Gå til innhold

300 underskrifter er innen rekkevidde


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Det som er viktig er at ingen tror en eneste underskrift er overflødig.

Har du ikke mulighet til å få flere enn deg selv til å skrive på, så ikke dropp deg selv av den grunn. Sendt en mail til rich@stabaek.no så sender vi deg listen.

 

Så er det bare å printe ut og skrive under. Får du mor, far, søster, bror, bestemor osv. til å signere i tillegg så er det brillifint.

 

Vi er nå omtrent halvveis til målet. Det er da det gjelder å stå på litt ekstra.

 

Stabæklista for en rocka valgkamp

 

:wink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2+2+2+2+2+2+2+2+3+2+3+24+2+1+30+16+2+3+3+

3+3+1+2+2+2+2+2+2+2+2+2+3+2+3+24+2+1+30+

16+2+3+3+3+3+1+2+20+4+5+5+2+2+2+2+2+3+3+3+

3+3+6+1+4+2=300

 

Det er ikke mer som skal til. Men alle må bidra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klarer også skaffe noen jeg også... En nød løsning for å få sanka noen siste underskrifter kunne jo ha vært å dra bort på nadderud banen når det spilles en kamp.. Får sikkert en 15-20 underskrifter der....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


BOYS-listene fra Nadderud VGS er begynt på side 3 i flg. Simon, noen over?

 

1912

 

To av listene er levert inn. der var det ca. 20 underskrifter. Vi startet på 2 til i dag. Den ene har simon nå. den er det 8 underskrifter på. den andre har Bo. tipper det er en rundt 10 stykker på den.

 

Vi får nok noen flere i morgen også, men vi trenger flere lister. Kommer ned på bua i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde med lista på skolen idag, går på ungdomskolen ennå så fikk bare spurt lærerne. Nesten alle lærerne jeg spurte bodde i asker, og de få som var fra Bærum ville ikke skrive under. Tar den med i morgen også, sålangt har jeg bare skaffa 3 underskrifter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmm... det er ikke lett å få folk til å skrive under. På jobben tror de fleste det hele er kødd, men jeg prøver å overbevise dem om at det er seriøst, og at en underskrift fremmer demokratiets prinsipper.

 

Og så er det de som synes det virker for seriøst, og kvier set for å sette navnet sitt på arket. Jeg prøver å overbevise disse om at det hele er mest for kødd, og at det kun er et ledd i å skremme politikerne til å ta hensyn til toppfotball osv.

 

De som går på gymnas har nok størst muligheter til å sanke inn underskrifter. Gymnasiaster: Ut i felten og hent inn underskrifter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er så utrolig typisk norsk å kvie seg for å skrive under på sånt...

 

De siste 100 blir de mest problematiske å få inn. Kom igjen alle sammen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I alle dager, på jobben var det flere som skrev under uten at jeg trengte å si hva de skrev under på! Intet problem. Det er jo egentlig snakk om du er for eller mot demokratiet (og en del er tydeligvis mot).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har fått inn 16 eller no. Folka på Valler er teite. Ikke for lett når du går i 1. og må mase på de i 2. og 3... Fikk da noen, men fikk mye dritt av folk som holdt med RBK(!) og Enga.

 

Gladnyhet er at Mor skal stemme på lista, og sikkert farsan. Regner med at jeg overtaler mormor også...

 

Er det noe lønn til en eventuelt representant?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noe lønn til en eventuelt representant?

 

vet ikke, men vi får penger til valgkampen! :D

 

Kommer du innom Bua nå, Daniel, og levere listene. Potter mente dere hadde fått inn nye 40-50 underskrifter....

 

Vi sitter her vel til 20:00, men ring på forhånd om du kommer. Mob: 936 00 995

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VI ER I MÅL! DET GIKK PÅ 100 TIMER

GRATULERER OG TAKK FOR INNSATSEN TIL ALLE!

 

Men vi vet at det er en del lister som ikke er lever inn. De må vi få inn. Selv om vi har 300 nå, så er det tryggeest å ha noen ekstra (10-15%)

 

Ser det har dukket opp noen spørsmål. Tar dem i tur og orden

Grunnen til at 300 undeskrifter ikke er så lett som om man har 670 medlemmer er enkel. Mange av medlemmene våre er født eter 1985 - de kan ikke skrive på. Endel bor også i Oslo og Asker. Disse kan heller ikke skrive på.

 

Når det gjelder lønn for å sitte i kommunestyret så gjelder føgende:

Det er en "ære" å sitte i kommunestyret = ingen betaling. Men er man først inn, ja da fører det også til endel kommitee arbeid. Det er betalt. Men vi snakker ikke om fete satser. Det er mye jobb, så timelønna er elendig.

 

Når det gjelder støtte til å drive valgkomp så er det nok ikke slik at vi bare kan cash inn støtte til det. I beste fall kan vi søke om et tilskudd fra kommunen. En ting er klart. Det skal ikke brukes ett øre fra kassa til supporterklubben til Stabæklista. Det er to ulike saker. Men vi skal nok gjøre oss bemerket likevel. Det gjelder bare å være litt kreativ :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


si ifra hvis dere trenger folk til å stille opp i valgkampen...

 

Det kan jeg med en gang si at vi trenger. Regner med at vi dropper den tradisjonelle greia med tålmodig, nitid jobbing fra mail. I stedet kjører vi vel få men merkbare stunts

 

Dette har gått litt fortere enn beregenet så det er mye som ikke er planlagt ennå

 

Rich

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

300 underskrifter er innen rekkevidde
×
×
  • Opprett ny...