Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


En ny på treningen i dag. Tror det er en collegespiller som bare trener med laget.

 

Rettelse: Har blant annet spilt for Midtjylland så kan være en prøvespiller.

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var forøvrig høy intensitet på treninga, Bob virket fornøyd. Tror Enga skal få slite på lørdag om vi fortsetter dette spillet.

 

Keita virker veldig bra, Yassine fikk behandling av fysio.

 

Han nye var iflg IA bare innom å trente med oss.

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker slike svar fra IA. Mange klubber som vil fylle på i troppene nå, inkludert alle konkurrentene våre i nærheten. Da er det bare å holde kortene tett.til brystet, så må vi håpe det kommer noen hyggelige overraskelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørs om vi ikke trenger ett fett salg til først, før det kommer noe nytt inn.

 

Ser ut til at vi er avhengig av mer enn ett godt salg i året for at det skal snurre greit rundt. Må innrømme jeg ble overrasket over at vi kun gikk 2 mill i pluss i fjor, etter salget av Thorsby++. Men så lenge vi går i pluss og får betalt ned gjelda så er jeg fornøyd, det meste er bedre enn å ta en Lyn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For Torres, her er hele sammenhengen:

 

Må innrømme jeg ble overrasket over at vi kun gikk 2 mill i pluss i fjor, etter salget av Thorsby++.

 

Vi solgte både Trondsen og Boli i år da.

 

Vi solgte Boli i 2015.

 

Ganske vesentlig for overskuddet om Boli-salget er med eller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forviklingar...

 

Noen antok at det Bjornh mente med "Thorsby++" var "Thorsby + Trondsen + Boli" og poengterte at de to sistnevnte ble solgt i år (2015), ikke i fjor (2014), som det handler om når Bjornh snakker om overskuddet på to mill og "Thorsby++".

 

Jeg mistenker dog at det Bjornh mente med "++" var fantasiinntekter i form av erstatningskrav osv og ikke salgene av Boli og Trondsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


++ kan kanskje også henvise til de imponerende 300.000 vi fikk av Malmø for Adu ... Ikke gæernt for å slippe han en uke eller to før låneavtalen med Club Brugge gikk ut for at han kunne bli klar til CL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så egentlig burde vi korrigert Norris på at han skriver at vi solgte både Trondsen og Boli i år, med at Trondsen var i fjor. Men siden han åpenbart svarte på et innlegg som skrev at vi var to millioner i pluss etter å ha solgt Trondsen var det lett å tenke at han prøvde å kommentere resultatet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har visst nok kanter og sannsynligheten for spilletid er minimal, stemmer lite med herr Olsens tidligere utsagn i media om satsing på egne talenter! Han trener med jr fremover, bare å stå på å vise hva han er god for.

Endret av Tigs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan være et poeng det Nystuen sier, og jeg håper Stabæk snakker med våre talenter og eventuelle fremtidsplaner for dem, hva de tenker osv. Det vil etter mitt syn skape en viss trygghet for dem uten at noe er skrevet i grå-stein. Håper vi ikke ser for ofte unge talenter som må tre tilbake for mer etablerte på korttids kontrakter, det vil føre til at talenter velger andre klubber tror jeg!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...