Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Men midtstoppertyper som IA vokser på trær, det gjør ikke midtbanespillere som Martin Andresen. Ikke i Norge iallfall.

 

Jeg tror ikke midtstoppere som IA vokser på trær, IA er en spiller som gir alt for klubben og medspillere både på og utenfor banen samtidig som han har et stort hjerte for klubbe, medspillere og supportere.

Jeg mener Stabæk bør allerede i år gi han et nytt kontraktstilbud og håpe han vil avslutte karreieren sin i Stabæk. Heia IA

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klart det, hvis vi eventuelt må erstatte IA får vi jo ikke erstattet han med en midtstopper som har vært i klubben i en årrekke. Men de kvalitetene han har som fotballspiller er jo tross alt rimelig vanlige blant midtstoppere. Misforstå meg rett, jeg håper så klart at IA blir. Poenget mitt var at en spiller med Martin Andresens kvaliteter ikke er noe man kommer over titt og ofte i Norge, og ingen norske lag kan vel takke nei om han ønsker å spille for dem. Derimot har de fleste Tippeliga-klubbene en stoppertype som IA, selv om IA uten tvil har vært blant de bedre denne sesongen. IA eller Martin Andresen? Ja takk, begge to. Men om IA rent hypotetisk finner seg en ny arbeidsgiver, blir den skuffelsen mer enn veid opp om vi eventuelt får Martin Andresen i retur. Så sant vi finner en midtstopper som duger og...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA er muligens den spilleren jeg har mest respekt for av gutta. Han har vært med lenge, og han viser virkelig at han blør for drakta. Mine tanker om Martin fikk seg en liten knekk under kampen mot Brann, da han gikk opp i trynet på Jocke på den måten.

 

IA eller Martin? Ja takk begge deler, men om jeg må velge blir det IA.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA er muligens den spilleren jeg har mest respekt for av gutta. Han har vært med lenge, og han viser virkelig at han blør for drakta. Mine tanker om Martin fikk seg en liten knekk under kampen mot Brann, da han gikk opp i trynet på Jocke på den måten.

 

IA eller Martin? Ja takk begge deler, men om jeg må velge blir det IA.

 

IA har aldri forlatt oss. Det har Martin gjort opptil flere ganger. IA - Alltid. Uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA er muligens den spilleren jeg har mest respekt for av gutta. Han har vært med lenge, og han viser virkelig at han blør for drakta. Mine tanker om Martin fikk seg en liten knekk under kampen mot Brann, da han gikk opp i trynet på Jocke på den måten.

 

IA eller Martin? Ja takk begge deler, men om jeg må velge blir det IA.

 

IA har aldri forlatt oss. Det har Martin gjort opptil flere ganger. IA - Alltid. Uansett!

Enig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitatet som IAO hadde i aftenposten aften for en stund siden "Jeg elsker Stabæk, og blør for Stabæk" er helt sykt mektig. Nå er jeg ikke god med Stabæk's fotball spillerhistorie, men det er vel få spillere som har kommet med et slikt sitat!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA er, etter noen av sine egne uttalelser å dømme, ikke en Blaa gutt tvers i gjennom, men så kommer han også fra Sørlandet og var noe allerede da han begynte hos oss. Jeg vil si eks Veigar som vi har bygd opp "skylder" Stabæk mer enn IA. Når det er sagt er det ingen som alltid har så bra instilling på banen som IA, og selv med sine svakheter er det INGEN midtstoppere i Norge jeg ville byttet ham med. Martin A er kanskje bedre på sitt beste, men svinger langt mer enn IA, og måtte jeg velge en av dem ville jeg derfor valgt IA - uten tvil!

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


At IA vil tilbake til sørlandet en gang mot slutten av karrieren, er jo bare helt naturlig.

Det som gjør han udødelig er måten han spiller på. Han gir alt, alltid. Han vil at de andre skal gi alt. Han vil vinne. Nøler aldri et sekund med å ofre seg selv, når noe må ofres.

Mannen er rett og slett STOR.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Martin hjem => IA får nye langtidskontrakt!

 

Da kunne det ikke blitt bedre!

[/quote

Glem Martin, Martin bør ikke være noe tema på dette forumet. Han har folatt Stabæk for godt og er ikke spiller som har hjerte for klubben, det viste han ved å juble å feiret da Brann lagde det siste målet mot Stabæk. Martin har nå forlatt Stabæk 2 ganger. Men IAa fortjener all den rosen som han får. IA blir ikke lett å erstatte. Men jeg skulle gjerne sett kloningen til IA i Stabæk. STABÆK MÅ GI IA LNGTIDSKONTRAKT SLIK

AT HAN AVSLUTTER KARERIERREN I STABÆK

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har bare vært ihuga supporter fra og med 2004 sesongen, men så ikke mye "blaatt" hjerte i Martin da..

IA derimot er en helt! God bedring til han, og håper han blir i klubben leeenge... + får en sjanse på landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det på tide at Stabæk begynner og snakke ny kontrakt med IA. Har en stor følelse på at det vil komme nye bud på han når sesongen er over. STABÆK GI IA EN NY KONTRAKT NÅ. B)B)

Støttes! NÅ har han også god tid til å prate kontrakt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det på tide at Stabæk begynner og snakke ny kontrakt med IA. Har en stor følelse på at det vil komme nye bud på han når sesongen er over. STABÆK GI IA EN NY KONTRAKT NÅ. B)B)

Støttes! NÅ har han også god tid til å prate kontrakt..

Tror ikke man kan se bort ifra at noen i Stabæksystemet også har tenkt tanken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støttes! NÅ har han også god tid til å prate kontrakt..

Tror ikke man kan se bort ifra at noen i Stabæksystemet også har tenkt tanken

 

Har ikke han og Daniel fått beskjed om at kontraktsforhandlingene kommer så fort sesongen er over?

 

I følge Budstikka er Daniel i gang...

 

http://www.stabaek.net/forum/index.php?sho...1964&st=620#

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støttes! NÅ har han også god tid til å prate kontrakt..

Tror ikke man kan se bort ifra at noen i Stabæksystemet også har tenkt tanken

 

Har ikke han og Daniel fått beskjed om at kontraktsforhandlingene kommer så fort sesongen er over?

 

I følge Budstikka er Daniel i gang...

 

http://www.stabaek.net/forum/index.php?sho...1964&st=620#

håper ikke at de venter for lenge eller foretrekker daniel...slik at iao en gang til får følelsen av at han er ikke så veldig viktig for klubben (men kanskje har han sagt at han ikke vil snakke om ny kontrakt før sesongen er over - hvem vet)

ang. veigar: han er islending. islendinger drar til norge (eller england eller danmark eller sverige) for å utvikle seg. når de drar fra den 1. klubben de kom til tenker de ikke så veldig mye på denne klubben. men senere når de fleste får oppleve at livet som fotballproff er ikke så enkelt tenker de gjerne tilbake og husker veldig godt hvor bra de hadde det med stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støttes! NÅ har han også god tid til å prate kontrakt..

Tror ikke man kan se bort ifra at noen i Stabæksystemet også har tenkt tanken

 

Har ikke han og Daniel fått beskjed om at kontraktsforhandlingene kommer så fort sesongen er over?

 

I følge Budstikka er Daniel i gang...

 

http://www.stabaek.net/forum/index.php?sho...1964&st=620#

håper ikke at de venter for lenge eller foretrekker daniel...slik at iao en gang til får følelsen av at han er ikke så veldig viktig for klubben (men kanskje har han sagt at han ikke vil snakke om ny kontrakt før sesongen er over - hvem vet)

ang. veigar: han er islending. islendinger drar til norge (eller england eller danmark eller sverige) for å utvikle seg. når de drar fra den 1. klubben de kom til tenker de ikke så veldig mye på denne klubben. men senere når de fleste får oppleve at livet som fotballproff er ikke så enkelt tenker de gjerne tilbake og husker veldig godt hvor bra de hadde det med stabæk.

 

Jeg tror IA helst vil ha en avklaring vedr. kontrakt så raskt som mulig. Tipper Brann sitter og venter. Mener jeg leste et sted at BRANN var villige til å vente til etter sesongen med å hente IA. Skulle gjerne sett at Stabæk ga han ny kontakt nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg tror IA helst vil ha en avklaring vedr. kontrakt så raskt som mulig. Tipper Brann sitter og venter. Mener jeg leste et sted at BRANN var villige til å vente til etter sesongen med å hente IA. Skulle gjerne sett at Stabæk ga han ny kontakt nå.

 

 

 

Hva Brann er villige til eller ikke har vel ikke så mye å si i denne sammenheng..? Overgangsvinduet er stengt, og skal de ha IAO må de vente til etter sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greia er vel at hvis IA vil til Brann så er de villige til å vente. Om han vil dit eller om vi klarere å beholde ham er selvfølgelig det store spørsmålet, vi kan bare håpe (og mase på ledelsen).

IA, bli hos oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er i trening igjen, men rekker ikke LSK-kampen på lørdag. Men jeg er optimistisk og regner med å spille de resterende kampene etter landslagspausen neste helg, sier Olsen til Nettavisen.

Rekonvalesensen har med andre ord gått mye raskere enn det man trodde i utgangspunktet.

 

Jern-IA!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er i trening igjen, men rekker ikke LSK-kampen på lørdag. Men jeg er optimistisk og regner med å spille de resterende kampene etter landslagspausen neste helg, sier Olsen til Nettavisen.

Rekonvalesensen har med andre ord gått mye raskere enn det man trodde i utgangspunktet.

 

Jern-IA!

 

Rett og slett sinnsykt digg å høre, trodde IA var tapt 100% sikkert denne sesongen, men neida:D:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig, men hvis det eksempelvis tar 4 uker å gro rekker han 4 kamper, 1 mnd rekker han fortsatt 3 kamper. Noen som vet grotid på ansiktsbein?

Bra tippet? Synd ikke uttellinga på Unibet pleier å være like bra :D:P:D

 

Uansett, Kongebra at IA og Mike "snart" er tilbake, vi får fort et gult kort eller tre i bakre rekke mot LSK, og da er behovet for dem større en noen gang (3 i bakre firer står med 2 gule hver)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Fortsetter du, Inge?

 

Spørsmålet besvares på Stabæk Spesial i dag. (og jeg må vente med å se programmet på nett-tv til mandag, da TV Budstikka ikke er en del av kabelpakken her jeg bor...)

 

Jeg frykterr IA spiller sin siste sesong for Stabæk. Da Stabæk ikke har kommet med noen kontraktforslag

tror jeg IA frar etter sesongen. Jeg har tatt fei før og håper jeg gjør det igjenn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...