Gå til innhold

Stabak.no


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Perform/plattformen komprimerer for å spare båndbredde/innlastningstid. Jeg tror kvaliteten er høyere om man går inn via "Stabæk TV #12" enn om man spiller av fra forsiden.

 

Men jeg ville heller gått til TV2s altomfotball.no: http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=match&matchId=662761&tournamentId=2&seasonId=335&useFullUrl=false

 

Edit: jpg-bilder komprimeres også, her er sammenligning:

 

 

Originalbilde:

 

1430076_orig.jpg

 

Bildet Perform lager på serveren:

 

fredrik-borenstein_bus5j4yq6f161b0xdpnx8

 

Bildet Perform legger på hjemmesiden:

fredrik-borenstein_bus5j4yq6f161b0xdpnx8

 

Størrelse på original: 248 KB

Størrelse på serverfil: 150 KB
Størrelse på komprimert: 38,7KB
Tid spart for alle oss som sitter med en linje raskere enn ISDN: 0

 

De har forøvrig bestemt seg for at autoplay er bra til tross for negative tilbakemeldinger, så videovinduet ruller med en gang man går inn på en artikkel...

 

Edit2: Legger til et bilde i dobbel størrelse for bedre sammenligning:

 

sammenligning-bl%C3%A5st-opp.jpg

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


NTF burde skamme seg. TV-avtalen er dårlig og web-avtalen er dårlig. Dette er kanskje de to viktigste elementene for fans og publikum når man ser bort fra selve kampopplevelsen på stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NTF burde skamme seg. TV-avtalen er dårlig og web-avtalen er dårlig. Dette er kanskje de to viktigste elementene for fans og publikum når man ser bort fra selve kampopplevelsen på stadion.

 

Potter, du har jo ikke forstått noen ting - det viktigste er selvfølgelig at Røine og Co håver inn mest mulig penger - ethvert produkt er kun et middel for å nå dette ene målet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fant ikke en egen stabaek.no/forum tråd så jeg poster innlegget her.

har hatt problemer med å komme inn på forumet med macen/Safari idag, jeg får opp denne meldingen:

"Hvis du vil vise denne siden, må du logge deg på dette området på www.ultras1912.no:80
Access restricted, password required / begrenset tilgang, passord kreves

Passordet blir sendt ukryptert."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fant ikke en egen stabaek.no/forum tråd så jeg poster innlegget her.

 

har hatt problemer med å komme inn på forumet med macen/Safari idag, jeg får opp denne meldingen:

 

"Hvis du vil vise denne siden, må du logge deg på dette området på www.ultras1912.no:80

Access restricted, password required / begrenset tilgang, passord kreves

 

Passordet blir sendt ukryptert."

 

 

 

 

I dag har jeg fått en del av denne meldingen:

"

Serveren www.ultras1912.no på Access restricted, password required / Begrenset tilgang, passord kreves krever et brukernavn og et passord.

Advarsel! Denne serveren krever at brukernavnet og passordet sendes på en usikker måte (grunnleggende godkjenning uten en sikker tilkobling)."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette kan være hvis bilder eller noe annet er lenket til ultras1912.no, som er tatt ned for vedlikehold. Derfor er det sperret med passord. Men i utgangspunktet er det ingen kobling mellom supportforumet og u1912.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Styreleder Espen Moe har skrevet et innlegg på stabak.no:

 

http://www.stabak.no/news/article/1bpbdtz0g13i411pjsjsm8oh0e/title/kjaere-stabaek-supporter

 

Etter å ha vært styreleder i Stabæk Fotball i 3 måneder nå, begynner jeg å få god oversikt over hva som skjer i klubben, på mange områder. Ett av de områdene hvor jeg opplever et stort potensiale for forbedringer, er informasjon om hva som skjer i klubben, hva styret og administrasjon jobber med, hvilke planer vi har fremover etc. Dette vil jeg gjøre noe med ved at jeg på ukentlig basis vil ha et innlegg på vår hjemmeside som rett og slett kalles "Styreleders uke". I og for seg ikke det mest fengende navnet så hvis noen av dere har et bedre navn, vanker det premie dersom ditt forslag tas i bruk.

Veldig bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette kan være hvis bilder eller noe annet er lenket til ultras1912.no, som er tatt ned for vedlikehold. Derfor er det sperret med passord. Men i utgangspunktet er det ingen kobling mellom supportforumet og u1912.no.

 

Tipper disse meldingene vil forsvinne hvis du endrer signaturen din når ultras1912.no er nede. Jeg får iallfall disse meldingene kun på sider der du har postet innlegg, så jeg regner med det er Ultras-logoen i signaturen din som gjør det. Ikke at det er et så stort bryderi å klikke på avbryt at du behøver å ta hensyn til det, kun en observasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klubbsidene er nede og/eller laster veldig tregt i dag. Kanskje verst for RBK, som prøver å fortelle at de har signert Høddspiller Pål André Helland fom 2014.

 

Edit:

 

stabakfuck.JPG

 

 

 

Hvordan synes dere selv det går, Perform og NTF?

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 148

Eeeeeeeeeeeeeeeeyyýhh!

 

Jeg fikk opp annonse for "sexy girls from the world" da jeg prøvde. Spennende satsning mot europa fra Perform.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klubbsidene er nede og/eller laster veldig tregt i dag. Kanskje verst for RBK, som prøver å fortelle at de har signert Høddspiller Pål André Helland fom 2014.

 

Edit:

 

stabakfuck.JPG

 

 

 

Hvordan synes dere selv det går, Perform og NTF?

Nå falt brikkene på plass. Klubben har dårlig økonomi pga forbrukslån ene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I helgen hadde NTF samling i Son. Her kommer litt statistikk!

 

Dette er en graf som viser utviklingen i unike brukere på klubbsidene:

 

unike%20brukere.PNG

 

Dette er en graf som viser utviklingen i sidevisninger på klubbsidene:

 

sidevisninger.PNG

 

At det stuper utenfor sesong er ikke så rart, men at det er et så tydelig fall i antall sidevisninger pr unike bruker over de siste årene er alarmerende.

 

Folk besøker fortsatt klubbsidene, men klikker seg i mindre grad videre. Det var vel i april/mai i fjor at den nye plattformen ble rullet ut. Med krav om at klubbene skulle produsere kvantitet over kvalitet.

 

Her er hvordan det går med kravene så langt i år:

 

Antall%20artikler%20og%20videosaker.PNG

 

Mye rødt, spesielt i starten av året. Videosaker er vanskelig å levere på, ser det ut til. Merk spesielt Odd Grenland.

 

Her er hvordan det går med nyhetsbrevet:

 

Statistikk%20nyhetsbrev.PNG

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sett nå ihvertfall av tid til å lese det som faktisk publiseres a! Det er faenmeg latskap at ikke én person gidder å lese det som skal vises til hundre, kanskje tusenvis!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og disse tallene er sikre? Eller f.eks ser jeg alle videoer og leser de fleste saker.

Problemet er at denne nye siden er så ufattelig treg etter all reklame og film som må lastes.

 

Saker leses ihvertfall her men synes disse tallene var mildt sagt lavere enn forventet. Derfor jg fikk en noe skeptisk følelse over hele oversikten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og disse tallene er sikre? Eller f.eks ser jeg alle videoer og leser de fleste saker.

Problemet er at denne nye siden er så ufattelig treg etter all reklame og film som må lastes.

 

Saker leses ihvertfall her men synes disse tallene var mildt sagt lavere enn forventet. Derfor jg fikk en noe skeptisk følelse over hele oversikten.

 

adblocker! hint hint

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Og disse tallene er sikre? Eller f.eks ser jeg alle videoer og leser de fleste saker.

Problemet er at denne nye siden er så ufattelig treg etter all reklame og film som må lastes.

 

Saker leses ihvertfall her men synes disse tallene var mildt sagt lavere enn forventet. Derfor jg fikk en noe skeptisk følelse over hele oversikten.

adblocker! hint hint

Hvis man legger inn adblock fucker menyen seg, for Perform har ikke klart å fikse det siden i fjor. Men i valget mellom de to velger jeg adblock. Det er grenser for hvor mange ganger jeg trenger å bli minnet på OFFISIELL-KLUBB APP GRATIS KLIKK HER.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At det stuper utenfor sesong er ikke så rart, men at det er et så tydelig fall i antall sidevisninger pr unike bruker over de siste årene er alarmerende.

 

Folk besøker fortsatt klubbsidene, men klikker seg i mindre grad videre.

 

At det er så få sidevisninger per bruker er gjerne en konsekvens av Performs geniale løsning for publisering av sakene som legges ut, som du forklarte tidligere i denne tråden. Det meste som ikke handler om a-laget for herrer forblir jo ganske usynlig. Man klikker seg gjerne inn på det som er umiddelbart synlig på førstesiden, eksludert scrolling. Når det meste blir "gjemt" langt nedi scrollingens avgrunn eller bak kategorier som aldri får hovedoppslag, er det ikke overraskende at de fleste som besøker klubbsidene genererer få sidevisninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke Lindmark snart få skriveforbud? Dette ligner ingenting. Rettere sagt: det ligner et "live"-referat, skrevet i all hast og som i stedet for å ha blitt finskrevet før publisering har blitt maltraktert med et eneste stort virrvarr av presens, "historisk presens" (som i seg selv er en styggedom) og preteritum - i tillegg til den normale kvaliteten på rettskriving og tegnsetting, selvsagt. Jeg skjønner ærlig talt ikke at han fremdeles får lov til å publisere tekst på klubbsidene; det får hele klubben til å fremstå som en vernet bedrift.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabak.no
×
×
  • Opprett ny...