arni 3,951 Share Posted August 9, 2014 (edited) Share Posted August 9, 2014 (edited) Bradley brukte tid på å instruere Brustad på avsluttende corner-trening. Brustad ga så mye i duell med Sayoba at han fikk en ordentlig smell, så muligens motivasjonen er der... Edited August 9, 2014 by arni 3 Quote Link to post Share on other sites
Kittil 474 Share Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 http://www.stabak.no/team1trainingschedule Står ingenting her dagens treningstider... Noen som har peil? 0 Quote Link to post Share on other sites
kkh94 7,666 Share Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Enten er det treningsfri ellers er det klokka 10. Anta alltid klokka 10 med mindre noen (ikke stabak.no) har bedre info. 0 Quote Link to post Share on other sites
Kittil 474 Popular Post Share Posted August 15, 2014 Popular Post Share Posted August 15, 2014 Høiland tilbake på dagens trening, så fresh ut. Hammer også tilbake. Soko har fortsatt en føling i hamstringen og tar ingen kjangser, så var med på deler av treningen før han gikk for å få behandling, sier han står over odd kampen. Ble trent på avslutninger med lave raske innspill fra. Avslutninger etter raske 1 touch spill og pasnings kombinasjoner. Stemningen på treningen virker også god. Gutta smiler og står på. Hoseth bekrefter at han er med i semifinalen 11 Quote Link to post Share on other sites
MattaS 369 Share Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Høiland tilbake på dagens trening, så fresh ut. Hammer også tilbake. Soko har fortsatt en føling i hamstringen og tar ingen kjangser, så var med på deler av treningen før han gikk for å få behandling, sier han står over odd kampen. Ble trent på avslutninger med lave raske innspill fra. Avslutninger etter raske 1 touch spill og pasnings kombinasjoner. Stemningen på treningen virker også god. Gutta smiler og står på. Hoseth bekrefter at han er med i semifinalen Noen nye på feltet? 0 Quote Link to post Share on other sites
Kittil 474 Share Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Høiland tilbake på dagens trening, så fresh ut. Hammer også tilbake. Soko har fortsatt en føling i hamstringen og tar ingen kjangser, så var med på deler av treningen før han gikk for å få behandling, sier han står over odd kampen. Ble trent på avslutninger med lave raske innspill fra. Avslutninger etter raske 1 touch spill og pasnings kombinasjoner. Stemningen på treningen virker også god. Gutta smiler og står på. Hoseth bekrefter at han er med i semifinalen Noen nye på feltet? En junior ved navn Sander. Bob følte han hadde potensiale, men ikke helt der enda. 0 Quote Link to post Share on other sites
Slum 8,755 Share Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Høiland tilbake på dagens trening, så fresh ut. Hammer også tilbake. Soko har fortsatt en føling i hamstringen og tar ingen kjangser, så var med på deler av treningen før han gikk for å få behandling, sier han står over odd kampen. Ble trent på avslutninger med lave raske innspill fra. Avslutninger etter raske 1 touch spill og pasnings kombinasjoner. Stemningen på treningen virker også god. Gutta smiler og står på. Hoseth bekrefter at han er med i semifinalen Noen nye på feltet? En junior ved navn Sander. Bob følte han hadde potensiale, men ikke helt der enda. Sander, broren til Siri? Han har trent mye med A-laget i år. 0 Quote Link to post Share on other sites
Kittil 474 Share Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Høiland tilbake på dagens trening, så fresh ut. Hammer også tilbake. Soko har fortsatt en føling i hamstringen og tar ingen kjangser, så var med på deler av treningen før han gikk for å få behandling, sier han står over odd kampen. Ble trent på avslutninger med lave raske innspill fra. Avslutninger etter raske 1 touch spill og pasnings kombinasjoner. Stemningen på treningen virker også god. Gutta smiler og står på. Hoseth bekrefter at han er med i semifinalen Noen nye på feltet?En junior ved navn Sander. Bob følte han hadde potensiale, men ikke helt der enda. Sander, broren til Siri? Han har trent mye med A-laget i år. Aah, ja han ja, første treningen jeg har vert på siden i vinter. 0 Quote Link to post Share on other sites
arni 3,951 Share Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Noe å melde fra dagens trening? Rakk ikke fram idag 0 Quote Link to post Share on other sites
NaturligPessimist 151 Share Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Noe å melde fra dagens trening? Rakk ikke fram idag Jeg fikk med meg bittelitt der jeg jogget rundt banen i treningsøyemed. De avsluttet med skyteøvelser nede i det hjørnet. Pasning til en som stod stille og passet tilbake, et touch eller to og skudd på mål. Det jeg la merke til var hvor mange ganger gutta bommet på mål fra 13-14 meter. Skremmende. Det var ingenting i blikket eller holdningen som sa at de tok dette seriøst. De to keeperene fikk litt trening ut av det, men skytterene kunne like gjerne gått i garderoben. Ikke overraskende at man bommer i kamp med sånn holdning på trening. 2 Quote Link to post Share on other sites
arni 3,951 Share Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Takk for info, satser på at presisjonen er bedre i ettermiddag! 0 Quote Link to post Share on other sites
han derre derre 327 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Var på Nadderud nå fordi jeg trodde det var trening. Der var det ikke men juniorene trente på det nye kunstgresset og Harouna var med. Kan ikke Være lenge til han blir 18 nå? 0 Quote Link to post Share on other sites
Flexi Knut 1,774 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Starten av oktober, tror jeg. På NIFS sine sider står forresten både Harouna, Jeppe Moe og Harald Holter oppført som a-lagsspillere. 0 Quote Link to post Share on other sites
alan_ikkealanzinho1 42 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Var på Nadderud nå fordi jeg trodde det var trening. Der var det ikke men juniorene trente på det nye kunstgresset og Harouna var med. Kan ikke Være lenge til han blir 18 nå? Harouna fyller 2. oktober 0 Quote Link to post Share on other sites
MattaS 369 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Var på Nadderud nå fordi jeg trodde det var trening. Der var det ikke men juniorene trente på det nye kunstgresset og Harouna var med. Kan ikke Være lenge til han blir 18 nå? Harouna fyller 2. oktober Skal han til oss eller Vitesse? 0 Quote Link to post Share on other sites
Slum 8,755 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Skal han til oss eller Vitesse? Jeg hørte allerede før sesongen at han var solgt ja, eller i allefall noe opsjonsgreier med en nederlansk klubb. Men Ingo skrev nylig på forumet at han slutter seg til troppen den dagen han fyller 18. Han skrev også han Harouna fyller år i desember. 0 Quote Link to post Share on other sites
ingo 7,252 Popular Post Share Posted August 25, 2014 Popular Post Share Posted August 25, 2014 Må ikke stole på Ingo. 34 Quote Link to post Share on other sites
hdaniels 2,202 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Slapp av,dette er under kontroll. Han vil bli hos oss, og vi vil ha han 8 Quote Link to post Share on other sites
geirti 10,064 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Er det nå jeg skal kommentere at dette, i utgangspunktet, positive uttrykket har mistet all verdi hos meg? 2 Quote Link to post Share on other sites
han derre derre 327 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Koster det oss, eller kan vi tjene noe på å ha han hos oss da? Ikke helt riktig bruk av ressurser om han er klar for en annen klubb og stb betaler regninga for utviklingen. Hadde håpet å se han i laget neste år. 0 Quote Link to post Share on other sites
ingo 7,252 Popular Post Share Posted August 26, 2014 Popular Post Share Posted August 26, 2014 Såvidt jeg har hørt, er Harouna "eid" av Stabæk og sitt irorianske akademi. Han har vært mye i Vitesse og de har fulgt ham i flere år, men hvis de vil ha ham må de kjøpe ham, og såvidt jeg har hørt har de ikke vært konkrete på dette ennå. Han blir dermed Stabækspiller fra han fyller 18. Såvidt jeg har hørt. Men jeg har ikke full kontroll, så vidt jeg har hørt. 19 Quote Link to post Share on other sites
Chr. 9,322 Share Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Såvidt jeg har hørt, er Harouna "eid" av Stabæk og sitt irorianske akademi. Han har vært mye i Vitesse og de har fulgt ham i flere år, men hvis de vil ha ham må de kjøpe ham, og såvidt jeg har hørt har de ikke vært konkrete på dette ennå. Han blir dermed Stabækspiller fra han fyller 18. Såvidt jeg har hørt. Men jeg har ikke full kontroll, så vidt jeg har hørt. Jeg har hørt det samme - såvidt jeg husker... 1 Quote Link to post Share on other sites
fyR 1,551 Share Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Noen som har sett treningene denne uken og har noe å rapportere? Trener Hoseth for fullt? 0 Quote Link to post Share on other sites
Viig 94 Share Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Noen som har sett treningene denne uken og har noe å rapportere? Trener Hoseth for fullt? Var der igår, da trente han ikke 0 Quote Link to post Share on other sites
ingo 7,252 Share Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Hoseth var syk i går. 0 Quote Link to post Share on other sites
arni 3,951 Share Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Men på plass idag? 0 Quote Link to post Share on other sites
Mini Harstad 12 Share Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Men på plass idag? nei. 0 Quote Link to post Share on other sites
arni 3,951 Share Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Da får vi satse på en god trening idag fredag, for Hoseth behøves så absolutt! 0 Quote Link to post Share on other sites
MattaS 369 Share Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Da får vi satse på en god trening idag fredag, for Hoseth behøves så absolutt! Var han der idag? 0 Quote Link to post Share on other sites
kkh94 7,666 Share Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Da får vi satse på en god trening idag fredag, for Hoseth behøves så absolutt! Var han der idag? Sliter med influensa og er usikker mtp. søndag. 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts