Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Jeg er også imponert over backene så langt, men ikke så mye over Morrten som Bjørnar....Blir spennende og se hvordan Jønsson komponerer back-firern første gang alle er tilgjengelige og friske! Jeg vil nok ha med IA da!

43976[/snapback]

 

Jeg er fast bestment på at Morten er en bedre høyre back enn IA. Morten er en kriger han og, husk det. IA slår Morten i lufta, men that's it. Men som du sier, vi får se hva trenern gjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er også imponert over backene så langt, men ikke så mye over Morrten som Bjørnar....Blir spennende og se hvordan Jønsson komponerer back-firern første gang alle er tilgjengelige og friske! Jeg vil nok ha med IA da!

43976[/snapback]

 

Jeg er fast bestment på at Morten er en bedre høyre back enn IA. Morten er en kriger han og, husk det. IA slår Morten i lufta, men that's it. Men som du sier, vi får se hva trenern gjør.

43983[/snapback]

Personlig ser jeg Mike på bækken før IA.

 

Pri liste høyre bækk: Morten, Tom, Mike, IA.

 

Husker mange høye hjerte fester med IA på bækk dere. Syntes han virker mere stabil og sikker på seg selv og medspillere når han ligger i midten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


stabak.no: Markus står oppført med 1 gult og 1 rødt kort. Hadde lange diskusjoner med André om dette, men han er overbevist. Er vel ingen som kan kort reglene i Norge?

43969[/snapback]

Enig med deg..

 

Jeg mener at han tar med seg det gule videre... Karantenen var for det røde kortet som jeg mener var direkte rødt.. og blir stående med 2 gule, 1 rødt på 2,4 kamper... Hissig snitt det der..

43978[/snapback]

 

Hepp

 

Tror dette stemmer!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Jeg kjemper om en plass på laget mot Lillestrøm, forsikrer Inge André Olsen."

 

Herlig innstilling.

44113[/snapback]

 

Herlig IA!

 

Er spent på Jønssons disposisjoner fremover. Tipper IA uansett starter på benken mot Lillestrøm

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Jeg kjemper om en plass på laget mot Lillestrøm, forsikrer Inge André Olsen."

 

Herlig innstilling.

44113[/snapback]

 

Herlig IA!

 

Er spent på Jønssons disposisjoner fremover. Tipper IA uansett starter på benken mot Lillestrøm

44124[/snapback]

 

Enig m deg der! Tross alt er cupen bare en bonus det sikreste er å rykke opp og om ia ikke er helt 100% selv om han sier det. ER det ikke noe vits å spille med han og ta noen sjanser!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Friskemelder seg

44102[/snapback]

 

Han var frisk nok til å vandre rundt på IKEA fredag kveld, så da skulle han nok være frisk nok til å spille mot Lsk også.

44107[/snapback]

Problemet er vel at han fortsatt vil være utslitt til helgen hvis det bare er en drøy uke siden han var på Ikea.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Problemet er vel at han fortsatt vil være utslitt til helgen hvis det bare er en drøy uke siden han var på Ikea.

44127[/snapback]

 

Ja, jeg har ikke vært noe særlig effektiv på jobben denne uka, og selv om I.A. sikkert er litt bedre trent enn meg, så er det nok best og la han hvile til onsdagens kamp mot Moss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA er uten kontrakt, men det er noe på gang. Problemet har vistnok noe med agenten til IA å gjøre. Altså ikke Stabæk sin skyld.

44855[/snapback]

 

 

Er det "Shittu"?? Håper ikke han tar med IA til England og ikke kommer tilbake før til våren!! :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hørte problemet med agenten for et par måneder siden og det kan vel umulig være det som fortsatt henger igjen?

44869[/snapback]

 

 

Det ble hvertfall mumlet det sist fredag da jeg var på kontoret, mer vet jeg egentlig ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ryktene går på at IAs agenta har vært på ferie og at det er grunnen til at det ikke er fornyet noe. Nå er det ryktet ganske gammelt, men det skjer sikkert noe snart!

42971[/snapback]

 

Har lang ferie, denne agenten......??

44870[/snapback]

 

Med de inntekter som er i den bransjen vil jeg tro de har omtrent like lang ferie som vi har arbeidsår - tipper de ikke trenger å jobbe mer en 4-5 uker i året...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka skriver at IA er redd for at opprykket ryker hvis spillet ikke tar seg opp.

 

OG, han sier at han fortsatt ikke har skrevet under kontrakt.

 

Hva pokker venter Stabæk på??

45991[/snapback]

Hva venter IA på? Kom igjen a, IA! Vær litt gem a! Skriv under a!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka skriver at IA er redd for at opprykket ryker hvis spillet ikke tar seg opp.

 

OG, han sier at han fortsatt ikke har skrevet under kontrakt.

 

Hva pokker venter Stabæk på??

45991[/snapback]

Hva venter IA på? Kom igjen a, IA! Vær litt gem a! Skriv under a!

45993[/snapback]

tjaha, hva venter han paa? pröv og gjett lars...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka skriver at IA er redd for at opprykket ryker hvis spillet ikke tar seg opp.

 

OG, han sier at han fortsatt ikke har skrevet under kontrakt.

 

Hva pokker venter Stabæk på??

45991[/snapback]

Hva venter IA på? Kom igjen a, IA! Vær litt gem a! Skriv under a!

45993[/snapback]

tjaha, hva venter han paa? pröv og gjett lars...

45997[/snapback]

 

Jeg HÅPER virkelig han venter på ett kontraktsforslag fra Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...