Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Morten og Pontus som førstevalg, med Mike og Høiland som backup - holder det?
Skulle mene at det holder, ja. I tillegg har vi Thomas Rogne, som også bør få litt spilletid dersom utviklingen skal fortsette.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


skeptisk til salg av IA. Vi vet hvor viktig han kan være hvis han finner formen. Og hvis vi skal hevde oss i toppen, så trenger vi en stall med bred dekning i tilfelle skader. IA er også en mann som tar ansvar i motgang og kan være med å heve laget når vi sliter. Hvis han skal selges hadde jeg heller sett at han dro Start enn Viking, i og med at Viking er en av våre konkurrenter.

Men hvis han blir solgt, er jeg spent på hvor mye vi kan få for han

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten og Pontus som førstevalg, med Mike og Høiland som backup - holder det?
Skulle mene at det holder, ja. I tillegg har vi Thomas Rogne, som også bør få litt spilletid dersom utviklingen skal fortsette.

Hepp,

 

Mer enn godt nok! Dessuten så vil et salg av IAO i tilegg til å innbringe penger i overgangsvederlag også merkes på lønnsposten i regnskapet. Det gir oss mer handlefrihet.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


nei ikke den delen in particular!

Men må jo elske en kar som gir 110% i alle taklinger alltid! var jo ikk meningen å få han til å besvime, ei heller en spesielt stygg takling, har jo sett værre (jokke's mordforsøk, martin flere ganger). derfor må man jo like IA

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er så søtt med sånne små lag som "vurderer" om noen er gode nok for dem! :)

 

Litt sånn

"Ranheim Fotball må forsterke stallen med flere spillere neste år.

-Ja, det er riktig. Vi har søkelyset på enkelte spillere, som Ronaldinho, David Beckham og Lionel Messi. Men det er et vanskelig marked, og det er veldig dyrt. Vi må nok se på mulighetene for å leie."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan tolke artikkelen som at det er snakk om et utlån. Håper ikke Stabæk satser på utlån (en hel sesong) av en så "gammel" spiller. Enten bør han bli værende i klubben, eller så bør han selges.

 

Synes vi bør selge han hvis vi får en ok pris. Tror driftsutgiftene er større enn nytten vi har av IA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det spørs om IAO er interessert i å spille andre steder enn Stabaek, med mindre han kommer naermere familien. Mer spilletid eller ei. Jeg mener å huske at Viking var interessert. Han styrket neppe sine aksjer etter å svimeslaget.

 

Men hva vet egentlig vi?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal ikke selge spillere nå! For all del! Vi trenger flere inn ikke ut :(

 

Det er vel ikke antall spillere som er utfordringen?  Vi har 26 spillere i a-lagsstallen.  Det er ikke for lite.  Det er f.eks over 10% mer enn Rosenborg (de har 23).

 

Så om vi vil ha nye spillere må vi selge.  Jeg ønsker å beholde IA. men ut i fra et driftsøkonomisk hensyn kan det kanskje være lurt å selge ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det spørs om IAO er interessert i å spille andre steder enn Stabaek, med mindre han kommer naermere familien. Mer spilletid eller ei. Jeg mener å huske at Viking var interessert. Han styrket neppe sine aksjer etter å svimeslaget.

 

Men hva vet egentlig vi?

 

 

Hva mener du? styrka ikke sine aksjer etter svimeslaget? For det første var det ikke et slag, det var en real duell hvor mister Siggurdson er 30 kilo tyngre en Ia!

Det er slike spillere vi trenger ekte krigere som tør å ta en duell med kraftige spillere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det spørs om IAO er interessert i å spille andre steder enn Stabaek, med mindre han kommer naermere familien. Mer spilletid eller ei. Jeg mener å huske at Viking var interessert. Han styrket neppe sine aksjer etter å svimeslaget.

 

Men hva vet egentlig vi?

 

 

Hva mener du? styrka ikke sine aksjer etter svimeslaget? For det første var det ikke et slag, det var en real duell hvor mister Siggurdson er 30 kilo tyngre en Ia!

Det er slike spillere vi trenger ekte krigere som tør å ta en duell med kraftige spillere!

 

Ganske sikker på at han var dødsseriøs ja..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vanskelig å vaere dødsseriøs i forhold til allverdens spekulasjoner. Uansett var mitt poeng at IAO neppe styrket sine aksjer i forhold til VIKINGS jakt på en midtstopper. (Om vi ønsker å bidra til å styrke Vikings forsvar jo også tvilsomt.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal ikke selge spillere nå! For all del! Vi trenger flere inn ikke ut :(

 

Det er vel ikke antall spillere som er utfordringen?  Vi har 26 spillere i a-lagsstallen.  Det er ikke for lite.  Det er f.eks over 10% mer enn Rosenborg (de har 23).

 

Så om vi vil ha nye spillere må vi selge.  Jeg ønsker å beholde IA. men ut i fra et driftsøkonomisk hensyn kan det kanskje være lurt å selge ham.

Støttes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hvis han ikke faar spille er det jo helt naturlig at han drar. (men maa det vaere godset :blink: )

og siden hans navn ikke dukket opp i lagoppstillingene de siste treningskampene er det vel et ganske sikkert tegn paa at han ikke faar spille i försteellevern...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...