Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article976663.ece

 

Kun jeg som mener det blir for dumt å anke på det grunnlaget at det er uklart om han viste fingeren eller pekte?

 

Til Dagbladet på mandag sa han at:

"De er Norges største supportergjeng og det er ekstra morsomt å hisse de litt opp og få de mot seg... Straff vil jeg ikke uttale meg om før jeg har sett bildet.... hvis bildet viser at jeg rekker finger mot Klanen, så skal ikke jeg være idiot og nekte for det. I tillegg har han sagt at han ikke er helt sikker på om han om han vist finger'n eller ikke.

 

Dette svekker grunnlaget for å klage.

 

Mini med fingerfokus:

http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/tifo/article976807.ece

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article976663.ece

 

Kun jeg som mener det blir for dumt å anke på det grunnlaget at det er uklart om han viste fingeren eller pekte?

Hvorfor blir det for dumt? Hadde han "vist fingern" direkte til Klanen er det klart at han mente å fornærme dem, men når han peker på såret sitt for å vise at han faktisk blør, blir jo saken noe helt annet.

Problemet her er jo at IA gikk ut i Dagbladet og var svært tvetydig i sin uttalelse.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


han ordner sikkert den ganske greit selv. Sånn i ettertid skulle man kanskje ønsket at IA dro på enda litt mer.

Skjønner jo at han ordner den selv, en kronerulling vil jo være ment som en symbolsk handling for å vise vår støtte til IA

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article976663.ece

 

Kun jeg som mener det blir for dumt å anke på det grunnlaget at det er uklart om han viste fingeren eller pekte?

Hvorfor blir det for dumt? Hadde han "vist fingern" direkte til Klanen er det klart at han mente å fornærme dem, men når han peker på såret sitt for å vise at han faktisk blør, blir jo saken noe helt annet.

Problemet her er jo at IA gikk ut i Dagbladet og var svært tvetydig i sin uttalelse.

 

Jeg formulerte meg muligens utydelig, jeg synes det blir for dumt at IA først mente han pekte mot tinningen, for så å si at han pekte på såret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article976663.ece

 

Kun jeg som mener det blir for dumt å anke på det grunnlaget at det er uklart om han viste fingeren eller pekte?

 

Latterlig.

Det som blir for dumt er at IAO blir straffa for en uheldig finger, mens klovnen Tom Nordlie ikke får en eneste reaksjon. Herlige prioriteringer av NFF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til Dagbladet på mandag sa han at:

"De er Norges største supportergjeng og det er ekstra morsomt å hisse de litt opp og få de mot seg... Straff vil jeg ikke uttale meg om før jeg har sett bildet.... hvis bildet viser at jeg rekker finger mot Klanen, så skal ikke jeg være idiot og nekte for det. I tillegg har han sagt at han ikke er helt sikker på om han om han vist finger'n eller ikke.

 

selv om dette svekker grunnlaget for aa klage, ser det ikke ut som om iao selv syntes det var göy?

kunne godt tenke meg at han kanskje gjorde det ikke helt med vilje (hört om aksjon-reaksjon ;-) men da det skjedde var det ok for han (eller litt mer enn ok :-)

og han kan sikkert leve med en bot paa 5000.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


han ordner sikkert den ganske greit selv. Sånn i ettertid skulle man kanskje ønsket at IA dro på enda litt mer.

Skjønner jo at han ordner den selv, en kronerulling vil jo være ment som en symbolsk handling for å vise vår støtte til IA

javel, send han et kort istedet... mye koseligere enn et par hundre kroner fra ss. Koz

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han ble ihvertfall frikjent 100% fra klansmedlem og hans frender som sto 10 meter unna hendelsen - på det tvilsomme programmet Tifo på TV2 Sport nå.

Ingen hadde opplevd det som om han ga dem finger'n.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han ble ihvertfall frikjent 100% fra klansmedlem og hans frender som sto 10 meter unna hendelsen - på det tvilsomme programmet Tifo på TV2 Sport nå.

Ingen hadde opplevd det som om han ga dem finger'n.

Det samme underbugges av en del folk på klansforumet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han ble ihvertfall frikjent 100% fra klansmedlem og hans frender som sto 10 meter unna hendelsen - på det tvilsomme programmet Tifo på TV2 Sport nå.

Ingen hadde opplevd det som om han ga dem finger'n.

Det samme underbugges av en del folk på klansforumet

Og IAO benektet det selv på Budstikka TV igår. Denne Nortug fra Klanen sto sikkert ikke i nærheten selv, og da kan han jo stappe sin egen langefinger en viss plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle bare mangle at han fikk "vist finger'n" på en litt spøkefull og "skjult" måte. Det sitter noen tusen karer få meter unna som alle viser finger'n til han... For ikke snakke om alle de hundre små barna som passerte oss før kampen og viste finger'n til oss.

Patetisk å gi bot til I A i alle fall. Får da være grenser til barnehagementalitet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noooo! Det skal jo bli trollemos! Blir ikke mos engang uten IA! :( Har gledet meg i heeele vinter til å tråkke på noen mokkasinbekledde bartemenn!

 

 

En med rett innstilling :) Er nok bare takktikeri ute og går, regner med at I.A knuser en trønder eller 2, er vel ikke så mange flere tøndere på det laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet at IA er med??? Begynner å bli jævlig utålmodig..Er ikke sikker på Pontus..

 

Ikke at jeg vet, men tviler desverre på det. De tester han ut før kampen i morgen.

 

 

Slapp av IA blir klar, han er en hardhaus!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet at IA er med??? Begynner å bli jævlig utålmodig..Er ikke sikker på Pontus..

 

Ikke at jeg vet, men tviler desverre på det. De tester han ut før kampen i morgen.

 

 

Slapp av IA blir klar, han er en hardhaus!

 

Det tror jeg også. Han vil ikke misse denne kampen for noe. Sier jo til flere medier at har gledet seg til denne kampen med utsolgt Nadderud flere dager før kamp. Han må vel nesten være lam før han ikke starter imorgen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gi mannen en sprøyte med kortison, eller hva det nå enn er man får av lovlig vidundermedisin, så skal vi nok få se fighter-spiriten hans knuse angrepet til RBK!!! Vil virkelig se IA herje i midtforsvaret i morgen, både fordi han er viktig for laget, men også fordi $$ våkner ekstra mye når han gir jernet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig, kom igjen IA. Bit tenna sammen, vi trenger luftstyrken hans, han var konge mot VIF (ja ja han misset Ronny en gang, men det kan skje alle). Er det noen som har startet spleise lag for å betale boten han fikk for å vise fingern til taperne fra østkanten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen vet om IA starter??

 

 

 

Han blit visstnok testet før kampen i dag. 50/50 blir det sagt.

 

 

Det sies at han spiller!!! Wooohooo! Dagen er reddet! :D Sørg for stemning idag!

 

Ja, dere heldiggriser som kommer dere på Stadion må sørge for høy stemning!

Dessverre får ikke jeg hvert med på å lage den :(

Men dere får synge for full hals, så jeg kan bli stolt av dere når jeg ser reprisen (noe jeg SKAL)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...