Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Jeg var innom treningen i dag og samspillet mellom Mike og Pontus fungerer utmerket. Mike er veldig god på å dirigere Pontus rundt, og de var helt overlegne på spilleøvelsen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg var innom treningen i dag og samspillet mellom Mike og Pontus fungerer utmerket. Mike er veldig god på å dirigere Pontus rundt, og de var helt overlegne på spilleøvelsen..

 

Tror dette skal gå greit jeg. Klart vi kommer til å merke at IA er borte. Men jeg har stor tro på Pontus. Får bare håpe at han gir alt i alle dueller, slik som IA.

Endret av Kaizer Alphonse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA kan faktisk risikere å måtte kjempe om 'sin egen' plass på laget.  Om Pontus fortsetter å vokse så raskt med oppgavene som han har gjort til nå.

 

Heller ikke PFO skal være for trygg på sikker plass.  Han må iallefall først få seg en ny venn.  Og da tenker jeg ikke på JJ, men på ballen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA kan faktisk risikere å måtte kjempe om 'sin egen' plass på laget. Om Pontus fortsetter å vokse så raskt med oppgavene som han har gjort til nå.

 

Heller ikke PFO skal være for trygg på sikker plass. Han må iallefall først få seg en ny venn. Og da tenker jeg ikke på JJ, men på ballen...

Jeg syns faktisk Mike er den som har vært svakest bakerst i de kampene jeg har sett i år... Men Pontus og IA er jo ikke akkurat komplimentære, så Mike blir fort selvskreven. Et svakhetstegn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA kan faktisk risikere å måtte kjempe om 'sin egen' plass på laget. Om Pontus fortsetter å vokse så raskt med oppgavene som han har gjort til nå.

 

Heller ikke PFO skal være for trygg på sikker plass. Han må iallefall først få seg en ny venn. Og da tenker jeg ikke på JJ, men på ballen...

Jeg syns faktisk Mike er den som har vært svakest bakerst i de kampene jeg har sett i år... Men Pontus og IA er jo ikke akkurat komplimentære, så Mike blir fort selvskreven. Et svakhetstegn?

Mike er kanskje også mer en motivator- og lagleder -type enn IA og Puntus!? Tror Mike er viktigere "psykisk" for de andre gutta enn IA og Pontus!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mike er kanskje også mer en motivator- og lagleder -type enn IA og Puntus!? Tror Mike er viktigere "psykisk" for de andre gutta enn IA og Pontus!

 

 

Hører kanskje hjemme i Mike-tråden, men jeg tror han er ekstremt viktig. Vi må ikke undervurdere verdien av å ha en ringrev som skjønner det taktiske og kan korrigere underveis - litt som Henning Berg. Det er det jeg savner litt hos IA, tenke først så tackle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


KFL koser seg over beinbruddet til IAO...

 

Ikke overraskende holdninger fra den kanten, men hvis man leser gjennom tråden ser man faktisk at det finnes oppegående individer i flisbyen også...

Det at IA har en egen tråd på flere sider på forumet til kanari, står det jo intet annet enn respekt av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


KFL koser seg over beinbruddet til IAO...

 

Ikke overraskende holdninger fra den kanten, men hvis man leser gjennom tråden ser man faktisk at det finnes oppegående individer i flisbyen også...

Det at IA har en egen tråd på flere sider på forumet til kanari, står det jo intet annet enn respekt av.

 

Nå tror jeg panikken er i ferd med å bre seg i Lillestrøm.  Det kan ikke være mange andre enn Per Berg som tror at Tom Nordli er en god ide.  Da er det lettere å glede seg over andres motgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...