Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


 

 

Jeg frykterr IA spiller sin siste sesong for Stabæk. Da Stabæk ikke har kommet med noen kontraktforslag

tror jeg IA frar etter sesongen. Jeg har tatt fei før og håper jeg gjør det igjenn.

 

Grusomt! Tenk å måtte spille mot IA da... nei og nei! :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fortsetter du, Inge?

 

Spørsmålet besvares på Stabæk Spesial i dag. (og jeg må vente med å se programmet på nett-tv til mandag, da TV Budstikka ikke er en del av kabelpakken her jeg bor...)

 

Have no fear! Webhotellet mitt er ikke blokkert lenger! Skal nok få tid til å ta opp og laste opp i løpet av kvelden;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som Daniel har signert håper jeg IA ser at det er bedre for en midtstopper å spille på lag med ligaens beste spisser, enn mot ligaens beste spisser...

 

 

 

Kom igjen, IA - vi trenger å ha deg med videre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger ikke Inge nå som både Veigar og Daniel har signert. De kommer uansett til å score mer enn motstanderne våre.

 

 

Det kan aldri bli feil å være best i forsvar OG best i angrep...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil bare si at det ikke finnes en spiller på Stabæk som "kan måle seg" med I.A. Olsen. han er og blir bare den spilleren som ofrer alt uansett om han har en skade ikke. så det jo for foresten mot start. Han ofrer alt og satser sin egen helse. Hadde bare alle i stabæk spilt slik mot vif hadde det blitt seier! en kamp med I.A. i forsvar er en god kam=) (stort sett da)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger ikke Inge nå som både Veigar og Daniel har signert. De kommer uansett til å score mer enn motstanderne våre.

 

At vi slipper inn så mange mål som vi gjør, er vel hovedårsaken til at vi ikke slåss om medaljer nå...

 

IAO har som VPG og DN sagt at han ønsker at Stabæk skal ha målsetning som matcher hans egne målsetninger. Med kontraktforlengelsene til VPG og DN er det godt mulig IAO vil forlenge også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:( Ikke forlat oss IA! Etter alle disse årene hos de blaa... Det må jo bety litt?

 

 

Inge André Olsen lever i uvisshet

 

Står litt om IAO der. Teksten under velger jeg imidlertid å tolke positivt. Det er definitivt håp.

 

Inge André Olsen etterlot ingen tvil om at han fortsatt ønsker å være i Stabæk. Han trives på laget og han trives med å bo i Bærum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen spillere kan vel ønske å forlate oss nå. Hvis det stemmer at han ikke har fått noe kontraktsutkast ennå, bør Tom få gitt ham et utkast fort som faen. I A levert en stor kamp i går (men det var jo ikke veldig overraskende...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen spillere kan vel ønske å forlate oss nå. Hvis det stemmer at han ikke har fått noe kontraktsutkast ennå, bør Tom få gitt ham et utkast fort som faen. I A levert en stor kamp i går (men det var jo ikke veldig overraskende...)

 

Når spillerne som ble byttet ut gikk forbi hovetribunen på vei mot spillertunnelen, ble de appelert av hele hovedtribunen, og svarte med å smile og klappe høfflig tilbake. Når IA gikk av, skjedde det samme, men han tittet nesten ikke opp en gang og løftet en hånd halvhjertet opp for å takke for applausen - kan det være et tegn på at han har bestemt seg for å dra uansett!? Eller var han bare misfornøyd med å bli byttet ut?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen spillere kan vel ønske å forlate oss nå. Hvis det stemmer at han ikke har fått noe kontraktsutkast ennå, bør Tom få gitt ham et utkast fort som faen. I A levert en stor kamp i går (men det var jo ikke veldig overraskende...)

 

Når spillerne som ble byttet ut gikk forbi hovetribunen på vei mot spillertunnelen, ble de appelert av hele hovedtribunen, og svarte med å smile og klappe høfflig tilbake. Når IA gikk av, skjedde det samme, men han tittet nesten ikke opp en gang og løftet en hånd halvhjertet opp for å takke for applausen - kan det være et tegn på at han har bestemt seg for å dra uansett!? Eller var han bare misfornøyd med å bli byttet ut?

 

 

Hørte at han spøy da han kom i spillertunellen. Han kom nudusjet ut igjen i blazer, og var ute på matta i 30 sek. Synes det var rart at han ikke var mer med på feiringa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hørte at han spøy da han kom i spillertunellen. Han kom nudusjet ut igjen i blazer, og var ute på matta i 30 sek. Synes det var rart at han ikke var mer med på feiringa.

 

Det er jo mulig han ble byttet ut fordi han var dårlig? Kanskje han måtte inn å spy igjen mens spillerne ble hedret på banen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA på toppen av spillerbørsen i fxt/TV 2, én runde før slutt:

 

1 Olsen, Inge André Stabæk 6,00

2 Andresen, Martin Brann 5,96

3 Kippe, Frode Lillestrøm 5,96

4 Miller, Charlie Brann 5,89

Hmm, kanskje han skulle benkes for å være sikker på å vinne "spillerbørsen"? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Det ligger vel i kortene at han går hvis ikke målsettinga er å ta medalje neste år.

Nanskog og Ia var vel ute i media før i år å krevde forsterkninger for å heve målsettinga, og når Daniel har signa er vel muligheten tilstede for at IA forlenger også.

 

At Stabæk har overbevist nøkkelspillere som Veigar og Daniel til å signere bør gi IA en pekepinn om hvor vi står. Når han samtidig vet at ny stadion vil gi oss økonomi til å satse som aldri før, så får vi håpe han tar det riktige valget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


YESS!!! Samtaler om forlengelse av avtalen foregår nå på aller høyeste hold! Etter det jeg har grunn til å forstå, er en signering nært forestående. Selv om jeg synes de drar inn flere ubetydelige momenter i saken, sånn som sykefravær hos motstandere, selv om jeg har dyp forståelse for den frustrasjonen man får av å spille mot IA i angrep.

 

Les selv:

- Umulig å måle effekten av IA-avtalen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


YESS!!! Samtaler om forlengelse av avtalen foregår nå på aller høyeste hold! Etter det jeg har grunn til å forstå, er en signering nært forestående. Selv om jeg synes de drar inn flere ubetydelige momenter i saken, sånn som sykefravær hos motstandere, selv om jeg har dyp forståelse for den frustrasjonen man får av å spille mot IA i angrep.

 

Les selv:

- Umulig å måle effekten av IA-avtalen

 

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


YESS!!! Samtaler om forlengelse av avtalen foregår nå på aller høyeste hold! Etter det jeg har grunn til å forstå, er en signering nært forestående. Selv om jeg synes de drar inn flere ubetydelige momenter i saken, sånn som sykefravær hos motstandere, selv om jeg har dyp forståelse for den frustrasjonen man får av å spille mot IA i angrep.

 

Les selv:

- Umulig å måle effekten av IA-avtalen

 

 

Kødd!!! Skarru haræ en på kjakan el???

Endret av Sebulba
Lenke til innlegg
Del på andre sider


YESS!!! Samtaler om forlengelse av avtalen foregår nå på aller høyeste hold! Etter det jeg har grunn til å forstå, er en signering nært forestående. Selv om jeg synes de drar inn flere ubetydelige momenter i saken, sånn som sykefravær hos motstandere, selv om jeg har dyp forståelse for den frustrasjonen man får av å spille mot IA i angrep.

 

Les selv:

- Umulig å måle effekten av IA-avtalen

 

Lett dagens beste! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


YESS!!! Samtaler om forlengelse av avtalen foregår nå på aller høyeste hold! Etter det jeg har grunn til å forstå, er en signering nært forestående. Selv om jeg synes de drar inn flere ubetydelige momenter i saken, sånn som sykefravær hos motstandere, selv om jeg har dyp forståelse for den frustrasjonen man får av å spille mot IA i angrep.

 

Les selv:

- Umulig å måle effekten av IA-avtalen

 

 

sykt bra! :P

Endret av Mihawk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...