Gå til innhold

Stabak.no


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Skjønner ikke hva som er problemet, uansett hvordan jeg vrir og vender på det finner jeg masse billetter til morgendagens kamp

Problemet er at hvis du trykker "Billetter" i menyen og så velger "Kjøp billett" under Stabæk - Molde, så får du ikke kjøpt billett og blir re-directet inn på en annen side som ikke kan hjelpe deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er 2 "veier" å gå der hvorav den ene tar deg rett til billettsrervice.

Peker man på "billetter" og klikker i drop-down menyen på "kjøp online" kommer man riktig og kan velge Moldekampen, men om man klikker på "Billetter" og derfra kilkker "Kjøp billetter" under Stabæk-Molde kommer man til billettservice.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker en smule overdreven denne kritikken. Jeg klikket masse rundt på alt som hadde med billetter å gjøre. Ikke ett sted fikk jeg beskjed om at det var fullt.

 

Men: Lenken «Kjøp billetter» under nedtellingen langt ned på forsiden leder til Billettservice. Der kan man kun kjøpe for bortekampene mot Lillestrøm og Sarpsborg 08. Akkurat det bør fikses asap.

 

Lenken «Billetter» i hovedmenyen øverst på siden går imidlertid til rett sted. Hvis folk ikke ser den er man jo litt sløv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ingen problemer med å trykke billett -> kjøp online fra menyen, men jeg ser at om man trykker kjøp billetter fra Tippeligaplakaten på høyre side så blir man redirectet til billettservice. Kan dette være nok en elendig perform greie? Ser i alle fall at de har fått opp riktig tabell nå da

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er helt fint mulig å kjøpe billetter, men det at gal link fortsatt ligger inne i nedtellinga er under en hver kritikk. Kan noen få tak i webmaster? Det er da vitterlig snakk om å endre en link (i og med at det er en newsbox)...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billetter er superviktig å pushe, det er det klubben lever av. Å ha et menyelement som leder til to kategorier som heter Billettnyheter og Billettinformasjon er skralt (vet ikke om det er sånn nå, men det var sånn leeenge). På stabaek.no har vi gjort så godt vi kan for å skape blikkfang mot medlemskap og sesongkort, deretter turpåmelding. Jeg sitter noen ganger og lurer på om det er Perform som ikke har riktig oppfatningen om hvordan web fungerer, eller om det er vi som er ute og kjører...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ringte Lars nå, denne lenken er endel av en komponent som ikke gjengen på brakka styrer selv, men som kommer med den boksen med nedtelling. De har allerde bestilt at denne skal bort, men ting tar tid.

 

De legger ut beskjed på stabak.no nå om at de som ønsker billett til matchen imorgen må kjøpe via menysystemet øverst.

 

Bra du sa ifra Jan Fredrik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har prøvd å si ifra mange ganger, derfor kritikken var så krass denne gangen. Tydeligvis det som må til.

 

(Flere av de jeg har snakket med droppet å kjøpe siden det ikke var flere igjen på den offisielle siden (billettservice), og den andre siden man kom inn på virket ikke like profesjonell. Tror man bør gjøre noen enkle grep på billett.stabak.no også. "Offisiell side for Stabæk-billetter" kan for eksempel hjelpe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke helt krise. Hvis man gidder å gjøre en litt større effort så klarer man fint å kjøpe billetter på stabak.no. Det nye billettsystemet gir Stabæk helt nye muligheter, og de tingene det jobbes med er en del viktigere enn å peke om en link.

 

Ta deres egen arbeidsdag, multipliser antall småoppgaver med 20, ha en haug klagende mennesker som skriker hver dag og i tillegg ber om å admin rettigheter til stabak.no for å gjøre jobben din.

 

Vi har 6 poeng og har lagt 1/5 del av jobben bak oss. Be happy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man skal ikke måtte gjøre en jobb for å få muligheten til å bruke flere hundre kroner på å prioritere Stabæk-kamp foran hytta på palmesøndag. Da kommer det ikke tilskuere.

 

(jeg og mange andre kommer selvfølgelig, men det er nok mange som dropper det også)

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra du sa ifra Jan Fredrik. Litt surt at vi en gang hadde Norges beste klubbside, før vi måtte gå over til den dritten her.

 

Nå har jeg prøvd meg på billettsiden til Stabæk helt fram til der jeg må registrere bruker, og jeg syns denne er mer enn bra nok.

Fordelen med denne siden er vel at man slipper å betale gebyr til billettservice for hver eneste billett, noe som gir mer penger i kassa.

 

Er det bare jeg som ønsker flere videoinnslag fra treningsfeltet, intervjuer på brakka med IAO, Bob og spillerne? Gi gjerne kamera til Thorsby og Sayouba slik som på La Manga. Spesielt nå som vi leder serien kan jeg se for meg at det er ganske god stemning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke helt krise. Hvis man gidder å gjøre en litt større effort så klarer man fint å kjøpe billetter på stabak.no.

 

Du jobber ikke i salgsbransjen, gjør du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man skal ikke måtte gjøre en jobb for å få muligheten til å bruke flere hundre kroner på å prioritere Stabæk-kamp foran hytta på palmesøndag. Da kommer det ikke tilskuere.

 

(jeg og mange andre kommer selvfølgelig, men det er nok mange som dropper det også)

Helt enig, Jan Fredrik!

Det er uakseptabelt at dette ikke er ordnet etter gjentatte påpekninger.

Stabæks eksistensgrunnlag er publikum!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bestilte nettopp en billett på nettet. Det står på stabak.no at man kan velge mellom å printe ut billett eller laste ned QR-kode på mobilen. Sistnevnte valg fikk ikke jeg. Synd, for jeg har ikke blekk igjen i printeren.

 

Jeg har heller ikke fått ordrebekreftelse på mail, selv om det står at jeg skal få det tilsendt.

 

Lurer på hvordan jeg nå skal slippe inn porten på Nadderud

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på hvordan jeg nå skal slippe inn porten på Nadderud

 

Nå har det gått en time siden bestilling, og har fortsatt ikke fått mail. (Jada, jeg har dobbelt- og trippelsjekket at mailadressen er korrekt). Håper ikke dette skjer med alle som forsøker å bestille i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjøp av billett på ståfeltet til SS er ikke mulig på nett fordi de må fremlegge medlemsbevis. Jeg har snakket med de som drifter siden og spurt om det er mulig å ordne dette på et vis. Foreløpig er det ikke det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må man ikke vise medlemskort ved inngang uansett?

 

Og hvordan får jeg kjøpt billett til 170?

 

Jo, det må man. Men det blir uhåndterbart dersom mange kjøper enkeltbilletter til feltet og deretter oppdager at de må ha medlemskort rett før match. Det har ikke vært mulig å kjøpe enkeltbilletter på ståfeltet på nett tidligere, og det er heller ikke på plass nå, med de ressursene vi har. Derfor er det kanskje ikke mulig å unngå billettgebyret for feltet vårt slik det er for andre seksjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Velger "klubben" fra menyen, og alternativet "Hall of fame". Får da opp: "ingen artikler funnet".

 

Har klubben tatt den logiske konsekvens av at man "kablet på leggen" ved utnevnelsen av Alan?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabak.no
×
×
  • Opprett ny...