Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Sayouba trente med laget i possesion øvelsen så regner med at han er tilbake i buret mot Start

Trente de på defensiv dødball

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Sayouba trente med laget i possesion øvelsen så regner med at han er tilbake i buret mot Start

Trente de på defensiv dødball
Fikk kun med den siste delen av treningen. Mye skuddtrening for Nico, Asante, Eghan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig. Jalland fortjener ikke en dritt av det som har kommet i hans retning med negativt fortegn her inne. Pinlig.

Det er viktig at Jalland blir i Stabæk uansett hva som skjer framover, men når det er sagt så må det være lov til å stille spørsmål om den jobben han gjør som dødballsansvarlig
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er tydeligvis Jalland som har ansvaret for den katastrofale dødballtaktikken vår de siste årene, ja. Det ble visstnok forklart på et medlemsmøte hvorfor han har dette, og hvorfor han synes det han gjør nå fungerer bra.

 

edit: ikke dermed sagt at jeg vil sparke ham.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Enig. Jalland fortjener ikke en dritt av det som har kommet i hans retning med negativt fortegn her inne. Pinlig.

Utdyp gjerne.
Utdyp? Er ingen ting å utdype. Visste forøvrig ikke om dette dødballansvaret, så at han får litt kritikk for det er fair.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, tenk å ha litt over en ukes lang ferie..

Med den tabell posisjonen vi har nå så hadde 1 uke vært innafor! Nå snakker vi nesten 2. Det prates mye om at vi har så mye å ta igjen på feltet fra pre season så påpekte bare at jeg håper de kommer tilbake i god form!

12 dager med stranden, fest etc det tar på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Enig. Jalland fortjener ikke en dritt av det som har kommet i hans retning med negativt fortegn her inne. Pinlig.

Utdyp gjerne.
Utdyp? Er ingen ting å utdype. Visste forøvrig ikke om dette dødballansvaret, så at han får litt kritikk for det er fair.

 

Jeg mener at trenerteamet inkludert Jalland må stå til ansvar for den elendige sesongstarten vi har hatt, herunder f.eks. både defensiv og offensiv dødball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ja, tenk å ha litt over en ukes lang ferie..

Med den tabell posisjonen vi har nå så hadde 1 uke vært innafor! Nå snakker vi nesten 2. Det prates mye om at vi har så mye å ta igjen på feltet fra pre season så påpekte bare at jeg håper de kommer tilbake i god form!

12 dager med stranden, fest etc det tar på.

 

 

Det er ikke noe problem med lang ferie før EL. Vi stiller uansett ikke for å vinne, men for å ta med oss erfaringen videre - samt for å lære Fredrikstad om bokstaven Æ. Billy er dessuten vant til å ha mye dårligere tid til oppkjøring enn den han får i Norge, så dette går nok bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er litt smålig å ikke unne spillerne ferie.

 

Kanskje det er nettopp det de trenger, noen dager til å tenke på alt annet enn fotball.

 

De skal jo naturligvis trene fysisk mens de har ferie, de slipper bare å se hverandre på noen dager. Det tror jeg er meget smart!

 

Hallo. Spillerne hadde faktisk en måned ferie ved årsskiftet. Nå har de prestert ræv i hele år, og skal spille EL-kvalifisering i slutten av måneden. De har en trener som i månedsvis har fortalt at de må jobbe hardere for å komme ut av situasjonen. Da føler jeg meg ikke lumpen når jeg mener at de burde prioritere annerledes. Det er faktisk mange yrkesgrupper som ikke kan ta ferie akkurat når de vil. Men, selvfølgelig, alt ordnet seg jo i kampen mot Start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En måned ved årsskiftet og en uke nå. Fem uker ferie ila et år er vel ikke så uvanlig? Og de kan jo nettopp IKKE ta ferie når de vil.

 

Anders C har selvsagt 100 % rett. Å tro at spillerne skal bli bedre av å inndra ferien er en rimelig utdatert tankegang. For øvrig har jeg aldri hørt om bedrifter som inndrar (eller har mulighet til å nekte) ferie for de ansatte pga dårlige resultater.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når resten av oss sitter og steker på hytta i fellesferien, eller drar på fjellet i påsken, eller drar på storbyferie i høstferien, trener gutta like hardt som vanlig og spiller kamper. Til gjengjeld får de ferie nå. Dere som mener det er så fælt at de får dette, hva er egentlig problemet? Er det så dumt at de kommer tilbake 10. juni og er uthvilte og klare til den harde sommer/høstsesongen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Ja, tenk å ha litt over en ukes lang ferie..

Med den tabell posisjonen vi har nå så hadde 1 uke vært innafor! Nå snakker vi nesten 2. Det prates mye om at vi har så mye å ta igjen på feltet fra pre season så påpekte bare at jeg håper de kommer tilbake i god form!

12 dager med stranden, fest etc det tar på.

Det er ikke noe problem med lang ferie før EL. Vi stiller uansett ikke for å vinne, men for å ta med oss erfaringen videre - samt for å lære Fredrikstad om bokstaven Æ. Billy er dessuten vant til å ha mye dårligere tid til oppkjøring enn den han får i Norge, så dette går nok bra.

Behovet for å avlære en del av bruken av bokstaven æ når det gjelder Fredrikstad er absolutt tilstede ja; Lange ballær osv.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I en eller annen artikkel ble det nevnt at gutta skulle på treningsleir i Sverige etter ferien. Det skulle også spilles en kamp mot et svensk lag. Noen som har hørt noe mer om det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Synes det er litt smålig å ikke unne spillerne ferie.

 

Kanskje det er nettopp det de trenger, noen dager til å tenke på alt annet enn fotball.

 

De skal jo naturligvis trene fysisk mens de har ferie, de slipper bare å se hverandre på noen dager. Det tror jeg er meget smart!

Hallo. Spillerne hadde faktisk en måned ferie ved årsskiftet. Nå har de prestert ræv i hele år, og skal spille EL-kvalifisering i slutten av måneden. De har en trener som i månedsvis har fortalt at de må jobbe hardere for å komme ut av situasjonen. Da føler jeg meg ikke lumpen når jeg mener at de burde prioritere annerledes. Det er faktisk mange yrkesgrupper som ikke kan ta ferie akkurat når de vil. Men, selvfølgelig, alt ordnet seg jo i kampen mot Start.

Ser ikke helt hvor i mitt svar det kan leses at jeg mener alt ordnet seg i kampen mot Start?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I en eller annen artikkel ble det nevnt at gutta skulle på treningsleir i Sverige etter ferien. Det skulle også spilles en kamp mot et svensk lag. Noen som har hørt noe mer om det?

Ifm arbeidet med kampen mellom Stabæk G16 og Indias G16-lag 21. juni og Singhs engasjement rundt dette, ble det også nevnt mulighet for en treningsleir forut for EL-kampene, men vet ikke hva det endte med.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Budstikka melder:

 

Allerede neste uke reiser Stabæk på treningsleir til Falkenberg i Sverige. Fra tirsdag til fredag skal de trene på svensk gress, og møter det Allsvenskaen-laget Falkenbergs neste fredag. De ligger på bunn av den svenske toppserien.

– Jeg ser frem til å reise til Sverige å trene. Vi skal jobbe knallhardt, og forhåpentlig ser vi at det kommer til å gi resultater i bedre spill, sier McKinlay.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen spilles fredag 17. juni kl 12:00 på Stafsinge IP, Falkenberg. Noen som tar turen? Kan jo la seg gjøre å stikke innom en pub før hjemreisen for å få med seg Sverige-Italia også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...