Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Det var jaggu på tide ass. han var en av fjorårets beste spillere, men uten plass på landslaget.. Får håpe at IA får en bedre debut(?) enn klysa Doffen i PL :P

Enda en grunn til å se på Norge. Heia IA!

 

Endelig en grunn til å se på Norge. Hurra for IA!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var jaggu på tide ass. han var en av fjorårets beste spillere, men uten plass på landslaget.. Får håpe at IA får en bedre debut(?) enn klysa Doffen i PL :P

Enda en grunn til å se på Norge. Heia IA!

 

Endelig en grunn til å se på Norge. Hurra for IA!!!!

Det var ikke et sekund for tidlig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Objektivt sett er han vel ikke det. Hangeland er en klasse bedre og farten til Hagen er nødvendig ved siden av. Men IA er ikke noe dårligere enn de 5-6 som ligger like bak. God nok for troppen, men ikke til å starte dersom alle er friske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha lest noen av svarene til IA tror jeg vi skal puste ganske lettet ut over at han ikke dro til Brann... Kan virke som han var millimetre fra kontrakt med de.

det var akkurat det jeg tenkte da jeg leste svarene hans.

men det ser jo ut som om han er veldig glad for at han valgte å bli?

 

og jeg syntes det var bra at han sa dette, spurt om hva han synes om øl servering på stadion: "Meget positiv til det!"

 

takk iao :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Objektivt sett er han vel ikke det. Hangeland er en klasse bedre og farten til Hagen er nødvendig ved siden av. Men IA er ikke noe dårligere enn de 5-6 som ligger like bak. God nok for troppen, men ikke til å starte dersom alle er friske.

Til dels enig når det gjelder Hanglestad, men det er kun pga at han har fått sjansen på landslaget, og internasjonal matching med klubblaget sitt. IA må starte et sted han også, og kan med erfaringen fint komme på minst samme nivå.

 

Når det gjelder Hagen er jeg veldig skeptisk. Han er kompromissløs (på grensen til idiot), og tøff, men han jeg får følelsen av at han spiller med tresko, han er ikke akkurat noen tekniker. Ballkontroll syns jeg er direkte slett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På nettpraten med IA så jeg at han sa at han helst ville spillt for brann, vis han ikke skulle vært i stabæk.. Andre spillere er alle veldig stille på slike ting som å spille i andre klubber mens de er i en klubb.. Ble litt sjokka når jeg så det.--------------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Edit; jeg var ikke først alikevel..

 

"Lyn-spissen skal angivelig ha blitt slått til blods og det var tydelig å se at hadde fått seg en omgang da han kom hjem igjen lørdag." (fra nettavisen)

Skal ikke se bort i fra at kong IA hadde en finger med i spillet her, nei..

Endret av Hr. Smith
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommer på tv2 sporten nå om at Dylan McCalister (eller hva han nå heter) var i basketak med I.A på La Manga!! Får se hva som ligger i det....

 

Regner med at IA banket livskiten ut av den lille dritten dersom "basketaket" var i henhold til min oppfatning av basketak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommer på tv2 sporten nå om at Dylan McCalister (eller hva han nå heter) var i basketak med I.A på La Manga!! Får se hva som ligger i det....

 

Regner med at IA banket livskiten ut av den lille dritten dersom "basketaket" var i henhold til min oppfatning av basketak.

 

IA prøver å hjelpe Dylan og som takk får han en på trynet??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2-reporter:

Ble du slått av Dylan McAllister? (eller noe slikt)

IAO:

De' har æ ingen kommentar te

TV2-reporter:

Ble du skadet?

IAO:

Ser de' slik ud?

 

Skulle nesten ikke tro at TV2-reporteren har sett IAO spille... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...