Gå til innhold

Budstikka Velter Overgang


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Budstikka velger selvom de er 100% klar over at det velter en potensiell overgang for Jesper Jansson til Stabæk å offentliggjøre at Jesper skulle hit på søndag.

 

Hva faen skjer - hvis man i tillegg leser kommentaren til Arne Stømmnes som er leder for sportsredaksjonen i Budstikka kan man begynne å lure på hvilke lag disse gutta egentlig heier på.

 

Fy fane for en hælvetes avis

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka velger selvom de er 100% klar over at det velter en potensiell overgang for Jesper Jansson til Stabæk å offentliggjøre at Jesper skulle hit på søndag.

 

Hva faen skjer - hvis man i tillegg leser kommentaren til Arne Stømmnes som er leder for sportsredaksjonen i Budstikka kan man begynne å lure på hvilke lag disse gutta egentlig heier på.

 

Fy fane for en hælvetes avis

24909[/snapback]

 

Kan du legge ut info fra artikkelen. Finner ingenting om dette på nettutgaven og papirutgaven er vanskelig tilgjengelig her i Oslo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen! Møkkaavis!

 

Men hvorfor kom ikke Jansson uansett?

24917[/snapback]

 

DET LURER JEG OGSÅ på...

Hvorfor torpederer et møkkeoppslag i Stikka (som leses av noen få utvalgte Bæringer/Børinger) møtet med Jesper????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=187583

 

Nå er jeg fed up. Mandag begynner boikotten av Budstikka. Aldri mer skal en slik avis inn i mitt hjem.

24922[/snapback]

 

Takk, Anders. Merker meg at det var viktig for Budstikka å skrive denne artikkelen. Dette til tross for at de visste det kunnen velte en eventuell overgang. Veldig, veldig synd! Vanligvis er de både dårlige og/eller trege til å legge ut nyheter om Stabæk. I dette tilfellet var de raske med de følger det får...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er faen meg snakk om å skyte gullfuglen mens man står i salaten. Totalt fraværende taktiske vurderinger. Jeg blir virkelig skremt og anbefaler naturligvis alle å si opp sitt abonement med Budstikka, avisen er jo så full av dritt at det t.o.m. er vanskelig å bruke den til å fyre i peisen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


budstikka har jeg boikottet for leeenge siden, makan til patetisk unnskyldning av en drittavis skal man lete lenge etter! Oppfordrer på det sterkeste alle til å si opp sine abo med budstikka med umiddelbar virkning og fortelle dem NØYAKTIG hvorfor abo sies opp...Kunne likt å se et boikott budstikka tifo på aller første hjemmekamp...så får vi se hvordan de ville vinklet den saken...idioter...

 

nå skal det legges til at denne artikkelen i seg selv ikke burde skremme Jesper fra samtaler, men det virker ikke akkurat som om han ville vært aktuell som spiller nå uansett, og det er jo det vi trenger, ikke enda en gjøk i administrasjonen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå virker det som om han dropper dette fordi han er redd for å bli sett på som ilojal mot Helsingborg. Betyr det at møtet var hemmelig? Da hadde han jo tenkt til å være illojal uansett og hvorfor stoppe da. Blir vel samme konsekvenser for Jan når Helsingborg skjønner at det var hemmelge møter. MØKKAavis!!

 

Selvmotsigelsen blir jo totalt, med kommentaren som Markus så fint la ut, står under og hvor det klages over spillekjøpt. Så utrolig unødvendig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten å ta stilling til om Budstikka gjorde noe feil eller ikke, så må jeg jo si at fremgangsmåten til Stabæk er litt merkelig. Hadde det vært noe stort problem i å snakke med Helsingborg om dette på forhånd, hvis samtalene var av en slik art at det ikke var i konflikt med Jespers kontrakt med Helsingborg?

Og hvis det var en konflikt her, og at det på død og liv var viktig å holde det hemmelig, så er det vel ikke sånn Stabæk ønsker å oppføre seg?

Hadde det vært Stabæk-spillere under kontrakt som hadde vært i hemmelige samtaler med andre klubber, så hadde vel Stabæk-ledelsen sagt ganske så klart fra hva de mener...

 

Ingebrigts kommentar om at Jesper skulle snakke med han "personlig" holder jo ikke helt stikk. Det var vel ikke akkurat privatpersonen Ingebrigt han skulle møte??

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten å ta stilling til om Budstikka gjorde noe feil eller ikke, så må jeg jo si at fremgangsmåten til Stabæk er litt merkelig. Hadde det vært noe stort problem i å snakke med Helsingborg om dette på forhånd, hvis samtalene var av en slik art at det ikke var i konflikt med Jespers kontrakt med Helsingborg?

Og hvis det var en konflikt her, og at det på død og liv var viktig å holde det hemmelig, så er det vel ikke sånn Stabæk ønsker å oppføre seg?

Hadde det vært Stabæk-spillere under kontrakt som hadde vært i hemmelige samtaler med andre klubber, så hadde vel Stabæk-ledelsen sagt ganske så klart fra hva de mener...

 

Ingebrigts kommentar om at Jesper skulle snakke med han "personlig" holder jo ikke helt stikk. Det var vel ikke akkurat privatpersonen Ingebrigt han skulle møte??

24929[/snapback]

 

Enig med du, men nå har ikke Budstikka vinklet det på måten du referer til. Hvis de hadde hatt headingen "Stabæk er ufine" og holdt spilleren ute av bildet kunne sikkert innholdet vært mye mer korrekt. Budstikka velger derimot å ta opp saken fordi det er en ny spiller på vei. Eller mer korrekt, ikke på vei.

 

Skal vi ta den korrekte måten å jobbe på så er vel Stabæk litt i grenseland her, Jesper har spilt i Stabæk i 2,5 år og da må da ærlig talt være lov til å ha kontakt med tidligere arbeidskollegaer. Jeg har det og føler på ingen måte meg utro mot dagens arbeidsgiver.

LSK gikk den riktige veien på IA, Brann snakket med Martin før de hadde snakket med Stabæk, slik fungerer fotballen, eller fungerer ikke fotballen. Det er ikke nødvendig å ødelegge på den måten de gjør.

 

Virker som om de kun gjør det på faenskap, og det er ingen god måte å gjøre ting på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MEN hvordan i svarteste huleste heiteste er det mulig å lekke slik info til Budstikka da??? Info som klubben skjønner kan være helt ødeleggende for overgangen???? Hva er det som skjer? Er det noen i rekkene som fortsatt leker foppallklubb??? Jeg fatter og skjønner ingenting, jeg???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som Slikka er stolt av dette og VILLE skape problemer for Stabæk, dog, så kunne dette skapt problemer for Stabæk hvis man ser på situasjonen i Chelsea og Ashley Cole, men nå var vel ikke dette snakk om en spillerkontrakt, men en eventuell framtid i klubben etter karrieren. Dritt av Slikka og gå ut med denne nyheten når dem veit hva konsekvensene blir og kunne blitt(eller blir?), dog så ser jeg ikke denne store forskjellen av å ha en til i Admin eller ikke(utenom at det er snakk om selveste Jesper da)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel kanskje ikke bare å skylde på Budstikka her da. De har vel fått informasjonen fra en kilde eller flere. Strengt tatt er det vel Stabæk som har driti på draget i denne saken. Budstikka er jo en avis og jobben deres er jo å rapportere nyheter og ikke skjule ting for offentligheten. Derimot må det jo være klubbens jobb å passe på at slik informasjon ikke lekker ut!

 

MEn oppe i det hele så skjønner jeg deres frustrasjon og irritasjon, men jeg føler meg sikker på at dere får inn de forsterkningene dere trenger for å kjempe i toppen av Serie A i år!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig jeg er blind, noe som ikke er helt uvanlig for undertegnene når det gjelder intriger og konspirasjonsteorier, men ser ikke helt sammenhengen mellom oppsalg og Jespers besøk/avlyste besøk.

 

Uroen og tvilen som det gis uttrykk for kan jo Budstikka like gjerne ha hentet fra dette forum, som vel knapt har vært fyllt av annet de siste månedene. Dvs., tvil, rykter, utålmodig og mistillit til ledelsen.

 

Hvorvidt Budstikka skal ha lov å gi uttrykk for det samme kan det selvsagt, og vil det selvsagt, alltid være forskjellige oppfatninger om.

 

Hvis Stikka var tilstede sist treningskamp er det ikke så rart om de ev. har hørt om Jesper og hans mulige besøk, siden jeg selv snappet opp den meldingen på sidelinja, hvor jeg vel vil tro den gikk fra cornerflagg til cornerflagg.

 

P.S.: Har nå lest selve avisen, og også det andre oppslaget. Selv jeg ser sammenhengen nå. *s*

Endret av reader
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her vil jeg faktisk si meg enig med Pondus73. Det er ikke Budstikkas oppgave å skaffe spillere til Stabæk. At Stabæk ikke holder seg på matta i forhold til gjeldende regler - eller i det minste oppfører seg på en måte som lett kan tolkes som de ikke gjør det - må Stabæk ta på sin egen kappe. Minner om oppstyret i England rundt Chelsea og Ashley Cole.

 

Jeg skal være den første til å juble dersom Jesper returnerer til Stabæk - drakt nr. 8 er ledig, kapteinsbindet likeså - men dette må ikke blandes sammen med Budstikkas nyhetsdekning. Her har de faktisk bare gjort jobben sin. Kanskje i motsetning til andre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke lurt tipse Budstikka om noen form for informasjon, Aldri likt avisen heller...nei Ikke vits og tipse Drittavisa før alle avtaler er i Boks. Fra Stabæk sin side.

 

Derimot hadde det hørt hjemme om! Jesper Janson hadde blitt løst fra kontrakten sin med Helsingborg, å resit tilbake til klubben han hører hjemme i :)

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er da ikke Stikkas feil! Her er det løsmunnete folk i Adm som må ta blamen. Enten de har tipsa direkte til Stikka eller latt kjeften gå på sidelinjen.

Det er for mange som liker å spre litt "inside" info, vise at de liksom får til noe, eller kjenner noen bedre enn andre osv... og noen er også kjent for bruke store ord for å skape begeistring.

 

Det er to ting som burde læres:

- aviser (enten lokale eller riks) er ikke, og skal ikke være, lojale løpeseddelprodusenter og mikrofonstativ for ivrige fotballklubber med variabel suksess

- det kan ønsker å oppnå babler man ikke om før det er oppnådd, enten man sitter i Stabækkontorene eller i Lysakermiljøet; selvom man har behov for å bli "populær" eller føle seg important.

 

dessuten er de jo riktig at :

- det haster med å få forsterkninger (hittil EN på plass bare og det er 14 dg igjen av februar)

- det ville vært passe illojalt av Jesper/Stabæk å ha skjulte forhandlingsmøter selvom man later som om det var av privat karakter mellom venner (sic!)

- det hadde vært vanvittig bra om Jesper kom hjem til de Blaa-.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men når stikka sier de skal trykke saken selvom de VET at det fører til at han ikke kommer så er det som gjør den til en drittavis... Kunne de ikke ventet en uke og skrevet at han var klar istedet?????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Budstikka Velter Overgang
×
×
  • Opprett ny...