Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Dagens trening :-

 

 

 

 

Hovedlaget bestod idag av disse 11, tror Bob begynner og nærme seg en start 11er, utifra det jeg så idag tror jeg vi kan forvente disse 11 fra start mot VIF.

 

 

 

Er ikke Høiland tenkt i første 11'rn til Bob? Eller er dette grunnet skaden..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen Brustad i det som ser ut å bli start 11ern ?

 

Brustad og sortevik har trent med "andre" laget. Og med det mener jeg det laget som spiller mot det som ser ut til og være start 11eren.

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem valgte å gå?

 

 

Så egentlig ikke etter før det var for sent, men så Ville for sikkert. Tror Trondsen og Brustad. Var opp i mot 10 stykker men fikk ikke med meg alle.

 

Tipper det egentlig er Haugstad han mener

 

297849.jpg

 

Eirik Haugstad

 

 

ble faen meg mye surr nå, beklager.

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen Brustad i det som ser ut å bli start 11ern ?

Merkelig om vi dumper Brustad, på tross av hans klare begrensninger. Kan sikker gjøre en bra jobb som super-sub også, stakkars de med 60 minutter i beina som møter en utvilt Brustad. Får håpe han blir litt bedre til å dra av mann mens han har ballen, det er vel største problemet hans
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ingen Brustad i det som ser ut å bli start 11ern ?

Merkelig om vi dumper Brustad, på tross av hans klare begrensninger. Kan sikker gjøre en bra jobb som super-sub også, stakkars de med 60 minutter i beina som møter en utvilt Brustad. Får håpe han blir litt bedre til å dra av mann mens han har ballen, det er vel største problemet hans

 

 

Henderson har jo ikke fått vist seg så mye ennå så det kan vel like gjerne være et behov for å se mer av han som at Brustad dumpes. Det sagt så synes jeg ikke Brustad til nå i vinter har vist noe som bør gjøre han aktuell for en startplass som høyreving. Håper han får flere treningskamper som høyreback, spesielt dersom Henderson viser seg å være brukbar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagens trening : -

 

 

Junior og A-Laget var delt inn hver for seg innledningsvis grunnet kampen senere idag. Så ble en litt annerledes treningsøkt en det jeg har sett tidligere, var fremdeles mye fokus på spill og gjennombrudd, manglet en del spillere idag. Brustad, Sortevik, Thorsby, (Pickins) skal spille kamp mot strømmen for sikkert, blir sikkert en eller to til fra A-laget. Treningen sluttet med A-Laget mot Junior. Veldig enkel økt med tanke på kamp imorgen og junior kamp idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gutta dro fra varme La Manga i går, trente i dag på regnfylte og forblåste Nadderud.

16 mann på dagens trening, inkludert 2 keepere:

Mande, Jonathan, Jalasto, Timmi, Næss, Dahle, Granli, Luc, Sortevik, Trondsen, Boli, Brustad, Stephens, Haugstad, Thorsby og Harouna.


Mao ingen ny spiss på plass i dag for de som hadde håpet på det. Og ny spiss trenger vi for at vi skal overleve Tippeligaen.

Mye positivt å se på feltet i dag, det mest positive syntes jeg var at steget til Brustad begynner å komme tilbake. Selv om touchen ikke var den aller beste. Med Brustad i god gammel løpsform skal et hvert Tippeliga lag passe seg.


Hva ellers, en nesten slåsskamp, det hører med 23 dager før det braker løs.











Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...