Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

 

Noen som er på treningene denne uka som kan komme med et referat eller en liten oversikt om hvem som er der?

Mye spill på dagens trening!

Høyre back på prøvespill viser god fart! Morten leder og er roen selv selv om han er noe rusten!

Nije viser kvaliteter og har utviklet seg mye i å lese spillet! Jonathan sin pasninger og blikk viser prov på noe stort!

 

Meling trente 1-1 med fysio(tror jeg han var).

 

Ellers er mix fortsatt med og Ola+Keita har dratt!

 

Borchmann så jeg ikke, ei heller Kassi

Nydelig, så da regner jeg med at Nilsson er med og..?

Nope, han har vel ikke vært med i hele år.

Så ikke etter spillere med utgått kontrakt!

Noen prøvespillere!

 

Ødegaard trente ja, gjorde seg ikke bort

 

Hvem var på prøvespill?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hadde fine dribleraid Vetlesen idag, flere ganger alene med keeper, har litt å utvikle på avslutningene. Gaute Larsen fulgte godt med idag og unge Vetlesen er årets interne komet uten tvil

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

Voldsomt engasjement rundt det taktiske fra Ordinas idag.

Status på skader? Var Ba og El-Amrani med?

Ba var med og virket klar. El-Amrani var ikke med. Var noen brasilianere på prøvespill, men var ikke aktuelle å signere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Voldsomt engasjement rundt det taktiske fra Ordinas idag.

Hvem styrte defensiv dødball terping?

Mest Jalland, hadde med hele familien
Det hørtes betryggende ut. Herlig med folk som kjenner sin begrensning og som vet når de må hente inn kompetanse de ikke selv besitter.
Ja da har vi ingenting å frykte imorgen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er dårlig hersketeknikk å forsøke å knytte dette spørsmålet opp mot det å være en ekte supporter. Hva er forskjellen på å diskutere dette og formasjon?

 

Nå har organiseringen på dødball vært et tema over noen sesonger, uten at det har skjedd noen stor bedring. Det er jo ikke spesielt ufint å mene at dødball mot STB er oppskriften på å lage trøbbel for oss.

 

Vi vet jo at mange i ledelsen leser forumet. Hvorfor kan de ikke heller forklare hvorfor vi nedprioriterer dette sesong etter sesong? Eventuelt hvorfor akkurat dette er så vanskelig for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ble skrevet med et glimt i øyet, og var et forsøk på å være morsom. Riktignok på Jallands bekostning, men med tanke på Stabæks opptreden på defensive dødballer er et gjengangertema her gjennom flere år nå, så tenkte jeg at det var rom for en skjev, særs lite edel, kritisk sleivspark på forumet her. Godt mulig jeg tok feil. Men hvis vi ikke kan ha takhøyde her så lurer jeg på hvor i ellers i samfunnet vi kan ha det? Og det er vel det jeg liker så godt med dette forumet at her er det egentlig plass til alle, ekte som uekte Stabæksupportere, brønnpissere som dørvoktere, denne dynamikken er med på å skape dynamikk og engasjement som gjør det spennende å følge, lese og delta på forumet.

Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...