Jump to content

Recommended Posts

• Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det har vært høyt tempo og høylydt temperament i øktene de siste dagene, akkurat som det skal være. Kassi er bedre enn noensinne, det sier ikke lite. "I en klasse for seg utpå der", sa en av trenerne

Greit å fylle på i bredden på midten. Kan ikke regne med at bo og lu kan spelle hver kamp. Så skader det ikke å få inn en senior til som kan skru litt på småkara   Forresten flaut å lese alt

Jeg var også innom treningen i dag og gikk begeistret hjem. I morgen er det kamp mellom to Stabæk-11'ere kl 10.30 og den skal jeg ha med meg, for dette var moro! Støttet helhjertet tanken om å spille

Posted Images

Meget myndig Bradley under dagens økt, "sharp passes" kunne det da også vært flere av. Stadig rop om "concentration, concentration"! Skulle gjerne hatt flere ledertyper i spillergruppa også som kunne vist vei....

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Trondsen skadet

Anders Trondsen har problemer med hamstringen og sitter på tribunen mot Lillestrøm.

Skaden skal ikke være alvorlig ifølge spilleren selv.

- Jeg er sannsynligvis tilbake i løpet av et par dager, sier Trondsen til Budstikka.

Han engelske backen på prøvespill , noen som har noe på han, navn, alder og litt sånn?

Og vet noen om MMS er på trening ennå?

Engelskmannne dukket ikke opp idag, og hverken spillerne eller trenerne vet hvor han er.

Stephens herjet på dagens trening, han forventer jeg mye av i tiden fremover.

MMS var ikke på treningen i dag, men tipper han ikke langt unna. Flyttelasset er dog på plass.