Gå til innhold

Stabæk - Lsk


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Fortsatt 2-1.

Lsk med litt overtak i 1. og dominerer så langt i 2. omgang.

Start:

Jon

Håkon Skogseid debuterer på vensterbeck. 16 år gammel.

Steners høyrebeck.

Muri og IA midtstopper

Mike og Torbjørn sentralt.

Branimir og Mats på kant.

Finsi og Eirik på topp.

 

Torbjørn klarer seg ganske bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skogseid klarer seg nokså bra på beck-plassen. Får se hvor lenge han holder tempoet.

IA scora målet!!!

 

Nannskog spiller ikke, står i olabukser å ser på.

Det er kaldt, pisskaldt.

 

Snørydding i pausen ved Harald fra Junioravd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3-1 til LSK.

Vi har vært best de siste 10 minuttene.

Det er mere LSK som er gode, vi spiller ikke dårlig. Men ikke så veldig bra heller.

24453[/snapback]

 

Interessant formulering!

 

Har Veigar begynt å varme opp! Kunne trengt han på topp nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tusen takk for oppdatering, gode greier! Moro med målscorerne også!

 

Ikke like fornøyd med resultatet, spesielt når JJ sier han skal fokusere på det defensive. Men på den annen side, jeg vet ikkeno om lagene, om kampen osv, så her er det vel bare å avvente @ringos analyse før man skriker for høyt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tusen takk for oppdatering, gode greier! Moro med målscorerne også!

 

Ikke like fornøyd med resultatet, spesielt når JJ sier han skal fokusere på det defensive. Men på den annen side, jeg vet ikkeno om lagene, om kampen osv, så her er det vel bare å avvente @ringos analyse før man skriker for høyt.

24465[/snapback]

 

Inne på "de gule sidene" ser det ut som om fula stilte ganske "toppet", så det er nok ikke så ille, når alt kommer til alt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3-1 til LSK.

Vi har vært best de siste 10 minuttene.

Det er mere LSK som er gode, vi spiller ikke dårlig. Men ikke så veldig bra heller.

24453[/snapback]

 

Interessant formulering!

24454[/snapback]

Så kampen og skjønner veldig godt hva han mente.

 

At stillingen ble 2-4 kan baneforholdene ta litt av skylden for. Kunstgress med et glatt snødekke.

 

Syntes gutta spilte bra. Branimir var best - fus på venstre kant så langt.

 

Mer kommer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rett før hadde Stabæk en kjempesjanse til å utligne. Men ballen gikk 10cm over.

24460[/snapback]

 

 

Ååå...dette gir meg dårlig følelse. Akkurat det som fellte oss i fjor. Først så nære scoring som du kommer og så kluss i forsvaret like etter. Stemmer forøvrig ganske bra med den klisjeen om at like etter en scoring så kommer det en andre veien, bortsett fra at i Stabæk sitt tilfelle så er det ingen scoring først bare like etter vi har polert stengene.

 

Når det er sagt så må jeg jo si at de scorer jo ganske mye mål og hvertfall betydelig flere enn i fjor, selv om det også der er noe å trekke ned for siden det ikke er spissene som scorer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kaldt og dårlig er nå min mening. De eneste som hadde utbytte av denne kampen var forsvaret og Jon. Som vanlig har vi null taktikk i angrep, også midtbanen virket fullstendig tilfeldig i dag.

 

Mulig jeg er preget av at samtlige tær er blå nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er kaldt, pisskaldt.

 

 

24452[/snapback]

 

Det kan underskrives!!!!!!!!! Driver å tiner opp nå.

 

Mye bra, og mye ikke fullt så bra. Når vi har hatt hovedfokus på forsvaret siden nyttår, er det etter min mening IKKE bra å slippe inn fire mål. Synes spesiellt Muri blir for tam. I begynnelsen av 2. omgang sliter vi med det meste. Lillestrøm har et konstant trykk på oss, og vi taper samtlige andreballer. Utrolig at LSK ikke putter flere der. Vi kommer sterkere utover i omgangen, og styrer siste halvtimen. Flere gode opprullinger på kant. Både med Branimir, Mads og Torbjørn som nok en gang imponerer. Synes som Markus at Branimir var god, men Torbjørn får min "bestemannspremie".

 

Lima ørlitegrann med Nanne i pausen. Han regner med en omgang mot Hønefoss til fredag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Lsk
×
×
  • Opprett ny...