul ble det sagt at de skulle prøve å få til første trening samme dag som de overtar "nøklene" til arenaen. 12. januar tror jeg.

 

Mandag 12. januar kl. 11.00

 

StabækLars: jeg ser at det ikke er åpnet for publikum, kun presse.

 

Men vil det i framtiden være mulig å bare dukke opp når man vi se gutta trene, eller har Stabæk blitt en så stor klubb at de ikke vil være like åpne som tidligere?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som har vært på treningen og sett på nye spillere?

 

Ja. Risp så grei ut. Chrisantus så også grei ut, uten at jeg ble overveldet over han på noen måte. Men så var det sikkert bikkjekaldt for han utpå kunstgresset også. Ingen av dem gjorde seg bort i hvert fall!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har vært på treningen og sett på nye spillere?

 

Ja. Risp så grei ut. Chrisantus så også grei ut, uten at jeg ble overveldet over han på noen måte. Men så var det sikkert bikkjekaldt for han utpå kunstgresset også. Ingen av dem gjorde seg bort i hvert fall!

også er det vrient å si noe ut fra første treninga... Var det noen spillsekvenser?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


også er det vrient å si noe ut fra første treninga... Var det noen spillsekvenser?

 

Ja det var endel spillsekvenser. Vanskelig å få noe særlig inntrykk av noen av dem. Men ingen av dem briljerte på noen måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


også er det vrient å si noe ut fra første treninga... Var det noen spillsekvenser?

 

Ja det var endel spillsekvenser. Vanskelig å få noe særlig inntrykk av noen av dem. Men ingen av dem briljerte på noen måte.

ok..

 

Jeg er spent på hvordan spisstype denne Chrisantus er...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var innom en liten tur, og kan fortelle at Daigo ser meget meget spennende ut! Chrisantus ser ikke helt tilpass ut med det kalde været så jeg fikk ikke noe inntrykk av han. Ellers tror jeg Mix får en god sesong. Han herjer til tider med de andre gutta. Slår tunneler, gjennombruddspasninger, styrer spillet osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var innom en liten tur, og kan fortelle at Daigo ser meget meget spennende ut! Chrisantus ser ikke helt tilpass ut med det kalde været så jeg fikk ikke noe inntrykk av han. Ellers tror jeg Mix får en god sesong. Han herjer til tider med de andre gutta. Slår tunneler, gjennombruddspasninger, styrer spillet osv.

Tydeligvis samme trening som jeg var på. Daigo hadde meget fin touch. Både mottak og pasninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så ca 1 time av dagens trening og ingen tvil om at Daigo kommer til å bli en suksess - smarte valg, herlige pasninger, rolig med ball og godt trøkk i skoa! Chrisantus viser glimt av klasse og knaller inn noen bra skudd men hadde nok ikke helt dagen i 14 minus på kunstgresset, blir alikevell meget overrasket om vi ikke signer han. Ellers var Henning, Pontus F og Mix i meget godt slag - MMS styrte forsvaret bra.

 

Ut fra hva jeg kan skjønne ut fra spilløkten skal Daigo spille høyre midt, Hoff venstre, Tom ble satt på venstre back mens JIH spilte høyre. Keller spilte på høyre midt på "2.laget" men tipper han spiller de fleste kampene alikevell.. Chrisantus spilte spiss med Jan, det vil bli helt noe annet med Nanne( på landslag)

 

IAO kom med dagens beste kommentar når MMS for en gangs skyld var med i angrep og fikk ballen på 10 meter - MMS skøyt langt utenfor mens Hoff sto på åpent må.. IAO: " Faen Morten, skjønner du blir kåt når du for en gangs skyld ser mål men der må du spille til Espen:=)

 

Geir Bakke ledet treningen på en bra måte, klare beskjeder og stoppet ofte opp for å peppe gutta. Meget bra intensitet og lovende før sesongen!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så ca 1 time av dagens trening og ingen tvil om at Daigo kommer til å bli en suksess - smarte valg, herlige pasninger, rolig med ball og godt trøkk i skoa! Chrisantus viser glimt av klasse og knaller inn noen bra skudd men hadde nok ikke helt dagen i 14 minus på kunstgresset, blir alikevell meget overrasket om vi ikke signer han. Ellers var Henning, Pontus F og Mix i meget godt slag - MMS styrte forsvaret bra.

 

Ut fra hva jeg kan skjønne ut fra spilløkten skal Daigo spille høyre midt, Hoff venstre, Tom ble satt på venstre back mens JIH spilte høyre. Keller spilte på høyre midt på "2.laget" men tipper han spiller de fleste kampene alikevell.. Chrisantus spilte spiss med Jan, det vil bli helt noe annet med Nanne( på landslag)

 

IAO kom med dagens beste kommentar når MMS for en gangs skyld var med i angrep og fikk ballen på 10 meter - MMS skøyt langt utenfor mens Hoff sto på åpent må.. IAO: " Faen Morten, skjønner du blir kåt når du for en gangs skyld ser mål men der må du spille til Espen:=)

 

Geir Bakke ledet treningen på en bra måte, klare beskjeder og stoppet ofte opp for å peppe gutta. Meget bra intensitet og lovende før sesongen!!

Nå ble jeg gira :lol: . Daigo og Chrisantus ftw, hvem Allan og hvem Veigar? :lol:  Gleder meg grusomt til barte-kampen nå altså!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan er det med å følge med på treningene nå?

Er det bare å rusle inn og si det som det er? Skal bare se.

 

Utifra diverse besøk på treninger på Nadderud, så vil jeg tro at det er aktuell problemstilling for mange.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan er det med å følge med på treningene nå?

Er det bare å rusle inn og si det som det er? Skal bare se.

 

Utifra diverse besøk på treninger på Nadderud, så vil jeg tro at det er aktuell problemstilling for mange.

 

I følge Tor Hornburg er det noe sporten må bestemme seg for. I utgangspunktet vil de nå ha muligheten til å lukke treningene helt, men jeg kan ikke helt se at det skjer så ofte. Jeg håper i hvert fall ikke det. Da mister man i så fall mye av den åpenheten klubben hittil har vært bygget på.

 

De treningene jeg har vært på i arenaen hittil har det ikke vært noe problem å bare gå inn en av de store portene i hjørnene, men etterhvert må man vel regne med å gå inn hovedinngangen kanskje, og da blir det muligens noe vanskeligere å snike seg gjennom diverse kontorer osv for å komme til banen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan er det med å følge med på treningene nå?

Er det bare å rusle inn og si det som det er? Skal bare se.

 

Utifra diverse besøk på treninger på Nadderud, så vil jeg tro at det er aktuell problemstilling for mange.

 

Det vil bli åpent på alle treningene på TA, slik at publikum enkelt kan vandre rett til tribunene. Vi må bare få på plass en låsmekanisme-teknologi-greie. Om kort tid vil et fast opplegg for dette bli presentert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...