Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


YESS!!! Samtaler om forlengelse av avtalen foregår nå på aller høyeste hold! Etter det jeg har grunn til å forstå, er en signering nært forestående. Selv om jeg synes de drar inn flere ubetydelige momenter i saken, sånn som sykefravær hos motstandere, selv om jeg har dyp forståelse for den frustrasjonen man får av å spille mot IA i angrep.

 

Les selv:

- Umulig å måle effekten av IA-avtalen

"- men det er vanskelig å evaluere en avtale som er en blanding av mye rart"

 

Enig, IA har drevet med mye rart i det siste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usikkert at Odd rykker ned. ville uansett hatt I.A istede for Nilsson. eller hva?

 

Nja, nå har jo IA signalisert at han vil bort, og sånne spillere er ikke gunstige å ha i stallen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usikkert at Odd rykker ned. ville uansett hatt I.A istede for Nilsson. eller hva?

Utvilsomt. Nilsson har ambisjoner om å spille så mye som mulig i utlandet, og har ikke utvist spesielt god lagånd. IAO blør for drakta hver kamp, og har vel aldri snakket om å reise ut? Om vi skulle byttet IAO mot Nilsson, tror jeg vi måtte funnet en erstatter allerede neste år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usikkert at Odd rykker ned. ville uansett hatt I.A istede for Nilsson. eller hva?

 

Nja, nå har jo IA signalisert at han vil bort, og sånne spillere er ikke gunstige å ha i stallen...

 

 

IA har vel signalisert at han kommer til å vurdere de tilbudene han får.. Om Stabæk klarer å tilby han en bra kontrakt er det vel sjanser for at han blir.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usikkert at Odd rykker ned. ville uansett hatt I.A istede for Nilsson. eller hva?

 

Nja, nå har jo IA signalisert at han vil bort, og sånne spillere er ikke gunstige å ha i stallen...

Er det èn ting jeg er sikker på i foppallens verden, så er det at IA kommer til å gi ALT samme hvilken farge han har på drakta.

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usikkert at Odd rykker ned. ville uansett hatt I.A istede for Nilsson. eller hva?

 

Nja, nå har jo IA signalisert at han vil bort, og sånne spillere er ikke gunstige å ha i stallen...

Er det èn ting jeg er sikker på i foppallens verden, så er det at IA kommer til å gi ALT samme hvilken farge han har på drakta.

 

Og den drakta er Blaa neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir jo veldig spennende å se hva som skjer i uken som kommer - da er jo serien ferdigspilt og hverken IA eller ledelsen kan holde igjen noe særlig lengre...

 

Håper man forstår at IA er en klippe det er verdt å bla opp for. Det er ikke bare å selge han ut, tjene noen kroner, og deretter erstatte han med en midtstopper som har fungert godt i et annet lag. Tror det er lurt å huske at IA og mike er et par som fungerer veldig godt.

 

Hvorfor ikke beholde IA og få inn Nilsson i tillegg? Det må jo være veldig kurrant... Til slutt kan det jo vise seg å være nilson vi kan hente inn litt penger fra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ikke beholde IA og få inn Nilsson i tillegg? Det må jo være veldig kurrant... Til slutt kan det jo vise seg å være nilson vi kan hente inn litt penger fra.

 

Unnskyld? Var det Per Nilsson, som Odd ikke vil selge for 15 mill i sommer, og som er ønsket av diverse Premier League klubber du mener vi kan hente?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det må være en grunn til at han ikke avr med i det hele tatt til hamar i dag, jeg så han hvertfall ikke! hvis tilfelle er at han er på vei til en annen klubb, så ville vi mest sannsynlig hørt om det! så han er nok bare skadet, menne det gjør meg bekymret.. mot molde sist, så gikk han sur rett i garderoben etter at han ble byttet ut... vanskelig og si hva som skjer med I-A neste år:S

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ikke beholde IA og få inn Nilsson i tillegg? Det må jo være veldig kurrant... Til slutt kan det jo vise seg å være nilson vi kan hente inn litt penger fra.

 

Unnskyld? Var det Per Nilsson, som Odd ikke vil selge for 15 mill i sommer, og som er ønsket av diverse Premier League klubber du mener vi kan hente?

 

Jeg var ikke klar over at det var slik det stod til med nilsson. Poenget mitt var ikke at nilsson er så utrolig viktig å hente, men at det er viktig at vi beholder IA. Forsvaret bør jo forsterkes, og da må man først sikre det man har.

 

IA står oppført med en inntekt på kr 569.144 for 2005, og man bør ihvertfall strekke seg såpass at man kan gi han opp mot 700.000. En bonusording kan jo også være lukrativt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA står oppført med en inntekt på kr 569.144 for 2005, og man bør ihvertfall strekke seg såpass at man kan gi han opp mot 700.000. En bonusording kan jo også være lukrativt.

Eh...ligningen sier vel egentlig ikke så mye om hvor mye noen tjener. Det eneste den forteller korrekt er hvor mye skatt vedkommende har betalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA står oppført med en inntekt på kr 569.144 for 2005, og man bør ihvertfall strekke seg såpass at man kan gi han opp mot 700.000. En bonusording kan jo også være lukrativt.

Eh...ligningen sier vel egentlig ikke så mye om hvor mye noen tjener. Det eneste den forteller korrekt er hvor mye skatt vedkommende har betalt.

 

Eh...Tror du virkelig IA har noen innviklede poster i selvangivelsen sin? hans skattbare inntekt er vel rimelig grei å legge til grunn for hva han hever i lønn hos stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå sa jo vitterlig Jönsson på TvBudstikka i dag, at Inge blir i Stabæk også neste år - og at de jobber med en ytterligere forlengelse med ham.

ji-haaa! :)

 

 

får håpe han blir! alt hadde vært perfekt da

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA er en av nøkkelspillerne til stabæk!

 

Han er rutinert i forsvar og han gjør alltid en god jobb utpå banen! (dette ser vi i "årets lag", IA er selvfølgelig med)

 

Vi så mangelen etter IA (og mike ) når han (de) var skadet.

 

Vi trenger deg IA, forleng kontrakten med Stabæk!

Noe som jeg tror du vil gjøre :rolleyes::P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...