Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


I.A. ikke slått av Dylan

Sikkert ikke umulig at denne saken skyldes noen ivrige og kreative journalister...

 

Sikkert ikke umulig at Dylan og IA har tatt en prat også, og real som IA er sier han at det aldri var noe håndgemeng. Hvis det virkelig ikke var det kunne han vel bare sagt det da TV2 spurte han, istedenfor "ingen kommentar".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han sa vel ikke "ingen kommentar"? Han sa noe sånt som " Ser jeg ut som jeg har fått juling?", men siden det var en måte å avkrefte hele greia på, valgte TV2 å se på det som "ingen kommentar", som gir mer rom for spekulasjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare jeg som ikke har fått med meg denne "lille" endringen
Stabæk-kaptein Inge André Olsen
fra Budstikka under bildet av IA.

Han er vel visekaptein i hvertfall, mulig de har rota der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare jeg som ikke har fått med meg denne "lille" endringen
Stabæk-kaptein Inge André Olsen
fra Budstikka under bildet av IA.

 

Det er temmelig sikkert bare Stikka som roter - de hadde nok slått det (stort) opp dersom de hadde kjent til et kapteinsbytte i Stabæk. Det er ikke første gang IA feilaktig blir nevnt som kaptein.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikke si at IA er skadet for noe av sesongen-!!

 

Det er ikke sikkert, men han har i følge stabak.no ikke noe benbrudd i hvert fall. (Puh)

Jeg tror og håper at dette er en gylden anledning for Pontus

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utdrag fra FXT:

 

- Betyr det at du allerede kan være klar til lørdagens treningskamp mot Halmstad på Nadderud?

 

 

- Det er fortsatt vondt når jeg trykker på foten, så vi får bare vente og se hva sjekken på torsdag vil vise, sier Stabæk-legenden til Nettavisen.

 

Gode ord det der:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk Allah for Pontus!

 

Jepp,

 

Og den store vismannen Bohinen har alt fastslått at vi har bred nok spillerstall, så det er nok ingen grunn til bekymring...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hælvette! Dette var max upassende. Likevel må vi bare se lyst på det. Husker jo '98-sesongen da vi hadde mer eller mindre hele førsteelleveren ute i første halvdel av sesongen. Gikk mer enn greit nok likevel...

 

Men Dette var rett og slett en elendig start på helgen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja vel, så må vi klare oss uten IA i halvannen måned eller så. Tenk på de andre lagene, da, som må klare seg uten han hver eneste kamp. Var Pontus verdt å kjøpe, mestrer han oppgaven. Svekket? Trolig. Krise? Nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For Stabæk som lag er dette kjipt, men i forhold til å få Pontus inn i laget er det jo genialt!

 

Kom tilbake fort IA, men Pontus burde føre oss inn i en seierstrøm!

 

Det er en kjempemulighet for Pontus, men tror nesten at det hadde vært bedre for han å komme inn som innbytter i midten av andre omgang i steden for å spille fra start i sesongåpningen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...