Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Det er jo alltid en risk når man henter en ny spiller, og vi vet jo ikke om man kommer til å lykkes. Det vi vet er at vi har lykkes med å hente en attraktiv spiller med en profil vi ønsker i konkurranse med flere franske, russiske og tyrkiske lag. Ifølge agenten hans så ville han gjerne til fransk eller engelsk fotball. Og når han hørte om hva som har skjedd med Dio så tenkte han kanskje at det ikke er så dumt å ta et mellomsteg hos Bob i Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo alltid en risk når man henter en ny spiller, og vi vet jo ikke om man kommer til å lykkes. Det vi vet er at vi har lykkes med å hente en attraktiv spiller med en profil vi ønsker i konkurranse med flere franske, russiske og tyrkiske lag. Ifølge agenten hans så ville han gjerne til fransk eller engelsk fotball. Og når han hørte om hva som har skjedd med Dio så tenkte han kanskje at det ikke er så dumt å ta et mellomsteg hos Bob i Stabæk

 

Han drømmer om å spille i fransk fotball, fikk tilbud fra franske klubber, men velger likevel å spille tilnærmet gratis for Stabæk i Norge? Mulig det er meg det er noe galt med, men dette virker totalt usannsynlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I

 

Det er jo alltid en risk når man henter en ny spiller, og vi vet jo ikke om man kommer til å lykkes. Det vi vet er at vi har lykkes med å hente en attraktiv spiller med en profil vi ønsker i konkurranse med flere franske, russiske og tyrkiske lag. Ifølge agenten hans så ville han gjerne til fransk eller engelsk fotball. Og når han hørte om hva som har skjedd med Dio så tenkte han kanskje at det ikke er så dumt å ta et mellomsteg hos Bob i Stabæk

 

Han drømmer om å spille i fransk fotball, fikk tilbud fra franske klubber, men velger likevel å spille tilnærmet gratis for Stabæk i Norge? Mulig det er meg det er noe galt med, men dette virker totalt usannsynlig.

Mulig det har noe med rykte til Bob å gjøre ...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


La oss håpe IA har funnet gull. Foreløpig har jeg bare sett én kilde som skriver noe om Nancy, og disse tyrkiske klubbene er noe agenten har slengt ut. Hva de sier skal vi ikke ta for tungt, Pa Modou Kahs agent sa i sin tid at Real Madrid vurderte han som en mulig erstatter for Hierro...

 

Det hadde vært veldig interessant med et intervju med IA om hvordan de jobber og hvor mange de er i kontakt med. Oppsøker han spillere/agenter ut fra lister over de uten kontrakter i Europa, eller sitter han mer og siler henvendelser fra agenter som jobber for å finne nye klubber? Hvis det er sånn at klubbene kontakter agenter for å få skrytevideoer av flest mulig spillere vil det ikke være vanskelig for en agent å name-droppe et par "interesserte" klubber.

 

Hvordan jeg vurderer signeringen av Mengolo venter jeg med til jeg har sett han. For alt annet IA har gjort de siste årene skal han ha masse ros. Kassa er vel forbeholdt spillere, men IA fortjener en six-pack på siste hjemmekamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La oss håpe IA har funnet gull. Foreløpig har jeg bare sett én kilde som skriver noe om Nancy, og disse tyrkiske klubbene er noe agenten har slengt ut. Hva de sier skal vi ikke ta for tungt, Pa Modou Kahs agent sa i sin tid at Real Madrid vurderte han som en mulig erstatter for Hierro...

 

Det hadde vært veldig interessant med et intervju med IA om hvordan de jobber og hvor mange de er i kontakt med. Oppsøker han spillere/agenter ut fra lister over de uten kontrakter i Europa, eller sitter han mer og siler henvendelser fra agenter som jobber for å finne nye klubber? Hvis det er sånn at klubbene kontakter agenter for å få skrytevideoer av flest mulig spillere vil det ikke være vanskelig for en agent å name-droppe et par "interesserte" klubber.

 

Hvordan jeg vurderer signeringen av Mengolo venter jeg med til jeg har sett han. For alt annet IA har gjort de siste årene skal han ha masse ros. Kassa er vel forbeholdt spillere, men IA fortjener en six-pack på siste hjemmekamp!

Er nok dager, uker og mnd med arbeid. Man ser ikke de andre TL lagene gjøre slike signeringer ut av det blå. Godt jobba IAO!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet ikke hvordan denne avtalen kom istand, men klubben har jo en scout i Pål Berg. Han er jevnlig i Afrika på akademiet i Abidjan, Elfenbenskysten. Forhåpentlig bygger han et nettverk på det kontinentet som kommer klubben tilgode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La oss håpe IA har funnet gull. Foreløpig har jeg bare sett én kilde som skriver noe om Nancy, og disse tyrkiske klubbene er noe agenten har slengt ut. Hva de sier skal vi ikke ta for tungt, Pa Modou Kahs agent sa i sin tid at Real Madrid vurderte han som en mulig erstatter for Hierro...

 

Det hadde vært veldig interessant med et intervju med IA om hvordan de jobber og hvor mange de er i kontakt med. Oppsøker han spillere/agenter ut fra lister over de uten kontrakter i Europa, eller sitter han mer og siler henvendelser fra agenter som jobber for å finne nye klubber? Hvis det er sånn at klubbene kontakter agenter for å få skrytevideoer av flest mulig spillere vil det ikke være vanskelig for en agent å name-droppe et par "interesserte" klubber.

 

Hvordan jeg vurderer signeringen av Mengolo venter jeg med til jeg har sett han. For alt annet IA har gjort de siste årene skal han ha masse ros. Kassa er vel forbeholdt spillere, men IA fortjener en six-pack på siste hjemmekamp!

Skal man dømme etter alle Google treffene om Trabzonspor og Mengolo så virker interessen fra Trabzonspor og deres sportsdirektør å være reell, men det ser ut som om det har strandet på at Mengolo selv helst vil spille i Frankrike eller England. Problemer med lønnsutbelaling gjorde at han ble frigjort fra kontrakten med Cluj. Ser forøvrig at han også har blitt koblet til Derby County ved juletider.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er bare SÅÅÅÅ imponert over IA (og medhjelperne hans)!!!

 

Når en ser hvor elendig f.eks Enga styres på det sportslige planet, skal vi være veldig glad for at de ikke har kjøpt IA. Han leverer for knapper og glansbilder gang på gang. Og for de som mente vi solgte oss fra medaljer og titler ved salget av Dio, dere tok grundig feil: http://www.tv2.no/2015/09/11/sport/7364795

 

Tipper han visste mer om skaden til Dio enn han kunne si pga salget. Det kan han dessuten ikke bekrefte i etterkant heller.

 

"In IA we trust"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men han kan avkrefte det. Selvsagt har ikke Stabæk solgt en spiller uten å gi all tilgjengelig informasjon om spillerens helse.

Selvsagt ikke.

 

Men hvor alvorlig skaden er ble i liten grad kommunisert til oss. At vårt medisinske apparat og Hull sine legeundersøkelser avdekket omfanget tar jeg som en selvfølge. Og Hull har helt sikkert tid til å vente 6-8 uker og litt lenger. Det hadde vært skikkelig ille for oss. Et meget godt salg mao!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Men han kan avkrefte det. Selvsagt har ikke Stabæk solgt en spiller uten å gi all tilgjengelig informasjon om spillerens helse.

Selvsagt ikke.

 

Men hvor alvorlig skaden er ble i liten grad kommunisert til oss. At vårt medisinske apparat og Hull sine legeundersøkelser avdekket omfanget tar jeg som en selvfølge. Og Hull har helt sikkert tid til å vente 6-8 uker og litt lenger. Det hadde vært skikkelig ille for oss. Et meget godt salg mao!

 

 

– På grunn av situasjonen på Deadline day og at han var i Norge da vi ble enige om overgangssummen, bestemte vi at han skulle gjennomgå den medisinske sjekken i Oslo. Vi trodde han bare hadde en normal lyskestrekk, sier Hull-sjefen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Men han kan avkrefte det. Selvsagt har ikke Stabæk solgt en spiller uten å gi all tilgjengelig informasjon om spillerens helse.

Selvsagt ikke.

 

Men hvor alvorlig skaden er ble i liten grad kommunisert til oss. At vårt medisinske apparat og Hull sine legeundersøkelser avdekket omfanget tar jeg som en selvfølge. Og Hull har helt sikkert tid til å vente 6-8 uker og litt lenger. Det hadde vært skikkelig ille for oss. Et meget godt salg mao!

 

 

– På grunn av situasjonen på Deadline day og at han var i Norge da vi ble enige om overgangssummen, bestemte vi at han skulle gjennomgå den medisinske sjekken i Oslo. Vi trodde han bare hadde en normal lyskestrekk, sier Hull-sjefen.

 

Uff, så utrolig kjipt for alle egentlig. Mest for Dio såklart. Håper han blir fort fit igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...