Gå til innhold

Endelig En God Nyhet


mbh
 Del

Anbefalte innlegg


Herlig! En ledig plass!

På stabak.no under spillerstall så finner jeg ikke Samir lenger. Er dette et etterslep fra utlånet, eller er det reellt. Poljak står der fortsatt, og han har da vitterlig også vært på utlån? Eller er jeg på bærtur nå? Han har vel ikke signa for Godset allerede? Har jeg gått glipp av noe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlig! En ledig plass!

På stabak.no under spillerstall så finner jeg ikke Samir lenger. Er dette et etterslep fra utlånet, eller er det reellt. Poljak står der fortsatt, og han har da vitterlig også vært på utlån? Eller er jeg på bærtur nå? Han har vel ikke signa for Godset allerede? Har jeg gått glipp av noe?

23951[/snapback]

 

Skjønner nervene er tynnslitte for tiden... Tenkte mere på sansynligheten for å arrangere bryllup i klubbhuset til Strømsgodset :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så ikke så mye spennende der..

 

"Bortsett fra at Som kjent gifter Lars Granaas seg lørdag, og noen av spillerne er i bryllup mens andre er småskadet og står over"

 

Man er vel ikke småskadet hvis man ikke kan gå i bryllup vel? Krever ikke så sinnsykt mye av kroppen det, selvom man gjerne vil være den foruten dagen derpå. Er forresten bryllupet i klubbhuset?

 

Hvis det er der kan vi jo stikke ditt på lørdag kveld og ha utholdenhets trening på "kom igjen Stabæk" kasting

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På stabak.no under spillerstall så finner jeg ikke Samir lenger.

 

Ikke bry deg om det. Jeg vet at grunnen til at han ikke står der, hvis han skulle stått der, er av tekniske grunner.

 

Har jeg gått glipp av noe?

23951[/snapback]

 

Det tror jeg nok du helt sikkert har gjort. Men det finner du nok aldri ut av for du vet jo ikke noe om det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samir er nok ferdig i Stabæk  - dessverre

24002[/snapback]

 

Hvis det er riktig, så synes jeg det er sørgelig. Har alltid hatt tro på den gutten.

 

Det er mye jeg ikke visste noe om, men nå vet jeg det endelig, Markus. Jeg har gått glipp av noe jeg ikke vet noe om - og det føles skikkelig befriende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samir er nok ferdig i Stabæk  - dessverre

24002[/snapback]

Hørte på sidelinja at Samir signerte for Mallorcas B-lag i går... Vet ikke om det er noe hold i det, men personen jeg overhørte hadde vistnok snakket med Samirs søster...

Hmmm

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samir er nok ferdig i Stabæk  - dessverre

24002[/snapback]

Hørte på sidelinja at Samir signerte for Mallorcas B-lag i går... Vet ikke om det er noe hold i det, men personen jeg overhørte hadde vistnok snakket med Samirs søster...

Hmmm

24478[/snapback]

 

 

et siste stedet jeg ville trodd på rykter er på sidelinjen på Nadderud

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så du avkrefter dette?

24639[/snapback]

 

 

Selvsagt ikke, men sjansene for at et slikt rykte er sant kan vel med hell måles i promille i stedet for i prosenter. Det har ikke noe med Samir å gjøre, men med de folka som pleier å stå å slarve langs sidelinja. Hadde de alltid hatt rett så hadde Semb trena Stabæk og Solskjær spilt spiss for oss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde de alltid hatt rett så hadde Semb trena Stabæk og Solskjær spilt spiss for oss

24640[/snapback]

Er du sikker på med danges rakse utviklinger at dette ikke er realitetene

24641[/snapback]

 

Jeg er sikker på at med Vidala og Messel på sidelinja så er det mye som aldri blir en realitet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ta det med en klype salt hvis det er snakk om prøvespill på mallorca. En som var i vorsen her dro nedover dit han også, men da var det snakk om en slags fotballskole som koster ca 40000 å delta på. Mange klubber har speidere på denne skolen og drømmen er vel da å bli oppdaget. Men jeg vet jo ikke om det er dette samir driver med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det programet var noe av det pinligste jeg har opplevd. Det er leit å si det, men den gutten må ha mistet grepet. Mannen virker sliten i hodet og trenger desperat hvile. Håper bare han ikke bruker klubben som hvilehjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det programet var noe av det pinligste jeg har opplevd. Det er leit å si det, men den gutten må ha mistet grepet. Mannen virker sliten i hodet og trenger desperat hvile. Håper bare han ikke bruker klubben som hvilehjem.

25480[/snapback]

Med det innlegget der, klargjør du at du er nærmere et desperat hvilebehov enn Ingo er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Steen Jensen har mistet all troverdighet

 

En flott mann å sende på spillerjakt, kan noen vennligst spandere en solo og noen boller på baker'n - FORT !!!

25455[/snapback]

 

Markus : du skriver da ganske klokt ellers. Hvorfor nå plutselig falle til fote for en såkalt "forsker" og en "ekspert i markdsføring" svært få innen det faget noensinne har hørt fra tidligere.

 

"Forskeren" har ingen empiriske prosjekter eller resultater meg bekjent. Han er en som ytrer seg om trekk i samfunnet. En slags iaktagelsesjournalist med forskervisittkort.

"eksperten" har sikkert skrevet bøker og holdt en rekke forelesninger, men aldri skapt en eneste markedsføringssuksess hverken operasjonelt eller kreativt.

 

Hvordan er det mulig for deg å andre å bruke slike folk som sannhetsvitne for at klubbens grunnsteinsnedlegger ( i praksis) bør fores med boller og brus, unntas fra spillerjakt, eller beordres til langvarig hvile...

 

Det er jo fullstendig patetisk,

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK Mort1 nå skal vi ikke ta helt av.

 

Det jeg enkelt og greit gjør er at jeg klipper en heading fra en avis(?) og limer det inn på forumet vårt. Grunnen til at jeg la det under "Gode nyheter" var at jeg ikke gadd å åpne en tråd for å kommentere noe som aldri kom til å bli en diskusjon. Så derfor ble det slik.

 

At Ingo dreit seg ut big-time med overgangen til JJ er vel ingen hemmelighet. I tillegg er jeg skeptisk til hans vurdering å bruke tid på å skaffe en ny spiller som i henhold til tidligere publisert oversikt er Sveriges 6te best betalte. Stabæks økonomi er dårlig, en slik spiller har vi vel neppe råd til. Når han først klarer å lekke nyheten til Budstikka forteller han at han vil ha JJ som ansatt i klubben for å drive med annet en å spille fotball. Hvis dette stemmer river jeg meg enda mer i håret. Vi trenger spillere, ikke flere ledere.

 

Deretter sparket jeg litt under beltestedet om en artikkel som Ingo skrev om hvordan han kom seg over å gå i veggen for et par år siden. Solo og boller (?) på bakern på Bekkestua. En mann som Ingo som til de grader frivillig stiller frem i media burde tåle et slikt spark.

 

At du kaller Ingo for grunnsteinsnedlegger ( i praksis) blir som å si at Bondevik er nasjonens far. Det vil jeg ha med frabedt. Klubben er 90 år gammel og det er mange - ingen nevnt, ingen glemt - som har gjort klubben til det den er i dag. At Ingo er den som har hatt størst fremdrift med fotballen er ingen hemmelighet, men Stabæk er en klubb med gull i mange andre idretter gjennom alle disse årene.

 

Dessutten vet jo alle at Solo kun hjelper mot tørsten.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


MORT1: Er du Ingo? Pingo? - eller har du hårsår?

 

Poenget er at denne mannen blir kalt "Mr Stabæk" av media. For tiden jobber "Mr Stabæk" i klubben. Han burde derfor være forsiktig med hva han går ut med i media. Jeg forstår at han får mindre oppmerksomhet enn han pleier, men det får da være grenser for hva han burde gjøre for å rette på dette.

 

Ha en strålende dag!

 

:)

 

Det programet var noe av det pinligste jeg har opplevd. Det er leit å si det, men den gutten må ha mistet grepet. Mannen virker sliten i hodet og trenger desperat hvile. Håper bare han ikke bruker klubben som hvilehjem.

25480[/snapback]

Med det innlegget der, klargjør du at du er nærmere et desperat hvilebehov enn Ingo er.

25487[/snapback]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Endelig En God Nyhet
×
×
  • Opprett ny...