Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


" Inge Andre Olsen har vært en gigant i forsvaret til Start. Skjønner ikke at Stabæk kunne slippe han nå i den viktige sesongavslutningen" Tv2 kommentator.

 

Svir å se han i den gule drakta:(

Det gjør det, men godt han kan hjelpe oss der han er også. Skjønner han ikke likte å sitte på benken når IA er såpass i form mens Mike fortsatt ikke var "helt der". Vi får håpe pausen har gjort Mike bra!!

 

IA sikret jo at vi med seier mot Odd enten er 7 poeng margin på Royal League, eller 3 poeng opp til gullet! (eller kanskje 6 margin og 4 til gullet)

 

 

Tror nok det var det som gjorde at Stabæk leide han ut. Bohinen er egentlig en synsk mann.

Burde vi ikke gi den mannen en medalje av et slag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror nok det var det som gjorde at Stabæk leide han ut. Bohinen er egentlig en synsk mann.

Burde vi ikke gi den mannen en medalje av et slag?

 

Unnskyld om du trodde det var seriøst ment at vi leier han ut for å få Start til å slå konkurrentene våre. Var mer ment som et forsøk på å se det positive i at han er i Start nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror nok det var det som gjorde at Stabæk leide han ut. Bohinen er egentlig en synsk mann.

Burde vi ikke gi den mannen en medalje av et slag?

 

Unnskyld om du trodde det var seriøst ment at vi leier han ut for å få Start til å slå konkurrentene våre. Var mer ment som et forsøk på å se det positive i at han er i Start nå.

 

 

Nei,nei trodde ikke det, klarte bare ikke å dy meg. :)

Ser at IA får en 6èr i både vg og dagbladet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA sikret jo at vi med seier mot Odd enten er 7 poeng margin på Royal League, eller 3 poeng opp til gullet! (eller kanskje 6 margin og 4 til gullet)

Sikker på det? Ser ikke bort i fra at Brann går på en smell, og at FFK forstatt blir halsende 4 p bak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


" Inge Andre Olsen har vært en gigant i forsvaret til Start. Skjønner ikke at Stabæk kunne slippe han nå i den viktige sesongavslutningen" Tv2 kommentator.

 

Svir å se han i den gule drakta:(

Det gjør det, men godt han kan hjelpe oss der han er også. Skjønner han ikke likte å sitte på benken når IA er såpass i form mens Mike fortsatt ikke var "helt der". Vi får håpe pausen har gjort Mike bra!!

 

IA sikret jo at vi med seier mot Odd enten er 7 poeng margin på Royal League, eller 3 poeng opp til gullet! (eller kanskje 6 margin og 4 til gullet)

 

 

Tror nok det var det som gjorde at Stabæk leide han ut. Bohinen er egentlig en synsk mann.

Burde vi ikke gi den mannen en medalje av et slag?

 

Ifølge TV2, så gikk IAO til Start fordi sønnen hans har begynnt på skolen i høst - i Kristiansand. Og IAO ville visst være der for ham. TV2 spekulerte i at overgangen kan bli permanent pga nettopp det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


" Inge Andre Olsen har vært en gigant i forsvaret til Start. Skjønner ikke at Stabæk kunne slippe han nå i den viktige sesongavslutningen" Tv2 kommentator.

 

Svir å se han i den gule drakta:(

Det gjør det, men godt han kan hjelpe oss der han er også. Skjønner han ikke likte å sitte på benken når IA er såpass i form mens Mike fortsatt ikke var "helt der". Vi får håpe pausen har gjort Mike bra!!

 

IA sikret jo at vi med seier mot Odd enten er 7 poeng margin på Royal League, eller 3 poeng opp til gullet! (eller kanskje 6 margin og 4 til gullet)

 

 

Tror nok det var det som gjorde at Stabæk leide han ut. Bohinen er egentlig en synsk mann.

Burde vi ikke gi den mannen en medalje av et slag?

 

Ifølge TV2, så gikk IAO til Start fordi sønnen hans har begynnt på skolen i høst - i Kristiansand. Og IAO ville visst være der for ham. TV2 spekulerte i at overgangen kan bli permanent pga nettopp det...

 

Da snakker vi om MASSE penger!! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har jo Morten, Pontus og Mike, spm alle i mine øyne er bedre stoppere enn IA....

Det er noe av det dummeste jeg har hørt! Tabbe å leie han ut, Mike er for dårlig! Fatter ikke hvordan det er mulig å leie ut eneste spilleren som har ordentlig hodestyrke i laget. Hvor mange mål har vi scoret på dødball i år? Hvor mange mål har vi fått imot på dødball? Nei, vi hadde virkelig trengte en fighter som står frem og drar med seg hele laget. Det hadde vi i IA!

 

Vil beholde Olsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har jo Morten, Pontus og Mike, spm alle i mine øyne er bedre stoppere enn IA....

Det er noe av det dummeste jeg har hørt! Tabbe å leie han ut, Mike er for dårlig! Fatter ikke hvordan det er mulig å leie ut eneste spilleren som har ordentlig hodestyrke i laget. Hvor mange mål har vi scoret på dødball i år? Hvor mange mål har vi fått imot på dødball? Nei, vi hadde virkelig trengte en fighter som står frem og drar med seg hele laget. Det hadde vi i IA!

 

Vil beholde Olsen

 

Det begynner jo å se ut som mike har spilt sine beste sesonger. Tror det er gode muligheter for at han legger opp, spesielt hvis det blir medalje i serien og cuptriumf... IA er en god spiller, og blir viktig fremover. Foreløpig så mener jeg at han er bedre enn Pontus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA sikret jo at vi med seier mot Odd enten er 7 poeng margin på Royal League, eller 3 poeng opp til gullet! (eller kanskje 6 margin og 4 til gullet)

Sikker på det? Ser ikke bort i fra at Brann går på en smell, og at FFK forstatt blir halsende 4 p bak.

 

Og hvor langt er vi da bak gullet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


" Inge Andre Olsen har vært en gigant i forsvaret til Start. Skjønner ikke at Stabæk kunne slippe han nå i den viktige sesongavslutningen" Tv2 kommentator.

 

Svir å se han i den gule drakta:(

Det gjør det, men godt han kan hjelpe oss der han er også. Skjønner han ikke likte å sitte på benken når IA er såpass i form mens Mike fortsatt ikke var "helt der". Vi får håpe pausen har gjort Mike bra!!

 

IA sikret jo at vi med seier mot Odd enten er 7 poeng margin på Royal League, eller 3 poeng opp til gullet! (eller kanskje 6 margin og 4 til gullet)

 

 

Tror nok det var det som gjorde at Stabæk leide han ut. Bohinen er egentlig en synsk mann.

Burde vi ikke gi den mannen en medalje av et slag?

 

Ifølge TV2, så gikk IAO til Start fordi sønnen hans har begynnt på skolen i høst - i Kristiansand. Og IAO ville visst være der for ham. TV2 spekulerte i at overgangen kan bli permanent pga nettopp det...

 

 

Nå signa vel IA en ny 3 års kontrakt i sommer og at sønn hans skulle begynne på skolen i Kristiansand kom vel ikke som en bombe for IA.

Det var vel planlagt for lenge siden etter hva han sa i media.

Det er nok et eller annet vi supportere ikke har fått vite i denne saken tenker nå jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge TV2, så gikk IAO til Start fordi sønnen hans har begynnt på skolen i høst - i Kristiansand. Og IAO ville visst være der for ham. TV2 spekulerte i at overgangen kan bli permanent pga nettopp det...

 

 

Nå signa vel IA en ny 3 års kontrakt i sommer og at sønn hans skulle begynne på skolen i Kristiansand kom vel ikke som en bombe for IA.

Det var vel planlagt for lenge siden etter hva han sa i media.

Det er nok et eller annet vi supportere ikke har fått vite i denne saken tenker nå jeg.

 

Det er jo mulig at han ikke vil bort permanent, MEN når han likevel var et stykke unna førsteelveren og sjansen bød seg til å spille førstelagsfotball samt være nærme sønnen i noen mnd - så hvorfor ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal hilse alle Blaa supportere fra IA Olsen. Han sa han hadde fortsatt kontrak, og ha nregnet med at han vil komme tilbake og kjempe om en plass i Stabækstallen etter sesongen.

Men som alle vet kan jo ting i fotballen skje fort men han håpet, trodde og vil tilbake til Stabæk.

 

Han regnet med å komme på Nadderud for og se at Stabæk slo Lsk.

 

IAO ER OG BLIR EN BLAA MANN: HERLIG :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal hilse alle Blaa supportere fra IA Olsen. Han sa han hadde fortsatt kontrak, og ha nregnet med at han vil komme tilbake og kjempe om en plass i Stabækstallen etter sesongen.

Men som alle vet kan jo ting i fotballen skje fort men han håpet, trodde og vil tilbake til Stabæk.

 

Han regnet med å komme på Nadderud for og se at Stabæk slo Lsk.

 

IAO ER OG BLIR EN BLAA MANN: HERLIG :)

 

 

Jeg tror vi legger for mye i det her. Jeg tror IA så at han ikke ville få spilletid i stabæk før han kom i toppform, med pontus og også høiland på laget. Jeg tror han også så at han ikke ville komme i toppform før han fikk litt spilletid. Dermed når tilbudet kom om en halv sesong å spille seg i form på, på et sted som han har relativt lett for å etablere seg, samtidig som han kunne få mer tid med sønn og familie så får han i pose, sekk og sportsbag. Hvorfor må det være noe mer bak?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal hilse alle Blaa supportere fra IA Olsen. Han sa han hadde fortsatt kontrak, og ha nregnet med at han vil komme tilbake og kjempe om en plass i Stabækstallen etter sesongen.

Men som alle vet kan jo ting i fotballen skje fort men han håpet, trodde og vil tilbake til Stabæk.

 

Han regnet med å komme på Nadderud for og se at Stabæk slo Lsk.

 

IAO ER OG BLIR EN BLAA MANN: HERLIG :)

 

For under en uke siden skrev du med store bokstaver at det øå noe mer bak overgangen til Start. Nå sier du at det er udramatisk og at IA vil tilbake. La oss håpe du har rett nå :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal hilse alle Blaa supportere fra IA Olsen. Han sa han hadde fortsatt kontrak, og ha nregnet med at han vil komme tilbake og kjempe om en plass i Stabækstallen etter sesongen.

Men som alle vet kan jo ting i fotballen skje fort men han håpet, trodde og vil tilbake til Stabæk.

 

Han regnet med å komme på Nadderud for og se at Stabæk slo Lsk.

 

IAO ER OG BLIR EN BLAA MANN: HERLIG :)

 

For under en uke siden skrev du med store bokstaver at det øå noe mer bak overgangen til Start. Nå sier du at det er udramatisk og at IA vil tilbake. La oss håpe du har rett nå :D

 

Ja sånn er det, jeg har tatt feil før og kan fort gjøre det igjen. Men uansett så var det fint og høre fra han selv at det han selv vil tilbake til Stabæk. Men som han også sier så skjer jo ting fort i fotballen så 100 % sikker er man jo alldri.

Men vi får håpe han kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

IA ble kåret til banens beste av VG i går. I tillegg kom han på rundens lag.

 

Det utlånet der har bare utviklet seg til å bli tidenes største salt-i-såret eksempel!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvom han spiller Konge i start nå, så klarte han jo faktisk ikke å komme inn på laget her i Stabæk. Vi burde jo heller se det som positivit at gamle gode IAO er tilbake :) Det er jo kjempe bra at formen er tilbake, så han kan komme hjem etter sesongen å innta plassen i backrekka vår, der vi har savnet han.

 

Men jeg så han for første gang i Start drakten igår, å for å være helt ærlig så gjorde det rett og slett vondt. IAO er Blaa!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvom han spiller Konge i start nå, så klarte han jo faktisk ikke å komme inn på laget her i Stabæk. Vi burde jo heller se det som positivit at gamle gode IAO er tilbake :) Det er jo kjempe bra at formen er tilbake, så han kan komme hjem etter sesongen å innta plassen i backrekka vår, der vi har savnet han.

 

Men jeg så han for første gang i Start drakten igår, å for å være helt ærlig så gjorde det rett og slett vondt. IAO er Blaa!!

 

 

Fikk han sjansen til å spille seg inn?

Da Stabæk sa han ikke var kamp klar storspilte han i sin første kamp for Start mot Rbk og etter det har han fått skryt av alle som kommenterer kampene samt bra karakterer i avisa.

Selv i analysen av kampene trekker Eriksen fram IA fra start og hvor viktig han er i mange faser av spillet.

I tillegg sier vel oså ekspertene at de ikke skjønner hvordan Stabæk kunne slippe han når vi var i gullstriden/hardt kamprogram,skader og krantener!

Tror heller det er noen i Stabæk som har bomma totalt på formen og hva IA står for og selv det etter alle årene IA har vært hoss oss!.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, Bohinen må få sparken.... :blink:

 

 

 

Morten, kan du være så snill å bli ferdig med dette her.

 

Man kan mene hva man vil om dette, opp og ned i mente. Men IA spiller i Start resten av sesongen. Punktum.

Orker ikke å høre mer mas om hvor ille dette er. Bruk heller kreftene dine på å komme deg på kamp og støtte det laget vi har. Vi er i ferd med å gjøre en innihelvetes bra sesong. Vær litt stolt av å være blaa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, Bohinen må få sparken.... :blink:

 

 

 

Morten, kan du være så snill å bli ferdig med dette her.

 

Man kan mene hva man vil om dette, opp og ned i mente. Men IA spiller i Start resten av sesongen. Punktum.

Orker ikke å høre mer mas om hvor ille dette er. Bruk heller kreftene dine på å komme deg på kamp og støtte det laget vi har. Vi er i ferd med å gjøre en innihelvetes bra sesong. Vær litt stolt av å være blaa!

 

 

Mitt siste innlegg i denne saken Freak Magnet :)

Krever ikke noen sparket jeg eneste jeg er interisert i er å høre hvem eller hva som gjorde at Ia forsvant?

Værre er det ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mitt siste innlegg i denne saken Freak Magnet :)

 

Bra!

 

Krever ikke noen sparket jeg

 

 

Men særlig lang hukommelse, det har du ikke... :lol:

 

Hei Bohinen IA er noe dritt å ha på banen på død ball, du har sparken!

 

Jeg gjentar oppfordringen: Kom deg på kampen mot Aalesund og støtt laget, ikke bare sitt foran PC´n og kritiser.

 

Da avslutter vi herved debatten rundt IA. Og så henter vi opp denne tråden igjen til neste år, (eller kanskje alt i november, når Royal L. starter opp) når han igjen kler på seg den vakre blaa drakten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mitt siste innlegg i denne saken Freak Magnet :)

 

Bra!

 

Krever ikke noen sparket jeg

 

 

Men særlig lang hukommelse, det har du ikke... :lol:

 

Hei Bohinen IA er noe dritt å ha på banen på død ball, du har sparken!

 

Jeg gjentar oppfordringen: Kom deg på kampen mot Aalesund og støtt laget, ikke bare sitt foran PC´n og kritiser.

 

Da avslutter vi herved debatten rundt IA. Og så henter vi opp denne tråden igjen til neste år, (eller kanskje alt i november, når Royal L. starter opp) når han igjen kler på seg den vakre blaa drakten!

 

 

Noen setninger i trådene, og særlig de som er skrevet i kampens hete er vel litt for heite hehe :rolleyes:

Avslutter dette med å være enig i at vi ser IA i den blå fine drakta utover høsten

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...