Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Han kommer tilbake, og da blir han enda bedre en han er nå.

 

Litt som Stenersen, han tok også en pause med en stygg drakt, men fikk trent litt annerledes en stund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har noe med lite spilletid etter at han har kommet tilbake fra skade...han er ikke i den formen han var i før skaden. Han trenger mer spilletid for å komme tilbake igjen. Får bare håpe at utlån ikke blir til salg mot slutten av sesongen.
Han var ikke akkurat god før han ble skadet heller, og da er det ikke så rart at han sliter med å spille seg inn i førsteelleveren igjen, for formen er har neppe blitt bedre av et langt avbrekk. Å miste IA i fjorårsform hadde vært tragisk, å låne han ut i den formen han har vist i år er helt ok. Også før han ble skadet var han langt unna det nivået han presterte på i fjor. Ikke minst virket han vesentlig tregere enn normalt, og det sier ikke så rent lite. Den fysiske formen virket rett og slett utrolig dårlig, og for en spiller som først og fremst spiller på fysikk er ikke det et godt utgangspunkt. Han har nok hatt en litt for dårlig sesongoppkjøring og for mange skadeavbrekk til at han kunne prestere på samme nivå som i fjor.

 

Forhåpentlig får han trent seg opp igjen i Start og kommer tilbake som den IA vi er vant til å se. Per i dag har vi ikke noe stort behov for han, og da er det sikkert til det beste at han får prøve seg litt i Start i stedet. Ulempen med det er at han kan komme til å redde dem fra nedrykk. Hadde ikke vært meg i mot om Start rykket ned, utelukkende pga Svein Mathiesen og Erik Solér.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA er blant de som går ut og skriker høyest etter forsterkninger og økt konkurranse. Da må han jo for pokker ha tenkt tanken at det kunne medføre at også han måtte sitte litt på benken, eller?

 

IAO vil kanskje ha økt konkurranse, men tydeligvis ikke på SIN posisjon! :angry:

 

This sux!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så IA på TV.Budstikka nå...

 

Reporter: Hva sier du til Stabæk-fansen som ikke liker at du forsvinner?

IA: Jeg kommer jo tilbake. Har ett meget blått hjerte! Håper fansen forstår at jeg har lyst til å spille mere enn jeg har gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så IA på TV.Budstikka nå...

 

Reporter: Hva sier du til Stabæk-fansen som ikke liker at du forsvinner?

IA: Jeg kommer jo tilbake. Har ett meget blått hjerte! Håper fansen forstår at jeg har lyst til å spille mere enn jeg har gjort.

Gått og høre, men føler meg ikke helt sikker alikevell ass..

 

Edit: gått å høre......

Endret av alekk.stabæk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om det er godt å høre nå kan mye skje på et par måneder.. Før han vet ordet av det har han fått smaken på bløde konsonanter og CB, og ber om å bli solgt..

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare det å ha IA på benken, bare det å sette en SÅNN spiller på i sluttminuttene, for å ha en "opprydder" foran forsvaret, har i sin store helhet en fysisk og ikke minst symbolsk betydning for Stabæk. Hvis dette på noen som helst måte vekker "hjemmefølelser" for IA, og vi minster han, er dette totalt feil valg. Om han med garanti kommer tilbake igjen, er dette fortsatt noe som ikke kan gjøres om en skal velge å gå for seriemesterskapet. IA er viktig selv om han ikke er i toppform. Jeg ser på dette som like dumt som Brann`s avgjørelse om å utlyse Huseklepp for salg (selv om han ikke er i første 11`ern). Jeg håper Janne tok valget om å låne han ut, med 100% garanti om at han kommer tilbake igjen, men frykter han (Janne) ikke tenker over verdien av å spille på "hjemmebane" igjen. Good luck IA, come back too us!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som Start-supporter (og også fra Søgne) så var det en svært gledelig overraskelse at Inge Andre kommer tilbake til Start. Vi trenger en slik spiller i den situasjonen vi er i. Vi SKAL holde oss, og da må vi holde tett bakover, og forhåpentligvis kan IA hjelpe oss med det. Og som nevnt her - så håper vi virkelig å banke dritten ut av(det er så mye dritt at det trolig ikke er mulig) Lillestrøm i nest siste serierunde. Da hjelper vi dere, og er det et lag jeg håper vinner tippeligaen i år så er er det Stabæk. Dere har et flott og morsomt lag med mange profiler. (faktisk mye likt det laget vi hadde for 2 år siden)

Er litt usikker på hva som skjer med IA etter sesongen. Jeg tror det betyr endel at kone og barn har flyttet til Kr.sand og jeg anser sjansene for at han blir solgt til Start for store. Om det blir før neste sesong eller om det blir senere det vet jeg ikke, men det er ALDRI positivt å bo 350 km unna familien sin i lang tid!!

Jeg håper Stabæk klarer å finne en god erstatter for han, slik at de ikke "trenger" å hente han tilbake. Men det er jo 100 % klart at HVIS Start rykker ned, så spiller IA for Stabæk i 2008-sesongen, men før eller senere tror jeg han vil bli solgt til Start. Hvis dette er noe IA ønsker - noe jeg tror det er - så tror jeg Stabæk vil være forståelsesfulle og hjelpe en spiller som har vært i klubben i mange år nå.

 

Uansett, så er dette bra for Inge Andre. Nå får han masse spilletid og kan komme tilbake til fjorårets form igjen. Da blir han svært viktig for Start, og så får vi bare håpe at forsvarsfireren i Stabæk holder seg friske og raske slik at IA ikke blir noe savn denne sesongen.

Lykke til med innspurten, og som sagt så håper jeg gullet havner hos dere!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei det finnes ikke noe fornuftig i dette her, jeg tror ikke IA selv ville bli utleid sånn uten videre uten at det er noe galt.

Når IA selv sier at han er i form og burde ha spilt så stoler jeg på det, og det vil han antagligvis vise i første kamp for Start. Jeg tror ikke IA kommer tilbake til Stabæk igjen så dette var ikke fornuftig. IA har hvert ljoal i alle år, gitt alt på banen også utenfor banen samtidig som han har pratet pent om klubben i medier så her er det noe som ikke stemmer.

IA eller LB eller noen andre i Stabæk kan heller ikke gå ut i medier og si at det er noe galt for da setter man både personer og klubb i dårlig lys. LB sier til blue tv at IA selv ville til start, men jeg tror sannheten er noe annet. Jeg stoler ikke helt på LB her.

Husk at IA har hvert lenge i klubben og elsker både den og supporterne at han hadde ikke reist uten og ta ordentlig farvel med supporterne. :angry:

 

 

Du er ikke alene om den tanken, og hvis man tar med Mike som var ute noen måneder for så å å gå rett inn på laget er det duket for noe annet.

Nytter ikke å si at han ikke er i bra nok form, vi slter med å skape sjanser på døballer og slipper inn billige mål på det samme.

Er det noen som husker litt fra i fjor?? IA var altid rett plasert i boksen og han var alltid farlig på cornere.

Pokker dette ødla hele helga ,eneste som hjelper nå er stor seier over FFk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå blir dette bare spekulasjon, men!!!!!!

Jeg har en stor følelse på at IA ike kommer tilbake til Stabæk noe mer. IA har selv sagt han ønsker og håper og avslutte karrieren i Start. Start har ikke penger til å løse ut IA fra konrakten han har med stabæk, mens det er flere spillere i Start som ønsker seg østover. Alle vet jo at Doffen vil østover og at dette fort kan bli en byttehandel mellom IA og Doffen. Jeg har hvert jordet før, men tror ikke jeg e helt på jordet med min spekulasjon her selv om jeg heller hadde sett at IA kommer tilbake til Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka i dag...

 

Budstikka: "Kommer du tilbake når leieavtalen går ut i november?"

 

IAO: "Vanskelig å si...."

 

:angry:

Det var et stort sjokk å få vite at IA går i går. Mannen som kanskje mest har mast om forsterkninger for å øke konkurransen på laget blir den første som går. Vel, vel.

 

Jeg har sett intervjuet med ham på TVBudstikka, og det er litt vanskeligere å bli klok på enn det som står på trykk i samme avis.

 

Jeg forsøker å oppsummere:

Han ønsker å gå til Start og er ikke skuffet fordi han ikke får være med Stabæk i høst når tingene er blitt som de er blitt.

 

Han er glad for støtten fra SS, og understreker at han er BLAA.

 

Han høres ut som han regner med å være tilbake i Bærum i desember.

 

Jeg forsvarte Stenersen da han gikk til erkefienden. Han kom tilbake og ga oss en periode som kanskje var den beste i hans karriere. Jeg nekter å avskrive IA. I alle fall foreløpig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka i dag...

 

Budstikka: "Kommer du tilbake når leieavtalen går ut i november?"

 

IAO: "Vanskelig å si...."

 

:angry:

Det var et stort sjokk å få vite at IA går i går. Mannen som kanskje mest har mast om forsterkninger for å øke konkurransen på laget blir den første som går. Vel, vel.

 

Jeg har sett intervjuet med ham på TVBudstikka, og det er litt vanskeligere å bli klok på enn det som står på trykk i samme avis.

 

Jeg forsøker å oppsummere:

Han ønsker å gå til Start og er ikke skuffet fordi han ikke får være med Stabæk i høst når tingene er blitt som de er blitt.

 

Han er glad for støtten fra SS, og understreker at han er BLAA.

 

Han høres ut som han regner med å være tilbake i Bærum i desember.

 

Jeg forsvarte Stenersen da han gikk til erkefienden. Han kom tilbake og ga oss en periode som kanskje var den beste i hans karriere. Jeg nekter å avskrive IA. I alle fall foreløpig.

 

Nå skla man ikke tror på alt hva Lb ,JJ IA sier på budstkka tv eller i blue tv da ingen av de kan gå ut med noe negativt.

Så her er de nkun spekulasjoner på hvem,hva, hvor. Vi får bare håpe at IA vil komme tilbake selv om jeg personlig tror IA avslutter sin karreiere i Start

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå blir dette bare spekulasjon, men!!!!!!

Jeg har en stor følelse på at IA ike kommer tilbake til Stabæk noe mer. IA har selv sagt han ønsker og håper og avslutte karrieren i Start. Start har ikke penger til å løse ut IA fra konrakten han har med stabæk, mens det er flere spillere i Start som ønsker seg østover. Alle vet jo at Doffen vil østover og at dette fort kan bli en byttehandel mellom IA og Doffen. Jeg har hvert jordet før, men tror ikke jeg e helt på jordet med min spekulasjon her selv om jeg heller hadde sett at IA kommer tilbake til Stabæk

 

Samme Doffen som ville gå fra Start om de la kunstgress på Sør-Arena?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå blir dette bare spekulasjon, men!!!!!!

Jeg har en stor følelse på at IA ike kommer tilbake til Stabæk noe mer. IA har selv sagt han ønsker og håper og avslutte karrieren i Start. Start har ikke penger til å løse ut IA fra konrakten han har med stabæk, mens det er flere spillere i Start som ønsker seg østover. Alle vet jo at Doffen vil østover og at dette fort kan bli en byttehandel mellom IA og Doffen. Jeg har hvert jordet før, men tror ikke jeg e helt på jordet med min spekulasjon her selv om jeg heller hadde sett at IA kommer tilbake til Stabæk

 

Samme Doffen som ville gå fra Start om de la kunstgress på Sør-Arena?

 

Fri og bevare meg, er det en Start-spiller vi ikke trenger så er det Doffen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka i dag...

 

Budstikka: "Kommer du tilbake når leieavtalen går ut i november?"

 

IAO: "Vanskelig å si...."

 

:angry:

Det var et stort sjokk å få vite at IA går i går. Mannen som kanskje mest har mast om forsterkninger for å øke konkurransen på laget blir den første som går. Vel, vel.

 

Jeg har sett intervjuet med ham på TVBudstikka, og det er litt vanskeligere å bli klok på enn det som står på trykk i samme avis.

 

Jeg forsøker å oppsummere:

Han ønsker å gå til Start og er ikke skuffet fordi han ikke får være med Stabæk i høst når tingene er blitt som de er blitt.

 

Han er glad for støtten fra SS, og understreker at han er BLAA.

 

Han høres ut som han regner med å være tilbake i Bærum i desember.

 

Jeg forsvarte Stenersen da han gikk til erkefienden. Han kom tilbake og ga oss en periode som kanskje var den beste i hans karriere. Jeg nekter å avskrive IA. I alle fall foreløpig.

 

Hør, hør, støtter IA alltid, uansett. Velkommen tilbake. Selv om det blir trist å "The double" uten ham. :( Og så var det kompisen min aom akkurat fikk trykket en ny drakt med nr. 20, og jeg har 21..... :huh:

 

PS. får satse på at han får hjemlengsel når han får på den grusomme gule drakta....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


(...) Mannen som kanskje mest har mast om forsterkninger for å øke konkurransen på laget blir den første som går. Vel, vel.

 

Jeg har sett intervjuet med ham på TVBudstikka, og det er litt vanskeligere å bli klok på enn det som står på trykk i samme avis.

 

Jeg forsøker å oppsummere:

Han ønsker å gå til Start og er ikke skuffet fordi han ikke får være med Stabæk i høst når tingene er blitt som de er blitt.

 

Han er glad for støtten fra SS, og understreker at han er BLAA.

 

Han høres ut som han regner med å være tilbake i Bærum i desember.

 

Jeg forsvarte Stenersen da han gikk til erkefienden. Han kom tilbake og ga oss en periode som kanskje var den beste i hans karriere. Jeg nekter å avskrive IA. I alle fall foreløpig.

bra oppsummering, albert.

etter 1 dag med en god del tanker og blandete følelser har jeg bestemt meg nå å ikke se på dette som noe negativt.

som du sier: jeg nekter å gi opp iao.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får se på det. Hvis Start rykker ned vil han alltids komme tilbake. Tror også hvordan Stabæk avslutter sesongen kan også ha litt å si. Hvis Stabæk avslutter på topp 3 og kanskje spiller en cup finale, er det sikkert fristende å komme tilbake, mtp at hvis han gjør det bra i Start vil han nok utkonkurrere Mike ganske lett neste år.

Endret av Andreas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå blir dette bare spekulasjon, men!!!!!!

Jeg har en stor følelse på at IA ike kommer tilbake til Stabæk noe mer. IA har selv sagt han ønsker og håper og avslutte karrieren i Start. Start har ikke penger til å løse ut IA fra konrakten han har med stabæk, mens det er flere spillere i Start som ønsker seg østover. Alle vet jo at Doffen vil østover og at dette fort kan bli en byttehandel mellom IA og Doffen. Jeg har hvert jordet før, men tror ikke jeg e helt på jordet med min spekulasjon her selv om jeg heller hadde sett at IA kommer tilbake til Stabæk

 

Samme Doffen som ville gå fra Start om de la kunstgress på Sør-Arena?

 

Fri og bevare meg, er det en Start-spiller vi ikke trenger så er det Doffen

Gjø og Fyse,

 

Kunne ikke vært mer enig Rich!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...