Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


2 minutter siden, ShermanCostello skrev:

Oppsigelsestid.

Ja, men tror du ikke han har fokus på jobben han skal begynne i, forbereder litt?. Eller venter han mentalt helt til 1 januar, forberder ingeting?
Husker selv da jeg skulle bytte en jobb hvor jeg følte jeg hadde blitt behandla dårlig i til en ny. Hadde selvfølgelig mentalt fokus på jobben jeg skal begynne i. Tror ikke jeg er helt unormal der.....
Liker bare ikke hvorfor det skal være så mye LSK for rundt på treninga vår, spesielt nå som vi kjemper om nedrykk med dem.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bjarman har vel LSK i blodet tilsvarende Ingo har for oss. Så har vi Toni som er hentet til LSK sitt akademi. Jaja kanskje IAO jobber for en plan B hvis vi rykker ned at vi kan bli farmerklubb for LSK ?. Eller vil jeg si at null avslutninger på mål på trening vitner om at nå er det defensivt fokus. Luktet ikke helt Trond Sollied filosofi fra hans første uke i ny klubb tidligere i uken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva LSKs utviklingsavdeling har med Keita å gjøre skjønner ikke jeg helt. Hvorfor Toni skal gjøre en LSK-jobb på treningsfeltet til Stabæk skjønner jeg heller ikke. Kan vi ikke legge den død?

Det er likevel litt ironisk å ha to "lsk-ere" på treningsfeltet når:

LSK stenger treninger før viktig bunnoppgjør

samtidig som Lennartson uttaler at han ikke "gadd å se Stabæk-Krisiansund fordi han får mer energi av å se Arsenal-Liverpool".

Fotball er rart ass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 minutter siden, Ace skrev:

Når IA får kritikk for å stå på feil sted under treningen(!) må man vel kunne sies å gå for bakkerekord i usaklig negativitet?

Det var ikke poenget, han så hva som foregikk, alt gikk greit for seg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bjarmann er vel agent, så ikke så veldig merkelig at han er å ser på treningen. Han har vært der før i år og da satt han bortenfor feltet vårt og så på. Ingen vits i å lage en fjær til 10 høns her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Også interessant å høre Ordinas forelese litt idag. Han har nok rett i at laget har manglet den mentale styrken som trengs for å drepe kamper når vi først har tatt ledelsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

4 timer siden, arni skrev:

Ikke noe galt, Keita kan bli bra for LSK han?

Men du mener vel det er positivt om Keita drar til LSK, eller? For da har de gjort like dårlig overgangsvindu som oss? For jeg kan ikke huske at du har sagt hentingen av Keita var bra jobb av IAO? For å lire av seg noe positivt om IAO tror jeg du tok vaksine mot før seriestart. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 timer siden, arni skrev:

Kanskje du blander sammen legenden @ringo og meg når det gjelder kritikk av IA og vinduet sist? I så fall en ære det?

Det kan være! Men lett å tro når normen er at hver gang jeg ser " last post by Arni" forventer jeg en underliggende tone av kritikk mot det meste som skjer i denne klubben? 

Men uansett kult at du skriver litt om hva som skjer på treninga, vi får jo ikke akkurat særlig med inside-information fra klubben selv. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt å høre, jeg var vel forøvrig av de mest positive til ansettelsen av Berg. Gikk ikke så bra det?

Rart å stå og prate med Energiske Ordinas igår og samtidig bivåne hvor lite energi Berg har ute på feltet..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå brakte ikke energinivået til Ordinas oss så mange seire heller. Jeg har ikke sett Berg på trening, men synes dette  med at at han har lite ustråling er sterkt overdrevet. Gir et godt saklig inntrykk når han uttaler seg synes jeg. Så får spillerne gi en vurdering av hans kvaliteter som trener.

Endret av smart
korrekturlest:-)
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Når er treningene denne uken. Håper vi har nok spillere igjen til å få fornuftige treninger fremover. Vi burde ha denne type tenning som Skammelsrud referer i en hyllest til Eggen.

Det endte med full krasj, der jeg kalte deg mange av de styggeste bannordene jeg hadde lært i Rakkestad. Jeg tenkte etter utblåsningen at nå var jeg ferdig i klubben. Nils Arne ville aldri godta dette. Du kom mot meg med et sint uttrykk. Jeg tror jeg til og med var oppe med knyttnevene – for å være parat. Når du kom helt bort til meg, kom smilet og du klappet meg på skulderen og sa: «Det er sånn jeg vil ha deg».

Jeg forstod etter dette at jeg frem til nå hadde vært på trening for å bli trent og ikke tok ansvar sjøl. Du ville derimot ha spillere som bidro mot gruppa på treningsfeltet, en skulle ikke bare ta ansvar for seg selv og sin egen utvikling, men også gjøre lagkameratene bedre.  Det var en tøff skole, men gjorde sitt til å få frem all kvaliteten og potensialet som lå latent hos spillerne

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 timer siden, Nr14 skrev:

Når er treningene denne uken. Håper vi har nok spillere igjen til å få fornuftige treninger fremover. Vi burde ha denne type tenning som Skammelsrud referer i en hyllest til Eggen.

Det endte med full krasj, der jeg kalte deg mange av de styggeste bannordene jeg hadde lært i Rakkestad. Jeg tenkte etter utblåsningen at nå var jeg ferdig i klubben. Nils Arne ville aldri godta dette. Du kom mot meg med et sint uttrykk. Jeg tror jeg til og med var oppe med knyttnevene – for å være parat. Når du kom helt bort til meg, kom smilet og du klappet meg på skulderen og sa: «Det er sånn jeg vil ha deg».

Jeg forstod etter dette at jeg frem til nå hadde vært på trening for å bli trent og ikke tok ansvar sjøl. Du ville derimot ha spillere som bidro mot gruppa på treningsfeltet, en skulle ikke bare ta ansvar for seg selv og sin egen utvikling, men også gjøre lagkameratene bedre.  Det var en tøff skole, men gjorde sitt til å få frem all kvaliteten og potensialet som lå latent hos spillerne

https://www.stabak.no/nyheter/treningstider-uke-46-2018

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...