Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


IA legger opp

 

Takk for en fantastisk trofast karriere i Stabæk!

 

Du kunne forlatt oss etter nedrykket i 2004 og du kunne gått til Brann etter sesongen i 2006 da du fikk tilbudt høyere lønn men valgte å bli i Stabæk.

 

Ikke for å ta glansen vekk fra IAO, men det å være ønsket av Brann, spilt ut kortet og hentet en forbedret kontrakt i Stabæk har ikke akkurat vært det mest populære i andre tråder.

 

Herlig. Innlegget ditt har en timing som som en promp i en bisettelse. Jeg har ofte lurt på om du faktisk heier på Stabæk eller om du bare gjør ditt beste for å trashe forumet.

 

 

IA er helt. Har alltid vært helt. Og han har hatt en helvetes skadeutsatt karriere. Han har ofra helsa for Stabæk. Det er bare for jævli trist at karrieren ender slik.

 

Respect.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En stor karriere som desverre ble preget av for mange skader. Når det er sagt, var det jo også i sin tid en stygg skade på Åråsen som gjorde at han forble blaa. Hadde han holdt seg skadefri, hadde han tatt karrieren et steg videre.

 

Det må være en tung beslutning for han å ta, men det var voksent å gjøre det så tidlig i preseason, slik at erstatter kan hentes inn. Regner med at han vil gå ned i lønn i ny administrativ jobb, og frigjøre lønnsmidler til ny(e) spiller(e)

 

Takk for at du ga alt, alltid, uansett! Og lykke til videre i ny jobb!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har ofra helsa for Stabæk.

 

Dette er selvfølgelig sant, og noe som kanskje burde problematiseres mer. Det tillates fortsatt for mye i fotball. Tenker blant annet på karrierebremseren av en takling som IA ble utsatt for fra ... var det Heidar Helgusson? En eller annen islending på LSK, hvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA legger opp

 

Takk for en fantastisk trofast karriere i Stabæk!

 

Du kunne forlatt oss etter nedrykket i 2004 og du kunne gått til Brann etter sesongen i 2006 da du fikk tilbudt høyere lønn men valgte å bli i Stabæk.

 

Ikke for å ta glansen vekk fra IAO, men det å være ønsket av Brann, spilt ut kortet og hentet en forbedret kontrakt i Stabæk har ikke akkurat vært det mest populære i andre tråder.

 

Herlig. Innlegget ditt har en timing som som en promp i en bisettelse. Jeg har ofte lurt på om du faktisk heier på Stabæk eller om du bare gjør ditt beste for å trashe forumet.

 

 

IA er helt. Har alltid vært helt. Og han har hatt en helvetes skadeutsatt karriere. Han har ofra helsa for Stabæk. Det er bare for jævli trist at karrieren ender slik.

 

Respect.

 

Så har innlegget til gufa fått nok oppmerksomhet, snakkes!

 

Synd at du legger opp IA, du vil alltid være en ekte blaa helt! HOF!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legende!

Vemodig, men forstår valget veldig godt, og tror det er riktig (mtp helsa resten av livet).

Takk for alt på banen, håper og tror du kan gjøre mye bra for Stabæk i årene framover utenfor banen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En æra er over.

Tusen takk for innsatsen på banen, du var en av de store kontinuitetsbærerne i laget vårt. Gratulerer med alle oppnådde meritter.

Jeg håper du er like kompromissløs i dine neste oppgaver for Stabæk som du har vært til nå.

 

Respect.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for alt på banen, IA, du har vært blandt mine favoritter i mine 14 år som Stabæksupporter.

 

 

 

 

Noen som har peiling på om det blir noen endring i lønna hans, nå som han går over i en vanlig jobb? Han har vel en ganske høy lønn...

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA er helt. Har alltid vært helt. Og han har hatt en helvetes skadeutsatt karriere. Han har ofra helsa for Stabæk. Det er bare for jævli trist at karrieren ender slik.

 

Respect.

HELT enig med deg!

veldig veldig trist og utrolig synd at det måtte ende slik :-(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for lang og tro tjeneste, IA har vært en bærebjelke både på og utenfor banen, og en absolutt forutsetning for klubbens suksess.

 

Jeg vet at ikke alle på forumet liker engelsk fotball, og dens tradisjoner, men er det en som fortjener å få en testimonial-kamp så er det IA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Favorittspiller gjennom alle år.

 

Takk for at du ga 100% i hver eneste kamp og for alt du har gjort for klubben vår. Herlig spiller og herlig fyr. Husker fortsatt hvor glad jeg ble for at han signerte ny kontrakt og klumpen jeg fikk i halsen da han ble lånt ut til Start.

 

Trist at skader skulle sette grensene for en lovende karriere :(

 

HoF!

Endret av BlueDream
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde alle hatt samme innstilling som IA på banen, hadde menneskeheten vært atskillig mer produktiv. Takk for det du har gitt oss som spiller og lykke til i din nye jobb. Det er godt at du fortsetter i systemet.

 

Ellers er jeg enig med ånden som går (på et eller annet), løs lisens og ta en runde på ergometersykkelen fra tid til annen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...