Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Hvordan er tanken rundt trening på gress? Det har blitt sagt en del om at vi må spille mer på fot, pga underlaget, men til helgen skal vi jo på gress.Sånn sett så bør en det vel trenes på gress, og igjen få kjent på de fordelene / ulempene dette gir. Trenes det på Nadderud før Brannkampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På Jarmyra er det jo kunstgress da...

 

Kanskje LSK kan gjengjelde tjenesten, og stille med Åråsen til disp?

 

Bør vel heller være Brann som stiller stadda til disp når gutta har kommet seg over fjellet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan er tanken rundt trening på gress? Det har blitt sagt en del om at vi må spille mer på fot, pga underlaget, men til helgen skal vi jo på gress.Sånn sett så bør en det vel trenes på gress, og igjen få kjent på de fordelene / ulempene dette gir. Trenes det på Nadderud før Brannkampen?

 

 

Trening fredag er satt opp på Nadderud eller TA, trening lørdag på Nadderud. Er det noen grunn til å tro at det er på gresset dere som har vært der i det siste?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan er tanken rundt trening på gress? Det har blitt sagt en del om at vi må spille mer på fot, pga underlaget, men til helgen skal vi jo på gress.Sånn sett så bør en det vel trenes på gress, og igjen få kjent på de fordelene / ulempene dette gir. Trenes det på Nadderud før Brannkampen?

 

 

Trening fredag er satt opp på Nadderud eller TA, trening lørdag på Nadderud. Er det noen grunn til å tro at det er på gresset dere som har vært der i det siste?

 

Gresset på Nadderud er i hvert fall så godt som helt bart, men jeg ville egentlig tro at det bare skulle spares og pleies til seriestarten for kvinnene. Når jeg tenker meg om så er jo det ganske så lenge til, så det kan godt hende at herrene skal trene det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som vet når gutta trener trener i dag? Regner ikke med at Berglund er klar for trening etter den sene natta mens Senky kanskje er klar for økt med ball?

 

Gutta har treningsfri i dag.

 

Onsdag 1. april

Treningsfri

 

Torsdag 2. april

10.30 Telenor Arena

 

 

Fredag 3. april

10.30 Telenor Arena

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godkjent av Senky på dagens trening,som spilte mest høyreving. Ser at han har bra teknikk og et godt touch. Briljerer på ingen måte ikke, men det kan man heller ikke forvente ennå. Får sikkert spilletid mot Odd.

 

Ellers trente Farnerud alternativt, ikke sikker på hva som feiler han. Landslagsgutta manglet, og Mix virker å være i veldig god form.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Farnerud virket klar til imorgen, mens Høiland dro på seg noe muskulært. Ellers virker det som Palmi starter på topp (selv om han brenner mye på trening), mens Senky nok blir sluppet innpå i løpet av kampen. Virker som Hoff/Senky/Nannskog kan bli en fin trio.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det betyr vel at Tom er på plass som venstreback imorgen.

Ja, så slik ut.

 

Jon

Keller - MMS - Risp - TS

Daigo-HH-Pontus-Hoff

Daniel-Palmi

 

I tillegg byttet Mix med Pontus, sikkert for å ikke la det være uprøvd om Pontus ikke skulle bli klar, samt Senky for Palmi. Jeg er forøvrig rimelig sikker på at Senky blir en bra tilvekst. I tillegg virker Hoff å være i siget. Jeg tipper han setter en goal mot gamleklubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Likte veldig godt de jeg så av pasningskombinasjoner på dagens trening! Hvis disse begynner å sitte i kamp skal mange få slite!! :)  Jørgen var også positiv, var ikke veldig innvolvert, men morro at han kommer nærmere a-lags innhopp.

Avslutningene var det eneste som ikke satt helt, men det kommer med full kons. under kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Likte veldig godt de jeg så av pasningskombinasjoner på dagens trening! Hvis disse begynner å sitte i kamp skal mange få slite!! :)  Jørgen var også positiv, var ikke veldig innvolvert, men morro at han kommer nærmere a-lags innhopp.

Avslutningene var det eneste som ikke satt helt, men det kommer med full kons. under kamp.

 

bra å høre!

 

avslutningene er jeg ikke mest redd for, daniel pleier å sette det meste alene med keeper såå.

håper det skjer imorgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...