Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Hvem har spilt mest sammen på 2. laget i år? Om vi har spilt med samme stopperpar der i flere kamper, burde jo de være ganske samkjørt?

 

Thomas Rogne har spilt sammen med Håkon/Pontus. Er egentlig litt overrasket over at Rogne aldri nevnes i a-lagssammenheng. Han er ung, men har spilt bedre enn både Håkon og Pontus på 2-laget.

 

Når du heter Rogne til etternavn så er det kanskje ikke så rart...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem har spilt mest sammen på 2. laget i år? Om vi har spilt med samme stopperpar der i flere kamper, burde jo de være ganske samkjørt?

 

Thomas Rogne har spilt sammen med Håkon/Pontus. Er egentlig litt overrasket over at Rogne aldri nevnes i a-lagssammenheng. Han er ung, men har spilt bedre enn både Håkon og Pontus på 2-laget.

 

Når du heter Rogne til etternavn så er det kanskje ikke så rart...

 

 

Skogseid vs Rogne.. vet ikke helt potter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jævlig undødvendig av IA å gå inn med knottene først... Hell i uhell er vel at det nå kommer til litt nye folk som får matching og kanskje får vist seg litt frem. Kanskje Håkon eller..eh...Rogne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle likt å sett Rogne mot ordentlig motstand, mot Nardo var han bunnsolid. Men alt i alt er det kanskje tryggere med Morten ved siden av Pontus når begge de rutinerte gamlakara er borte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synd med Inge, har ikke sett episoden. Ser ut som om Morten blir foretrukket på midtstopperplass, så det blir neppe noe Skokseid mot Odd heller.

 

Så begge, ikke noe å si på noen av dem.....

<_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kortene var greie, og antagelig en konsekvens av IAs dårlige form. I fjorårsform hadde han vært kjapp nok i hode og ben til å unngå den type taklingsbommerter. Det kjennes rart å si det, men for tiden føler jeg meg mest trygg på en forsvarsfirer uten IA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kortene var greie, og antagelig en konsekvens av IAs dårlige form. I fjorårsform hadde han vært kjapp nok i hode og ben til å unngå den type taklingsbommerter. Det kjennes rart å si det, men for tiden føler jeg meg mest trygg på en forsvarsfirer uten IA.

 

De kortene der synes jeg ikke kan relateres til hans påståtte dårlige form. Rundens lag forrige helg forteller at det er en mann i meget god form.

Endret av overlord
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, jeg mener at de i større eller mindre grad kan det fordi IA så langt i år har vært litt tregere i bena og vesentlig tregere i hodet enn han var i fjor. Han sa selv at han var 99% sikker på å rekke ballen på den siste taklingen, men så rakk FFK-spilleren allikevel å dytte den unna. Da er det enten hodet eller bena til IA som ikke henger helt med, eventuelt begge deler. Man kan kanskje ikke konkludere med at det er tempoproblemer i kroppen og toppen på bakgrunn av en enkelthendelse som dette, men jeg synes det har vært usedvanlig mange episoder av mer eller mindre samme karakter i år, episoder der det går altfor tregt med IA. Han har hatt betydelig flere bommerter enn hva som er tilfelle for Pontus, og han fikk jo umiddelbar slakt av de fleste og anses fremdeles som en usikkerhet... Min mening er at IA har vært et svakt ledd i forsvaret til nå og at vi per dags dato har minst to spillere som er tryggere valg i midtforsvaret.

 

Rundens lag forrige helg forteller bare at spillerbørser er tull...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, jeg mener at de i større eller mindre grad kan det fordi IA så langt i år har vært litt tregere i bena og vesentlig tregere i hodet enn han var i fjor. Han sa selv at han var 99% sikker på å rekke ballen på den siste taklingen, men så rakk FFK-spilleren allikevel å dytte den unna. Da er det enten hodet eller bena til IA som ikke henger helt med, eventuelt begge deler. Man kan kanskje ikke konkludere med at det er tempoproblemer i kroppen og toppen på bakgrunn av en enkelthendelse som dette, men jeg synes det har vært usedvanlig mange episoder av mer eller mindre samme karakter i år, episoder der det går altfor tregt med IA. Han har hatt betydelig flere bommerter enn hva som er tilfelle for Pontus, og han fikk jo umiddelbar slakt av de fleste og anses fremdeles som en usikkerhet... Min mening er at IA har vært et svakt ledd i forsvaret til nå og at vi per dags dato har minst to spillere som er tryggere valg i midtforsvaret.

 

Rundens lag forrige helg forteller bare at spillerbørser er tull...

 

Ikke helt uenig med deg der perf. De fleste her er sikkert enige at IA ikke er like god som han var i fjor. Dette kan sikkert snu seg, men IA har som alle andre godt av å bli utfordret litt. Jeg er sikker på at han biter tennene sammen og kommer tilbake for fullt etter dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1044572.ece

 

Midtstopperens lyskeproblemer er nemlig så store at han ikke vil kunne trene som normalt fremover.

 

- Det er ikke ideelt. Det blir mye av og på fremover. Jeg får ikke trent så godt som jeg burde, og kunne egentlig trengt en periode hvor jeg fikk trent meg opp skikkelig igjen. Men det er det ikke tid til nå. Vi får bare kjøre på, og se hvordan det går, sier han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, jeg mener at de i større eller mindre grad kan det fordi IA så langt i år har vært litt tregere i bena og vesentlig tregere i hodet enn han var i fjor. Han sa selv at han var 99% sikker på å rekke ballen på den siste taklingen, men så rakk FFK-spilleren allikevel å dytte den unna. Da er det enten hodet eller bena til IA som ikke henger helt med, eventuelt begge deler. Man kan kanskje ikke konkludere med at det er tempoproblemer i kroppen og toppen på bakgrunn av en enkelthendelse som dette, men jeg synes det har vært usedvanlig mange episoder av mer eller mindre samme karakter i år, episoder der det går altfor tregt med IA. Han har hatt betydelig flere bommerter enn hva som er tilfelle for Pontus, og han fikk jo umiddelbar slakt av de fleste og anses fremdeles som en usikkerhet... Min mening er at IA har vært et svakt ledd i forsvaret til nå og at vi per dags dato har minst to spillere som er tryggere valg i midtforsvaret.

 

Rundens lag forrige helg forteller bare at spillerbørser er tull...

 

 

Den er jeg med på. Men synes ikke man kan konkludere etter to gule.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den er jeg med på. Men synes ikke man kan konkludere etter to gule.

2 gule i seg selv er et tynt grunnlag, men IA har variert mer i år enn siste to år til sammen, og hans toppnivå så langt i år er vel knapt nok oppimot hans bunn-nivå i fjor. Jeg mener ikke at IA er en dårlig spiller, men at han akkurat nå er ute av form, og sånn sett kom vel det røde kortet på heldigst mulig tidspunkt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den er jeg med på. Men synes ikke man kan konkludere etter to gule.

2 gule i seg selv er et tynt grunnlag, men IA har variert mer i år enn siste to år til sammen, og hans toppnivå så langt i år er vel knapt nok oppimot hans bunn-nivå i fjor. Jeg mener ikke at IA er en dårlig spiller, men at han akkurat nå er ute av form, og sånn sett kom vel det røde kortet på heldigst mulig tidspunkt.

 

 

Enig, men da skjønner jeg ikke helt hvorfor de bruker han når han på to av makpene har sagt at han sliter med skader, da mener jeg det er bedre å la han hvile.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Også Stabæks Inge André Olsen straffes med en én kamps karantene for sin opptreden i kampen mot Fredrikstad lørdag.

Lurer på hva han får for kampen på søndagen da?

 

Det er så utrolig hvor unøyaktig journalister kan være.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA i Budstikka Pluss på lørdag (fire siders reportasje om IA):

 

"Jeg har det veldig bra i Stabæk. Jeg er ikke bare glad i Stabæk, jeg elsker Stabæk og folka rundt klubben, for hva de står for og det de har bygget opp... Jeg kommer til å bli værende her".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA i Budstikka Pluss på lørdag (fire siders reportasje om IA):

 

"Jeg har det veldig bra i Stabæk. Jeg er ikke bare glad i Stabæk, jeg elsker Stabæk og folka rundt klubben, for hva de står for og det de har bygget opp... Jeg kommer til å bli værende her".

 

*SUKK*

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA i Budstikka Pluss på lørdag (fire siders reportasje om IA):

 

"Jeg har det veldig bra i Stabæk. Jeg er ikke bare glad i Stabæk, jeg elsker Stabæk og folka rundt klubben, for hva de står for og det de har bygget opp... Jeg kommer til å bli værende her".

Han vet å smiske, nede på sørlandet het det jo at "E æ jo fortsatt sø-lending"..

 

Men vi bryr oss ikke gaper rett over agnet, IA er kongen!

Endret av gsk
leif
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

IA blir medeier i Onkel Blaa

 

Den mannen er blaa så det holder!

 

Dette er rett og slett litt rørende. Tviler på at han går inn med de 100 000 for å tjene noe særlig på det, med andre ord gjør han det av kjærlighet til stedet, klubben og supporterne.

Helt sikkert, men det er nok også med en mulighet for avkastning. Tipper eierne av Onkel Donald har til salt i såret og litt til...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han kan nok sannsynligvis oppnå en ganske god rentabilitet i Nye Blaa. Det er jo et eksisterende kundegrunnlag som er særdeles godt, samtidig som det ser ut til at stedet fornyes en smule. Han trenger ikke noe særlig mer enn 6000-7000 kr i utbytte for at det skal lønne seg i forhold til banken...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IAO er ikke tilbake før etter ferien iflg. budstikka.no

 

Uansett hadde han vel ikke vært med mot Aalesund og Tromsø.  Hans forhold til kunstgress virker ikke å være det beste, og når han er småskadet i tillegg...

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


IAO er ikke tilbake før etter ferien iflg. budstikka.no

 

Uansett hadde han vel ikke vært med mot Aalesund og Tromsø.  Hans forhold til kunstgress virker ikke å være det beste, og når han er småskadet i tillegg...

Kanskje er det festingen igår, eller sommervarmen som gjør meg sløv. Hva er galt med IA? Trodde han bare hadde karantene, og deretter imponerte Pontus veldig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IAO er ikke tilbake før etter ferien iflg. budstikka.no

 

Uansett hadde han vel ikke vært med mot Aalesund og Tromsø.  Hans forhold til kunstgress virker ikke å være det beste, og når han er småskadet i tillegg...

Kanskje er det festingen igår, eller sommervarmen som gjør meg sløv. Hva er galt med IA? Trodde han bare hadde karantene, og deretter imponerte Pontus veldig.

 

Jeg trodde IA var ute med skade.  Etter karantenen (han var småskadet i Fredrikstad også).  Budstikka skriver litt om saken i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...