Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Sto i Budstikka (papirutgaven) idag at Start ikke ville at han skulle tilbake. Det er nå ikke de som tar avgjørelsen om det, men jeg vil nå hvertfall ha han tilbake i blaa drakt til RL..

De siste kampene viser ihvertfall helt klart at vi har brukt for en fighter på laget. IA KOM TILBAKE!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jeg blir provosert av Bohinen,

"Det har naturligvis ikke vært optimalt at Jon Inge (Høiland) har vært skadet så lenge. Men sånt har man aldri noen garanti for, kommenterer Bohinen."

 

Hallo Bohinen, ? du kjøpte en skada spiller fra Sverige! noen hjemme Bohinen?

 

 

Ellers så ser det ut som folket mener det motsatte avBohinen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jeg blir provosert av Bohinen,

"Det har naturligvis ikke vært optimalt at Jon Inge (Høiland) har vært skadet så lenge. Men sånt har man aldri noen garanti for, kommenterer Bohinen."

 

Hallo Bohinen, ? du kjøpte en skada spiller fra Sverige! noen hjemme Bohinen?

 

 

Ellers så ser det ut som folket mener det motsatte avBohinen!

 

Spark han!

 

Det er forskjell på å angre og på å være etterpåklok. Høiland sin skade er det vel opp til Tor & co å vurdere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jeg blir provosert av Bohinen,

"Det har naturligvis ikke vært optimalt at Jon Inge (Høiland) har vært skadet så lenge. Men sånt har man aldri noen garanti for, kommenterer Bohinen."

 

Hallo Bohinen, ? du kjøpte en skada spiller fra Sverige! noen hjemme Bohinen?

 

 

Ellers så ser det ut som folket mener det motsatte avBohinen!

 

 

 

Jeg blir også provosert, dog ikke av Bohinen...

 

JIH var skadet da han kom, men bare noen dager. Så har han i ettertid vært uheldig og slått opp den samme skaden. Men det burde selvsagt Bohinen klart å forutse. Hva slags sportsdirektør har vi som ikke har egen spåkule? Nei, nå må Bohinen gå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haaper du hadde ironi der. Skaden JIH hadde skulle egentlig bare vare i noen dager. Og Bohinen kunne ikke vite at skaden skulle ble slaat opp.

 

Men la oss snakke om IA her. Jeg haaper ogsaa at han kommer tilbake.

 

P.S Er i Frankrike, defor litt feil skrevet ord ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jeg blir provosert av Bohinen,

"Det har naturligvis ikke vært optimalt at Jon Inge (Høiland) har vært skadet så lenge. Men sånt har man aldri noen garanti for, kommenterer Bohinen."

 

Hallo Bohinen, ? du kjøpte en skada spiller fra Sverige! noen hjemme Bohinen?

 

 

Ellers så ser det ut som folket mener det motsatte avBohinen!

 

 

 

Jeg blir også provosert, dog ikke av Bohinen...

 

JIH var skadet da han kom, men bare noen dager. Så har han i ettertid vært uheldig og slått opp den samme skaden. Men det burde selvsagt Bohinen klart å forutse. Hva slags sportsdirektør har vi som ikke har egen spåkule? Nei, nå må Bohinen gå!

 

 

Er du en nær kamerat av Bohinen?

Alle ser at IA storspiller og at Bohinen går ut og sier at han ikke angrer sier veldig mye!

Kunne kanskje latt være å uttale seg?

Hva er det som provoserer deg Baa?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er du en nær kamerat av Bohinen?

Alle ser at IA storspiller og at Bohinen går ut og sier at han ikke angrer sier veldig mye!

Kunne kanskje latt være å uttale seg?

Hva er det som provoserer deg Baa?

 

Jeg har aldri så mye som snakket med Bohinen. Men det er forbanne provoserende å lese innleggene dine som ten unntak går ut på at Bohinen gjør en så sykt dårlig jobb uten at du har noen som helst peiling på hva Bohinen sin jobb går ut på.

 

Kan du avkrefte at IA er en mann som er veldig sterkt knyttet til familien sin, og for å konsentrere seg om fotball er han avhengig av å ha privatlivet i orden. Familien hans har lenge forberedt seg på skolestart i Kristiansand har tankene hans vært helt andre steder. Når nå ting er i orden har han fått fokus tilbake til fotballen?

 

Kan du avkrefte at JJ har sagt at så lenge Mike og Pontus er skadefrie vil de være førstevalget, og det ikke er aktuelt å rotere på en forsvarsfirer som fungerer?

 

Kan du avkrefte at IA har sagt til Stabæk at om han ikke får mulighet til å spille for Start nå i høst kommer han til å be om å bli solgt i vinterpausen?

 

Kan du avkrefte at Stabæk var i en likviditetsmessig situasjon som gjorde at de ikke hadde råd til både IA og JIH, men vil ha råd til det neste sesong. Men om de ikke hentet JIH nå ville han signa for en annen oslobasert tippeligaklubb?

 

Om du ikke kan avkrefte alle disse med sikkerhet og sakskunnskap så har du da for guds og allahs skyld ingen grunn til å være så fu** bastant om Bohinens opptreden.

 

Ang. å angre så kan jeg gjerne se at jeg hadde spilt på tallene 2-7-15-18-20-34 på Lotto i dag, men det er da faen ikke noe å angre på? Tilfeldigheter skjer stadig vekk, og du kan ikke angre på at du gjorde noe uten å vite hvor sannsynlighetene lander.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er du en nær kamerat av Bohinen?

Alle ser at IA storspiller og at Bohinen går ut og sier at han ikke angrer sier veldig mye!

Kunne kanskje latt være å uttale seg?

Hva er det som provoserer deg Baa?

 

Jeg har aldri så mye som snakket med Bohinen. Men det er forbanne provoserende å lese innleggene dine som ten unntak går ut på at Bohinen gjør en så sykt dårlig jobb uten at du har noen som helst peiling på hva Bohinen sin jobb går ut på.

 

Kan du avkrefte at IA er en mann som er veldig sterkt knyttet til familien sin, og for å konsentrere seg om fotball er han avhengig av å ha privatlivet i orden. Familien hans har lenge forberedt seg på skolestart i Kristiansand har tankene hans vært helt andre steder. Når nå ting er i orden har han fått fokus tilbake til fotballen?

 

Kan du avkrefte at JJ har sagt at så lenge Mike og Pontus er skadefrie vil de være førstevalget, og det ikke er aktuelt å rotere på en forsvarsfirer som fungerer?

 

Kan du avkrefte at IA har sagt til Stabæk at om han ikke får mulighet til å spille for Start nå i høst kommer han til å be om å bli solgt i vinterpausen?

 

Kan du avkrefte at Stabæk var i en likviditetsmessig situasjon som gjorde at de ikke hadde råd til både IA og JIH, men vil ha råd til det neste sesong. Men om de ikke hentet JIH nå ville han signa for en annen oslobasert tippeligaklubb?

 

Om du ikke kan avkrefte alle disse med sikkerhet og sakskunnskap så har du da for guds og allahs skyld ingen grunn til å være så fu** bastant om Bohinens opptreden.

 

Ang. å angre så kan jeg gjerne se at jeg hadde spilt på tallene 2-7-15-18-20-34 på Lotto i dag, men det er da faen ikke noe å angre på? Tilfeldigheter skjer stadig vekk, og du kan ikke angre på at du gjorde noe uten å vite hvor sannsynlighetene lander.

 

 

Jeg kan svare på det meste ja!

Begynner med Bohinen: Han e sportsdirektør i Stabæk og er vel den personen som har ansvaret for hva de under seg driver med.

At han går ut i Budstikka og sier han ikke angrer tolker jeg dithen at han er den som er ansvarlig for utlånet av IA!

 

Når du sier IA er så knyttet til familien sin at han må flytte etter setter jeg et stort spørsmålstegn ved?

Han har selv sakt til budstikka at de viste lenge at minste mann skulle gå på skole i hjembyen og det var før han signa en ny 4 års kontrakt med Stabæk. Den kan du vel tolke selv!

 

Alle som spiller i Tl må vise at de forsvarer en plass i første ellveren og det er de fleste spillere inneforstått med: hva som har skjedd i IA`s tilfelle er det ingen som vet da de høye herrer i Stabæk ikke har utalt seg om hvorfor de har leid ut IA!

 

Skal være enig med deg i at det kan være snakk om penger. Etter Bohinens utsagn i avisen kosta Høyland en del penger og de måtte godtgjøre det i budsjettet!

Men da sier jeg : å kjøpe inn en spiller som er skada mot IA som vi vet hva står for, og vi har vel fått bekrefta av de fleste fotball eksperter på Tv2, sier jeg det er noen som har bomma totalt her. Om det er Bohinen eller en annen aner ikke jeg men her er det noen som har driti seg loddrett ut.

Derfor sier jeg at Bohinen provoserer meg når han ikke kan la den saken ligge eller fortelle sannheten!

 

Ser gjerne at du svarer seriøst uten den nedlatene tonen!

 

Ander

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må du skrike sånn?

 

Se ikke bort fra at det er info om IA som du åpenbart ikke kjenner til.

 

 

Selvfølgelig burde man ikke skrike sånn, men jeg er provosert og det er p.g.a at ingen i Stabæk sier hvorfor de har leid han ut.

Så du har rett i at jeg ikke vet alt som har skjedd i Ia`s sak!

 

Svarer altid på debantanter som prøver å drite meg ut uten å ha en fasit:)

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er du en nær kamerat av Bohinen?

Alle ser at IA storspiller og at Bohinen går ut og sier at han ikke angrer sier veldig mye!

Kunne kanskje latt være å uttale seg?

Hva er det som provoserer deg Baa?

 

Jeg har aldri så mye som snakket med Bohinen. Men det er forbanne provoserende å lese innleggene dine som ten unntak går ut på at Bohinen gjør en så sykt dårlig jobb uten at du har noen som helst peiling på hva Bohinen sin jobb går ut på.

 

Kan du avkrefte at IA er en mann som er veldig sterkt knyttet til familien sin, og for å konsentrere seg om fotball er han avhengig av å ha privatlivet i orden. Familien hans har lenge forberedt seg på skolestart i Kristiansand har tankene hans vært helt andre steder. Når nå ting er i orden har han fått fokus tilbake til fotballen?

 

Kan du avkrefte at JJ har sagt at så lenge Mike og Pontus er skadefrie vil de være førstevalget, og det ikke er aktuelt å rotere på en forsvarsfirer som fungerer?

 

Kan du avkrefte at IA har sagt til Stabæk at om han ikke får mulighet til å spille for Start nå i høst kommer han til å be om å bli solgt i vinterpausen?

 

Kan du avkrefte at Stabæk var i en likviditetsmessig situasjon som gjorde at de ikke hadde råd til både IA og JIH, men vil ha råd til det neste sesong. Men om de ikke hentet JIH nå ville han signa for en annen oslobasert tippeligaklubb?

 

Om du ikke kan avkrefte alle disse med sikkerhet og sakskunnskap så har du da for guds og allahs skyld ingen grunn til å være så fu** bastant om Bohinens opptreden.

 

Ang. å angre så kan jeg gjerne se at jeg hadde spilt på tallene 2-7-15-18-20-34 på Lotto i dag, men det er da faen ikke noe å angre på? Tilfeldigheter skjer stadig vekk, og du kan ikke angre på at du gjorde noe uten å vite hvor sannsynlighetene lander.

 

 

Jeg kan svare på det meste ja!

Begynner med Bohinen: Han e sportsdirektør i Stabæk og er vel den personen som har ansvaret for hva de under seg driver med.

At han går ut i Budstikka og sier han ikke angrer tolker jeg dithen at han er den som er ansvarlig for utlånet av IA!

 

Når du sier IA er så knyttet til familien sin at han må flytte etter setter jeg et stort spørsmålstegn ved?

Han har selv sakt til budstikka at de viste lenge at minste mann skulle gå på skole i hjembyen og det var før han signa en ny 4 års kontrakt med Stabæk. Den kan du vel tolke selv!

 

Alle som spiller i Tl må vise at de forsvarer en plass i første ellveren og det er de fleste spillere inneforstått med: hva som har skjedd i IA`s tilfelle er det ingen som vet da de høye herrer i Stabæk ikke har utalt seg om hvorfor de har leid ut IA!

 

Skal være enig med deg i at det kan være snakk om penger. Etter Bohinens utsagn i avisen kosta Høyland en del penger og de måtte godtgjøre det i budsjettet!

Men da sier jeg : å kjøpe inn en spiller som er skada mot IA som vi vet hva står for, og vi har vel fått bekrefta av de fleste fotball eksperter på Tv2, sier jeg det er noen som har bomma totalt her. Om det er Bohinen eller en annen aner ikke jeg men her er det noen som har driti seg loddrett ut.

Derfor sier jeg at Bohinen provoserer meg når han ikke kan la den saken ligge eller fortelle sannheten!

 

Ser gjerne at du svarer seriøst uten den nedlatene tonen!

 

Ander

 

 

Mener bestemt å ha sett LB stå på TV, etter kjøpet av JIH og før utleien av IAO, å si at det ikke var økonomiske grunner for at Stabæk skulle kvitte seg med spillere.... Klart han kan ha stått der å jugd, men forutsatt at han ikke gjorde det faller også det økonomiske argumentet. Stiller meg 100% bak at utleien av IAO var en gedigen blemme av LB og Stabæk-ledelsen. Men fikser LB Huseklepp og retur av IAO er jeg absolutt villig til å tilgi, ellers ikke.... :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det på tide at det stoppes opp litt her!

 

Stabæk har alltid vært en klubb hvor spillerne har blitt behandlet på en bra måte. Det har, etter min mening, vært en viktig årsak til at vi har klart å tiltrekke oss spillere som vi ellers ikke hadde hatt råd til, gitt vårt beskjedne budsjett. I dette bildet passer det godt inn at vi lar IAO få spille i Start for en periode for å få spilletid.

 

Tror noen virkelig at sjansen for at IAO ville ha lyst til å spille hos oss hadde vært større om han hadde sittet på benken på Nadderud, enn at han nå føler seg bra behandlet og kan komme tilbake til Nadderud i kjempeform.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for Olsen, han er en konge! Reddet oss i flere av kampene, vært min personlige man of the match i to av fire kamper. Ellers takk for hjelpen i Stabæk - Aalesund FK, ser ut som dere vinner 4-2.

Sett pris på han mens han er der og gir dere en hånd (eller neve). Han skal snart hjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for Olsen, han er en konge! Reddet oss i flere av kampene, vært min personlige man of the match i to av fire kamper. Ellers takk for hjelpen i Stabæk - Aalesund FK, ser ut som dere vinner 4-2.

Kos dere, men husk at vi takket nei til Brann sitt bud på over 6 mill ifjor, når kontrakten hans var på vei ut. Nå er gutten under 4 års kontrakt, hvis vi skal la Olsen gå må dere legge ut.

 

Forøvrig så synes jeg klubben skal være litt kule når det kommer til IAO, han har gitt oss masse, og fortjener å bli behandlet skikkelig. Hvis han dermed vil bli i laget uten ambisjoner heller enn å måtte kjempe om plassen hos oss bør vi ikke sette oss på bakbeina.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA kommer ut med disse tallene på skattelistene:

 

INGE ANDRÉ OLSEN 1978 1358 JAR 0 1.000.826 446.636

 

Ikke helt ueffent at Start tar litt av lønnskostnadene når han uansett slet benken. Ønsker IA tilbake så han kan gjøre seg fortjent til lønnen igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA kommer ut med disse tallene på skattelistene:

 

INGE ANDRÉ OLSEN 1978 1358 JAR 0 1.000.826 446.636

 

Ikke helt ueffent at Start tar litt av lønnskostnadene når han uansett slet benken. Ønsker IA tilbake så han kan gjøre seg fortjent til lønnen igjen!

 

Han tjener nok betydelig mer i år ettersom han skrev ny kontrakt ifjor høst.

 

Men hva er egentlig en million eller to fra eller til? Smålig av Stabæk, nå må Bohinen gå (igjen)!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det på tide at det stoppes opp litt her!

 

Stabæk har alltid vært en klubb hvor spillerne har blitt behandlet på en bra måte. Det har, etter min mening, vært en viktig årsak til at vi har klart å tiltrekke oss spillere som vi ellers ikke hadde hatt råd til, gitt vårt beskjedne budsjett. I dette bildet passer det godt inn at vi lar IAO få spille i Start for en periode for å få spilletid.

 

Tror noen virkelig at sjansen for at IAO ville ha lyst til å spille hos oss hadde vært større om han hadde sittet på benken på Nadderud, enn at han nå føler seg bra behandlet og kan komme tilbake til Nadderud i kjempeform.

 

Jeg stemmer i med mbh. Trivsel er en meget undervurdert faktor når det gjelder prestasjoner på fotballbanen. Trivsel og god behandling er nok en stor del av Stabæk og Jannes oppskrift på full utnyttelse av potensiale og ferdigheter. Med unntak av oppblåste, småparanoide gnagere hører man aldri noe annet enn ros om spillergruppa, apparatet og ledelsen i Stabæk Fotball.

 

I barnehagen har man skjønt at de viktigste forutsetningene for positiv utvikling er trivsel, trygghet og anerkjennelse. De som nå tenker at det er forskjell på barnehagepedagogikk og ledelse av prestasjonsgrupper bestående av voksne, kan jo tenke litt på sine egen yrkeserfaring. I hvilke miljøer er det du presterer best? Hva trigger ønsket om egenutvikling hos deg selv? Hvis svaret er situasjoner hvor du frykter konsekvensen av ikke å prestere, anbefaler jeg at du tar en lang prat med din far, over alkoholholdig drikk.

 

Anyway...

Ta en sterk kandidat til ølkassa som eksempel; Somen, han trivdes dårlig i skien (hvem gjør ikke det?) og spilte dårligere og dårligere etter en halveis ålreit start. Med Stabæks spillerapparat og trenere har han blitt tippeligaens kanskje beste midtbanespiller...

 

Det jeg prøver å si er at det er lett å se seg blind på spillerbørser og hvisomatter. Trivsel er nødvendig for prestasjoner, så hvis utlånet var viktig for IA Evigblaas trivsel, så var det kanskje det beste for alle. Jeg, for min del, tror ikke det bare er planetenes posisjoner og bevegelser som gjør at IA storspiller for tiden.

 

 

PS. Jon Inge Høiland hadde en ubetydelig strekkskade på det tidspunkt IA ble utleid. Er det noe vits i å diskutere om Bohinen visste om dette eller ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror vi ser Start i Adeccoligaen til neste år.. Tviler egentlig på at IA vil det.

 

 

Ser sjansen nå til at ledelsen ser hva de har gjordt og at han ikke vil spille Adecco neste år :lol:

 

Disse kverulantene og idiot innleggene over hvor man prøver å gotdt gjør utleien er til å le seg skakk av :rolleyes:

 

 

Du islendingen, tror du det har noe å si å ha dekning på alle plasser?

Hvorfor leie ut en spiller som har vært fast på laget i en årekke ?

Det blir nesten for dumt å diskutere med individer som skal forsvare alt det ledelsen gjør og i tilleg med sarkasme da man ikke har noen argumenter som støtter det de mener!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror vi ser Start i Adeccoligaen til neste år.. Tviler egentlig på at IA vil det.

 

 

Ser sjansen nå til at ledelsen ser hva de har gjordt og at han ikke vil spille Adecco neste år :lol:

 

Disse kverulantene og idiot innleggene over hvor man prøver å gotdt gjør utleien er til å le seg skakk av :rolleyes:

 

 

Du islendingen, tror du det har noe å si å ha dekning på alle plasser?

Hvorfor leie ut en spiller som har vært fast på laget i en årekke ?

Det blir nesten for dumt å diskutere med individer som skal forsvare alt det ledelsen gjør og i tilleg med sarkasme da man ikke har noen argumenter som støtter det de mener!

 

Tror du spillerens ønske om spilletid har noe med saken å gjøre? Har vi vært i en situasjon etter IA ble leid ut som har påkrevd dobbeldekning i midtforsvaret? Så vidt meg bekjent har Pontus og Mike spilt hver eneste kamp? Ingen av de har fått karantene eller skader.

 

Forøvrig helt enig at folk som har vært faste på laget i en årrekke ikke bør leies ut eller selges. Jeg skjønner faen ikke hvorfor vi kvittet oss med Finstad og Michelsen. De var jo faste på laget i mange år. For ikke å glemme Tom Fodstad! Hvorfor spiller ikke han fortsatt??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror vi ser Start i Adeccoligaen til neste år.. Tviler egentlig på at IA vil det.

 

 

Ser sjansen nå til at ledelsen ser hva de har gjordt og at han ikke vil spille Adecco neste år :lol:

 

Disse kverulantene og idiot innleggene over hvor man prøver å gotdt gjør utleien er til å le seg skakk av :rolleyes:

 

 

Du islendingen, tror du det har noe å si å ha dekning på alle plasser?

Hvorfor leie ut en spiller som har vært fast på laget i en årekke ?

Det blir nesten for dumt å diskutere med individer som skal forsvare alt det ledelsen gjør og i tilleg med sarkasme da man ikke har noen argumenter som støtter det de mener!

 

Tror du spillerens ønske om spilletid har noe med saken å gjøre? Har vi vært i en situasjon etter IA ble leid ut som har påkrevd dobbeldekning i midtforsvaret? Så vidt meg bekjent har Pontus og Mike spilt hver eneste kamp? Ingen av de har fått karantene eller skader.

 

Forøvrig helt enig at folk som har vært faste på laget i en årrekke ikke bør leies ut eller selges. Jeg skjønner faen ikke hvorfor vi kvittet oss med Finstad og Michelsen. De var jo faste på laget i mange år. For ikke å glemme Tom Fodstad! Hvorfor spiller ikke han fortsatt??

 

Du bekrefter jo det jeg sier! sarkasme med høl i hue argumenter!

Hvilke argumenter har du ?

IA var årets spiller i fjor og er en kriger, alle som ser fotball ser at han holder nivået i Stabæk.

At Pontus spiller bra er ingen hemlighet men at Mike sliter litt ser alle, han er desverre på hell.

Så da mener du hva?

Samenligner du benkesliter Michelsen og Finstad med IA?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...