Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


- Jeg blir i Stabæk. Jeg satt igjen med to tilbud til slutt – fra Brann og Stabæk. De var marginalt forskjellige, og da følte jeg det var riktig for meg å fortsette i klubben jeg er i nå, sier Inge André Olsen til fvn.no.

 

Snakk om klubbfølelse, den mannen burde fått en byste på Bekkestua.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fytti så deilig. hadde for alvor begynt å ta inn over meg mulighete for at IA stillte i feil drakt under serieåpningen til neste år og det var ingen god følelse.

Nå kan vi alle senke skuldrene og nyte julen. Så utrolig deilig. Takk IA og takk Tom S. som virkelig må sies å ha levert varene hva re-forhandling av kontrakter angår i 2006. Hatten av. Stammen er intakt og vinduet er ikke engang åpent enda. Dette lover godt.

 

God jul IA. Gleder meg til å se deg herje i TL 07 med Martin foran deg på banen? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ja, ja, ja, ser man på... Morro...

 

Mon tro om Martin hvisket IA noen ord i øret om sine egene fremtidsplaner?

 

@ringo

 

Spekulasjonene er i gang i Bergen i alle fall..

 

Bataljonen-forumet

 

Gidder ikke å registrere med på forumet.

Sakser du interessant innhold?

 

Hm... Er vel cookies som gjør at jeg slipper å logge meg inn når jeg trykker.

 

Arnt

 

 

 

Ble Medlem: 18 Des 2006

Innlegg: 2

Skrevet: Fre Des 22, 2006 12:29 pm Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Nå drar vel MA til Stabæk siden IAO blir i Stabæk...

 

 

Kjell249

Ble Medlem: 05 Apr 2006

Innlegg: 51

Skrevet: Fre Des 22, 2006 12:38 pm Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

 

Kanskje etter sesongen. Men tviler på at Stabæk har råd til å kjøpe MA fri fra kontrakten. Spesielt når Stabæk skulle ha så mye for IAO, som også har ett år igjen av kontrakten.

 

Men dette er jo den dagen, så skal ikke se bort ifra at MA og Ørn2 blir solgt i løpet av noen timer...

 

 

LOL!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får se... blir vel kanskje litt drøy å håpe at martin skal returnere? Kan ikke forstå at man velger å bruke penger på martin når midtbanen vår fungerer godt. Nei, først en forsvarsspiller til - deretter martin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får se... blir vel kanskje litt drøy å håpe at martin skal returnere? Kan ikke forstå at man velger å bruke penger på martin når midtbanen vår fungerer godt. Nei, først en forsvarsspiller til - deretter martin.

Nå skal det sies at MA har råd til å kjøpe seg fri fra den kontrakten 'any day' da - og det er ikke sikkert at høyest lønn er det viktigste for ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


du glemmer at også assistkongen Stenez, kongekeeper Knudsen og verdens beste Jönsson har skrevet på for nye år :)

Det har vært et brukbart år for reforhandlinger av kontrakter for å si det forsiktig...Sender jævlig gode signaler til spillere som vurderer Stabæk og sikrer viktig kontinuitet foran 'den vanskelige andresesongen'...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


du glemmer at også assistkongen Stenez, kongekeeper Knudsen og verdens beste Jönsson har skrevet på for nye år :)

Det har vært et brukbart år for reforhandlinger av kontrakter for å si det forsiktig...Sender jævlig gode signaler til spillere som vurderer Stabæk og sikrer viktig kontinuitet foran 'den vanskelige andresesongen'...

 

Somen er vel en klassespiller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


du glemmer at også assistkongen Stenez, kongekeeper Knudsen og verdens beste Jönsson har skrevet på for nye år :)

Det har vært et brukbart år for reforhandlinger av kontrakter for å si det forsiktig...Sender jævlig gode signaler til spillere som vurderer Stabæk og sikrer viktig kontinuitet foran 'den vanskelige andresesongen'...

 

Tenkte på det isted, all den tid folk (inklusive meg selv) har vært kritiske til jobben TS gjør. I år har han innfridd og vel så det.

 

Veigar - ny kontrakt

Daniel - ny kontrakt

Janne - ny kontrakt

Jon - ny kontrakt

Kong IA - ny kontrakt

Tommy - ny kontrakt

Somen - ny spiller

Keller - ny spiller

 

Hmm.. Noen glemt?

 

Om han nå klarer å hoste opp en brukbar forsvarer til ser jeg lyst på "den vanskelige andresesongen".

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


du glemmer at også assistkongen Stenez, kongekeeper Knudsen og verdens beste Jönsson har skrevet på for nye år :)

Det har vært et brukbart år for reforhandlinger av kontrakter for å si det forsiktig...Sender jævlig gode signaler til spillere som vurderer Stabæk og sikrer viktig kontinuitet foran 'den vanskelige andresesongen'...

 

Tenkte på det isted, all den tid folk (inklusive meg selv) har vært kritiske til jobben TS gjør. I år har han innfridd og vel så det.

 

Veigar - ny kontrakt

Daniel - ny kontrakt

Janne - ny kontrakt

Jon - ny kontrakt

Kong IA - ny kontrakt

Tommy - ny kontrakt

Somen - ny spiller

Keller - ny spiller

 

Hmm.. Noen glemt?

PFO

Lenke til innlegg
Del på andre sider


du glemmer at også assistkongen Stenez, kongekeeper Knudsen og verdens beste Jönsson har skrevet på for nye år :)

Det har vært et brukbart år for reforhandlinger av kontrakter for å si det forsiktig...Sender jævlig gode signaler til spillere som vurderer Stabæk og sikrer viktig kontinuitet foran 'den vanskelige andresesongen'...

 

Tenkte på det isted, all den tid folk (inklusive meg selv) har vært kritiske til jobben TS gjør. I år har han innfridd og vel så det.

 

Veigar - ny kontrakt

Daniel - ny kontrakt

Janne - ny kontrakt

Jon - ny kontrakt

Kong IA - ny kontrakt

Tommy - ny kontrakt

Somen - ny spiller

Keller - ny spiller

 

Hmm.. Noen glemt?

 

Om han nå klarer å hoste opp en brukbar forsvarer til ser jeg lyst på "den vanskelige andresesongen".

 

PFO er glemt. I tillegg ser det ut til at vi får inn noen nye fjes. Dette blir veldig bra!

 

Edit: Ser at mange var raske til å påpeke det samme.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal ikke påstå at jeg har verdens mest fininnstilte nese, men jeg synes det lukter lang vei at IA kommer til å forlate Stabæk. .

 

Og så er det fortsatt tid for julenissen til å overbevise meg om at han finnes.....

 

 

Sigurd.... Julenissen finnes, og du kan ønske deg en bedre nese til jul ;)

 

 

Herlig IA. Takk skal du ha

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal ikke påstå at jeg har verdens mest fininnstilte nese, men jeg synes det lukter lang vei at IA kommer til å forlate Stabæk. .

 

Og så er det fortsatt tid for julenissen til å overbevise meg om at han finnes.....

 

 

Sigurd.... Julenissen finnes, og du kan ønske deg en bedre nese til jul ;)

 

 

Herlig IA. Takk skal du ha

 

 

Godt sagt :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må bare få sagt det: JEG ELSKER DEN MANNEN!!!

Herregud, dette er bare sinnsykt!

Og for et lag vi har neste år, og ingen spillere som ønsker å forlate klubben, neste sesong blir bra!!!

 

Og få IA inn i Hall of Fame når han legger opp, makan til Blaat hjerte har jeg sjeldent sett!!!

 

edit: Etter påpakning fra dama vil hun si følgende:

"Jeg elsker I.A. Han har vært min favoritt siden første gang jeg satte mine ben på Nadderud!"

 

bra dame, eller hva??!!

Endret av Caz
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var bare herlig.

 

Takk, IA - du kommer til å få skikkelig jubel i åpningskampen i april.

 

Takk, Tom.  Du er nok ikke så ille som noen antydet sist vinter.  Vi har ikke mistet en spiller vi har ønsket å beholde siden opprykket fra 1. divisjon.

 

Og - ja:  Om Martin har lyst til å komme tilbake til gamleklubben, så er han varmt velkommen.  Enten det blir i år eller neste år.  Jeg tror Martin gjerne vil spille sammen med IA igjen.  Defor hvisket han nok noen ord i IAs ører da de møttes nylig.

 

God jul!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal ikke påstå at jeg har verdens mest fininnstilte nese, men jeg synes det lukter lang vei at IA kommer til å forlate Stabæk. Hvilket man på en side kan forstå - han har vært i Stabæk i mange år, kommer ikke til å skrive mange flere kontrakter i sin karriere og er sikkert interessert i å se hva han kan oppnå andre steder før det er 'for sent'. Penger er sikkert heller ikke uviktig og Stabæk kommer aldri til å bli ledende på det området. Dermed tipper jeg det for klubben sin del er snakk om hva man kan få for IA nå sett opp mot hva man 'tjener' på å la ham gå kontraktstiden ut. Ny kontrakt har jeg ikke tro på.

 

Og så er det fortsatt tid for julenissen til å overbevise meg om at han finnes.....

Ikke forstyrr meg, jeg er opptatt med å ete i meg ord, hatter og å brenne tempelet i hagen til ære for Påskeharen. Nå er det Julenissen som gjelder! DIGG!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...