Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


selvom jeg bor her borte fatter jeg ikke at folk gidder dra til denne byen i det hele tatt.... håpløst by med drittvær konstant......... huff

 

Støttes.

 

Hmm.. Ser andre supporterklubber har "filialer" andre steder. Om det er mange i Bergen burde det vel vært mulig å organisere noe liknende her? Organisere turer til Nadderud osv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Iflg. iBergen.no snakker Martin og IA sammen - som venner. :(

 

 

Det ligger her:

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article805543.ece

 

Synes ikke dette ser helt håpløst ut, selv om Tom er mindre klar mht. salg av IA enn det Janne var på Stabæk spesial:

 

- Det er ingen dialog. Vi er ikke i forhandlinger med Brann. Inntil det kommer et konkret bud på spilleren, forholder vi oss til at han har ett år igjen av kontrakten. Et eventuelt beløp for spilleren diskuterer vi med Brann, ikke med pressen, sier sportslig leder i Stabæk Tom Schelvan til iBergen.no.

 

IA sier bla:

- Angående en overgang vet jeg ikke hva som skjer. Jeg har en avtale med Stabæk, og det er en flott klubb å være i. Jeg trives godt her. Men jeg har aldri lagt skjul på at jeg en gang i tiden ønsker å prøve meg i en klubb som kjemper helt i toppen. Jeg prater med Martin (Andresen) om hvordan forholdene er i klubben, han er jo en god venn.... Kommer det et tilbud fra Brann, får jeg ta videre stilling til det da, men enn så lenge er det opp til klubbene,

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var inne en tur på Bataljonen sitt forum, ser ut som det der er rimelig stor enighet om at IA er Brann-spiller neste sesong.. Var bl.a en som hadde hatt Martin innom på jobb, og på spørsmål om det var en sørlending å finne i midtforsvaret neste sesong, hadde han bare smilt lurt.

 

Hvordan er dette mulig så lenge IA og Brann ikke har snakket sammen? Det virker ihvertfall som om Stabæk ikke har gitt tillatelse til slike samtaler (jamfør min post over om oppslag i Budstikka i går).

 

Nå tar jeg det meste som står der med en klype salt, men VG hevdet jo at IA og Brann allerede var enige om de personlige betingelsene.

Hepp,

 

Har ikke de vært enige siden i sommer da?

 

@ringo

Da de "tilfeldig vis" møttes.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Iflg. iBergen.no snakker Martin og IA sammen - som venner. :(

 

 

Det ligger her:

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article805543.ece

 

Synes ikke dette ser helt håpløst ut, selv om Tom er mindre klar mht. salg av IA enn det Janne var på Stabæk spesial:

 

- Det er ingen dialog. Vi er ikke i forhandlinger med Brann. Inntil det kommer et konkret bud på spilleren, forholder vi oss til at han har ett år igjen av kontrakten. Et eventuelt beløp for spilleren diskuterer vi med Brann, ikke med pressen, sier sportslig leder i Stabæk Tom Schelvan til iBergen.no.

 

IA sier bla:

- Angående en overgang vet jeg ikke hva som skjer. Jeg har en avtale med Stabæk, og det er en flott klubb å være i. Jeg trives godt her. Men jeg har aldri lagt skjul på at jeg en gang i tiden ønsker å prøve meg i en klubb som kjemper helt i toppen. Jeg prater med Martin (Andresen) om hvordan forholdene er i klubben, han er jo en god venn.... Kommer det et tilbud fra Brann, får jeg ta videre stilling til det da, men enn så lenge er det opp til klubbene,

 

Fra samme artikkel:

 

 

 

 

De (Brann, min anm.) har tidligere fått blankt avslag, og i Stabæk anser man saken som avsluttet inntil det foreligger et konkret bud.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis IA føler at han er litt usikker og det Martin snakker søtt om Brann, sånn at det blir en avgjørende faktor til at IA skulle dra dit så blir jeg strengt talt jævlig sur på Martin!

 

Det er ikke alle i Brann som er like begeistret for at Martin har så stor innflytelse. Kanskje IA ikke har så lyst å ha Martin som "sjef" igjen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis IA føler at han er litt usikker og det Martin snakker søtt om Brann, sånn at det blir en avgjørende faktor til at IA skulle dra dit så blir jeg strengt talt jævlig sur på Martin!

 

Det er ikke alle i Brann som er like begeistret for at Martin har så stor innflytelse. Kanskje IA ikke har så lyst å ha Martin som "sjef" igjen?

 

Godt poeng. Dermed forstår etterhvert Brann-ledelsen at det er dumt å ha Martin i klubben, siden han skremmer vekk andre spillere, og selger han dermed billig til oss. Heldigvis har Martin fått en lærepenge av dette, slik at han ikke sjefer like mye når han kommer til oss. I mellomtiden er naturligvis PFO på plass.

 

Edit: Dette blir bra!!

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


vt ikke om man skulle lytte til det noen andre sier - selv om man mener de er venner...kanskje martin trives i brann og synes det er en bra klubb - men det må ikke komme til å stemme for iao skulle han dra til brann.

 

at stabæk "anser saken som avsluttet inntil det foreligger et konkret bud" betyr vel ikke noe annet enn at de bare venter, gjør ingenting - men det betyr ikke at de ikke er interessert i et nytt (godt nok) bud frykter jeg :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


at stabæk "anser saken som avsluttet inntil det foreligger et konkret bud" betyr vel ikke noe annet enn at de bare venter, gjør ingenting - men det betyr ikke at de ikke er interessert i et nytt (godt nok) bud frykter jeg :unsure:

Man vil alltid være intreressert i bud på alle, det er kun snakk om pris opp mot spiller og hvordan det passer med termin/plassering. Hadde noen lagt 100 mill på bordet hadde de sikkert fått hele stallen våre med Super-Jönnson og Matrix som medgift.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


at stabæk "anser saken som avsluttet inntil det foreligger et konkret bud" betyr vel ikke noe annet enn at de bare venter, gjør ingenting - men det betyr ikke at de ikke er interessert i et nytt (godt nok) bud frykter jeg :unsure:

Man vil alltid være intreressert i bud på alle, det er kun snakk om pris opp mot spiller og hvordan det passer med termin/plassering. Hadde noen lagt 100 mill på bordet hadde de sikkert fått hele stallen våre med Super-Jönnson og Matrix som medgift.

Haha :D sant ass:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


at stabæk "anser saken som avsluttet inntil det foreligger et konkret bud" betyr vel ikke noe annet enn at de bare venter, gjør ingenting - men det betyr ikke at de ikke er interessert i et nytt (godt nok) bud frykter jeg :unsure:

Man vil alltid være intreressert i bud på alle, det er kun snakk om pris opp mot spiller og hvordan det passer med termin/plassering. Hadde noen lagt 100 mill på bordet hadde de sikkert fått hele stallen våre med Super-Jönnson og Matrix som medgift.

penger er ikke alt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man vil alltid være intreressert i bud på alle, det er kun snakk om pris opp mot spiller og hvordan det passer med termin/plassering. Hadde noen lagt 100 mill på bordet hadde de sikkert fått hele stallen våre med Super-Jönnson og Matrix som medgift.

penger er ikke alt!

Ikke for oss som "kaster bort" tusenvis av kroner hvert år for å følge laget, VÅRT men Stabæk AS er "dessverre" en profesjonell bedrift som alle de andre store fotballklubbene, og der er det penga som rår. Personlig skulle jeg ønske vi kunne vinne TL med 11 lokale spillere som spilte fordi det var moro, men virkligheten er ikke alltid som jeg vil :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har hørt noe mer om evnt forhandlinger, rykter mm?

Kjenner at forlengelse med IA blir mer og mer viktig iom etablerte spillere forsvinner fortere enn vi får dekket opp igjen, jfr. muligens Jokke, Marcus, Jeppe.

Hilsen engstelig! :unsure:

 

Jeg tror/håper at klubben nå - etter at Markus ble nødt til å legge opp - vurderer det som enda mindre aktuelt å selge IA.

 

Jeg fant forøvrig følgende på et Brann-forum:

 

http://forum.skbrann.org/read.php?1,29211,29221

Sitat fra første innlegget:

Det som kan være "morsomt" med IAO er at han visstnok har blitt lovt av lojalitetsgrunner at Stabæk ikke skal legge altfor mange kjepper i hjulene ved en eventuellt overgang til en toppklubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har hørt noe mer om evnt forhandlinger, rykter mm?

Kjenner at forlengelse med IA blir mer og mer viktig iom etablerte spillere forsvinner fortere enn vi får dekket opp igjen, jfr. muligens Jokke, Marcus, Jeppe.

Hilsen engstelig! :unsure:

 

Jeg tror/håper at klubben nå - etter at Markus ble nødt til å legge opp - vurderer det som enda mindre aktuelt å selge IA.

 

Jeg fant forøvrig følgende på et Brann-forum:

 

http://forum.skbrann.org/read.php?1,29211,29221

Sitat fra første innlegget:

Det som kan være "morsomt" med IAO er at han visstnok har blitt lovt av lojalitetsgrunner at Stabæk ikke skal legge altfor mange kjepper i hjulene ved en eventuellt overgang til en toppklubb.

 

Hepp,

 

Nå er jeg temmelig sikker på at Brann ikke faller inn under begrepet toppklubb i denne sammenhengen. VIF betalte 3,5 mill + bonuser for Muri, gjorde de ikke? IAO er langt bedre, og bør ha en høyere markedsverdi enn det!

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal han selges kan han gå til Barcelona, så vi kan se Daniel rundspille han i semifinalen i Champions League på Blue Dream Arena våren 2009!

 

Så du tror Barcelona kommer seg til CL finalen allerede om 2 og et halvt år... :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...